Strut brace ofte veerpootbrug
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
hdalhuisen schreef : Je hebt een berichtje !
Ik zat gisteren de hele dag in Zandvoort ; Clio cup,GT4 ,Suzuki Swift cup en nog veel meer van dat moois,....Alleen de terugweg was eng....
Politie achtervolging met een vrachtwagen en bijna m,n kont eraf gereden(ik had een Toyota bij me,Slurpje is te duur in benzine )er kwam een Audi aanblazen die zeker 240Km.h reed en die ik niet zag aankomen ,...gelukkig is het allemaal goed gegaan,MEN wat een rare mensen daar op de A1 en A28....
hahahahaha mooi he! jammer dat je niet met je wagen was anders had je me even moeten bellen woon 10 min van zandvoort af hadden we hauserveren kunnen vergelijken

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar goed,..de eerst volgende meeting zetten we de neuzen bij elkaar....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Erg he,......

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een stay zit aan de onderkant van de motor, een veerpootbrug loopt er overheen. Alletwee zorgen ze ervoor dat de auto strakker stuurt, maar samen zorgen ze ervoor dat je auto nog strakker stuurt dan bij gebruik van een van beide. Een stay zit meestal niet in de weg, een veerpootbrug vaak wel als je onderhoud wilt plegen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een stay gaat onder de auto en een vpb gaat op de bovenkanten van je veerpoten onder de motorkap. Verschil is om even kort door de bocht te gaan (leuke woordspeling in deze), dat e.e.a. "retestrak" de bocht door gaat en het bijna een rotonderidder wordt. Tevens vind ik het beter remmen omdat e.e.a. vlakker blijft liggen en zo de wieldruk beter is verdeeld (is meer grip dus beter remmen over vier wielen).Ik heb beide modificaties en wil nooit meer anders.jblokzijl schreef : En wat is het merkbare verschil tussen een stay en een veerpootburg? Bij welke variant zal de auto wat strakker sturen?