Adverteren: moeten of kunnen we eisen stellen aan de advertentietekst?

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2009 12:31 #1231475 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Aansprakelijkheid

henk 940LPT schreef : Kort gezegd zou ik liever niet willen dat de vereniging zaken gaat doen waar je claims uit kan verwachten. 

Het woord dat je zocht is 'aansprakelijkheid'. Dat is iets dat mijns inziens de vereniging (=het bestuur) niet kan nemen voor het doen van aankoopadviezen. Ook al maak je nog zoveel uitsluitingen van aansprakelijkheid in je voorwaarden, de kans op teleurstellingen en gezeur achteraf is aanzienlijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2009 12:34 #1231476 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt !

Eric Bakker schreef : Het woord dat je zocht is 'aansprakelijkheid'.

Tnx Eric, dat is inderdaad wat ik bedoelde :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2009 16:31 #1231497 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aansprakelijk

henk 940LPT schreef :

Eric Bakker schreef : Het woord dat je zocht is 'aansprakelijkheid'.

Tnx Eric, dat is inderdaad wat ik bedoelde :)

en dat ben je dus niet als je dat uitsluit zoals dat nu ongetwijfeld ook al gebeurt in de algemene voorwaarden voor het gebruik van dit forum of het lidmaatschap van de club. Ik zie nog steeds het probleem niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2009 20:48 #1231521 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja! Eisen stellen aan de inhoud!
Dat zal al een hoop dataverkeer en moderatoprtijd schelen. ;-) . Al die vragen die nog na zo een onvolledige advertentie komen....
Standaard eisen waaraan een advertentie, hier geplaatst aan moet voldoen zou wel mooi zijn. Voldoet ie er niet aan ... WEG ermee..! Een formulier met een aantal verplicht in te vullen velden zou dit kunnen bewerkstelligen. Zijn deze niet ingevuld kan de advertentie simpelweg niet geplaatst worden. Tenzij fotos automatisch kunnen worden verkleind tot het gewenste formaat en het uploaden makkelijk is dient een foto niet echt een plaatsingseis te zijn...

aldus mijn mening....
mooiste van 2009 groeten Rudiger

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2009 00:59 #1231562 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Waar?
Hallo Volvisti

mbroeren schreef : Korting ergens bedingen voor een keuring lijkt me een briljant idee.

Maar waar ga je die korting bedingen? Als je niet een grotere organisatie in de arm neemt, krijg je die nooit landelijk dekkend. En wat heb je eraan, als je een uur moet rijden, om voor korting in aanmerking te komen?
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2009 09:10 #1231577 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en de hoogte

Mathy schreef : Hallo Volvisti

mbroeren schreef : Korting ergens bedingen voor een keuring lijkt me een briljant idee.

Maar waar ga je die korting bedingen? Als je niet een grotere organisatie in de arm neemt, krijg je die nooit landelijk dekkend. En wat heb je eraan, als je een uur moet rijden, om voor korting in aanmerking te komen?
groetjes
Mathy

inderdaad en als dat dus voor maar 10-15% korting is, lijkt dit idee toch iets minder haalbaar

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2009 11:50 #1231585 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Duidelijkheid!
Beste Volvo vrienden,

wat ik uit dit draadje opmaak, en zelf ook ondervind, is dat de duidelijkheid en voledigheid van sommige advertentie hier nogal eens te wensen overlaat.
Dit is naar mijn idee op te vangen door een formulier met verplichte velden, en eventueele foto's, in te stellen waarin een auto te koop kan worden aangeboden.
Daarin zou ook kunnen staan of iemand wel dan geen lid is van de vereniging, als dit op prijs gesteld wordt. Elke auto die niet op die manier wordt aangeboden wordt verwijderd.
Het lijkt mij absoluut niet wenselijk dat de vereniging zich gaat mengen in of het wel of niet een goede koop is of zal zijn, daar blijf je ten álle tijden zelf verantwoordelijk voor.
Door een dergelijk formulier maak je het alleen maar duidelijker wát er aangeboden wordt, wát het moet kosten, en hoé je contact met de verkoper kunt leggen. Duidelijkheid dus, en dat is nou precies wat ik hier vaak mis in advertentie's.

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2009 12:34 #1231587 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Formulier
Indien je het formulier dan niet volledig invuld krijg je een error.
Moet toch te maken zijn.
Kan je er gelijk in zetten dat deze site niet bedoeld is voor handelaar.
Niks mis met beetje duidelijkheid.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC