Tuning in de hoofdstad
- V700 register
- Nieuw lid
-

Fik maar eens een injectordriver weg van je €1200 KMS, en ga dan eens om support vragen.
Laat me even je ervaringen weten

Ik kan lezen en schrijven met Jeroen, dus ook daar geen problemen.
Ben eigenlijk benieuwd HOE jij aan de slechte ervaringen komt?
Heb je zelf een KdFi ingebouwd?
Ben je bij de introductiecursus geweest? Project besproken met jeroen?
Of het spul gekocht aangesloten (iets verkeerd gedaan, spul gaat echt niet zomaar stuk) en toen naar Jeroen gebeld; Nu is ie stuk! Jij maken?!
Dit is puur nieuwsgierigheid! Ik beschuldig niemand nergens van! (en ja, ik weet hoe jeroen soms kan reageren, maar meestal zit daar dan ook wat 'achter').
Elk verhaal heeft 2 kanten he

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog geen auto gezien van Jeroen met meer dan 200 turbo pk's op dampgas......
Toen ik hem belde voor ik mijn prins project verzon zei hij dat er niet meer dan 200 pk te halen was met mijn blok en dampgas.....echt waar.(moet ie nu eens kijken)
Verder super aardige man en weet er genoeg van,(alhoewel ik het gevoel kreeg dat ie dacht dat hij meer van volvo's wist dan een ander maargoed das mijn eerlijke gevoel wat ik er bij had)
GR Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha Jelmar, i.d.d. zitten er altijd 2 kanten aan een verhaal. Ik was nauw betrokken bij een project met een P1800 waar een gasinstallatie in is gebouwd. Diegene die de inbouw heeft gedaan is daar echt een expert in. Deze meneer heeft heel erg veel verstand van auto's en het met een motormanagement systeem afstellen daarvan.Daar botste het eigenlijk al met Jeroen want Jeroen is de enige die er verstand van heeft (denkt hij). Kijk... hij weet er ook een hoop van, maar afijn, je kent hem.Na een bezoek bij Jeroen en uitleg spulletjes van KDFI gekocht in alle vertrouwen.Kan nu helemaal uit gaan leggen wat er allemaal mis is gegaan maar in het kort kwam het er op neer: zoek het maar uit verder. Niet eens even hulp met firmware updates etc.Uiteindelijk lekker overgestapt op Megasquirt en daar is de support en know how in dit geval oneindig veel beter. Geen problemen meer gehad en de auto loopt tadeloos mooi (hele mikmak er in hè, wideband met 2 lambda's etc)Denk dat Jeroen te veel focust op geld verdienen i.p.v. klantenbinding, en iets minder eigenwijzigheid zou hem ook sieren.Maar goed, elk huisje heeft zijn kruisje zullen we maar zeggen ;bJelmar86 schreef : Edit: ingekortIk beschuldig niemand nergens van! (en ja, ik weet hoe jeroen soms kan reageren, maar meestal zit daar dan ook wat 'achter'). Elk verhaal heeft 2 kanten he
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En alleen voor de looks is het lichtelijk prijzig

- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoeveel pk heb jij nu eigenlijk gehaald? Of houd je dat nog liever voor jezelf tot die pas echt af is en perfect?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus zodra alles betrouwbaar blijft draaien komen de filmpjes & uitdraaien online.
Ik vind het namelijk niet echt reclame; ' xxx pk & xxx nm maar motor stuk'
een aantal insiders weet het wel, en waren lichtelijk verbaasd, ik zelf ook hoor.
Dus nu een bulletproof motor aan het bouwen, en dam doe ik het nog eens lichtjes over

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk wel dat het wat langer meegaat als het netjes op 11,5-12 zou lopen (even uit het hoofd want ik doe normaal alles in Lambda). Het FK blok dat ik uit Duitsland heb gehaald zag er ook niet echt lekker uit en veel sporen van flinke hitte. Maar nog steeds beter dan te arm, dat klopt zeker wel.gj schreef : Ach, standaard is 10,5 dus kapot zal de boel er niet van gaan.
bij mij loopt ie Lambda .85-.80 tijdens vollast, afhankelijk van toerental (naar rpm limit rijker). Maar dat is dan weer met E85 en dat reageert weer anders dan benzine of lpg.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Wij, en daarmee bedoel ik de mensen die het leuk vinden deze Redblocks op te fokken, zullen inderdaad beter af zijn met een wat armer mengsel.
Geen idee eigenlijk waarom de meeste fabikanten kiezen voor een relatief rijk volgas mengsel, waarschijnlijk omdat dit toch veiliger is dan op de grens gaan zitten met het risico op een te arm mengsel?
Al wat verder gekomen met de AFR waardes Michael?
- V700 register
- Nieuw lid
-