940 lpt naar Rica Enkhuizen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb net zelf mijn 230FK met de Hi tune chips geupgrade (EZK en ECU chip met een MBC) Loopt als de brandweer. Soepel, snel en verbruikt niet meer dan eerst. Turbodruk op 1 bar.
Maar je zoekt het dochterbordje om je EZK chipbaar te maken. Op turbobricks kun je heel veel info vinden.
Link voor het dochterbordje: <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=156513 "> forums.turbobricks.com/showthread.php?t=156513
Link faq over chippen voor de liefhebbers: <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=...ghlight=chipping+faq "> forums.turbobricks.com/showthread.php?t=...ghlight=chipping+faq
Misschien heb je hier iets aan.
Groet,
Paul
flip_21 schreef :
Groupbuy op turbobricks.Garfield schreef : Nu heb je of te veel gezegd, of te weinig.
Hoe kom ik aan zo'n printplaat?
Ik weet niet of hij zich hier al aangemeld heeft.. Ik zal het doorgeven.
Groet,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Paul1966 schreef : Hi, net nieuw op dit forum en kwam dit draadje tegen.
Heb net zelf mijn 230FK met de Hi tune chips geupgrade (EZK en ECU chip met een MBC) Loopt als de brandweer. Soepel, snel en verbruikt niet meer dan eerst. Turbodruk op 1 bar.
Maar je zoekt het dochterbordje om je EZK chipbaar te maken. Op turbobricks kun je heel veel info vinden.
Link voor het dochterbordje: <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=156513 "> forums.turbobricks.com/showthread.php?t=156513
Link faq over chippen voor de liefhebbers: <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=...ghlight=chipping+faq "> forums.turbobricks.com/showthread.php?t=...ghlight=chipping+faq
Misschien heb je hier iets aan.
Groet,
Paulflip_21 schreef : Groupbuy op turbobricks.
Ik weet niet of hij zich hier al aangemeld heeft.. Ik zal het doorgeven.
Groet,
Philip
Ja dat is de persoon waar we het over hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=157730 "> forums.turbobricks.com/showthread.php?t=157730
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het ziet er naar uit dat ik in de nabije toekomst ook Hi-Tuning chips kan gaan leveren. Net als de eerder genoemde dochterbordjes. In het geval van de dochterbordjes is een introductie aanbieding waarschijnlijk mogelijk.JanV schreef : standaard een lekkende intercooler? daar komt ie: hahahahaha! Totaal broodje poep verhaal. Iemand die dat beweert kan beter gaan figuurzagen. Eerst zeker lekker pompdruk opbouwen met je turbeautje en dan vervolgens de druk weg laten lekken in de intercooler?? Dacht het echt niet!
Over die 200PK: ik heb al eerder duidelijk proberen te maken dat een opgevoerde LPT motor bij volgas(=maximaal vermogen) een andere ontstekingsgvervroegingscurve nodig heeft! Als je dus nog verder omhoog wil met je vermogen moet je een veiligere ontstekingscurve in je EZK laten chippen. Anders blaas je het onderblok op.
Niks weerhoudt je ervan om alleen een ontstekingschip erbij te kopen van <a href=" www.hi-tuning.com/ "> www.hi-tuning.com . Het leuke aan die chip is bovendien dat de response van de auto bij lage toeren beter wordt met die chip. Soepeler oppakken, minder turbo-gat.
- V700 register
- Nieuw lid
-