Strut brace ofte veerpootbrug
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2007 19:57 #1175621
door V700 register
, die heb ik nodig
en evt. een tekening en dan kan mester Timen ze wel maken.
In elk type auto en welk type motor zit hij nu gemonteerd?
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Beantwoord door V700 register in topic Maten en afmetingen
, die heb ik nodig
en evt. een tekening en dan kan mester Timen ze wel maken.
In elk type auto en welk type motor zit hij nu gemonteerd?
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2007 21:52 #1175626
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Verstelbaar
Er is geen auto gelijk, dus ze zullen verstelbaar moeten zijn. De grap is dat je moet weten wat de min. en max. maat moet zijn..............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2007 10:47 #1175659
door V700 register
Als hier iemand een beetje handig is met een lasaparaat dan zou hij/zij met gemak een berg van deze dingen kunnen maken EN verkopen.
Ik heb nog nooit een lasaparaat van dichtbij gezien, dus wie werpt zich op?

Beantwoord door V700 register in topic Wie vult dit gat in de markt?
Als hier iemand een beetje handig is met een lasaparaat dan zou hij/zij met gemak een berg van deze dingen kunnen maken EN verkopen.
Ik heb nog nooit een lasaparaat van dichtbij gezien, dus wie werpt zich op?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2007 11:01 #1175660
door V700 register
Wij zijn het "gat in de markt"maar ik moet afmetingen hebben. en nog mooier en tekening.
<a href="mailto:h.j.dalhuisen@planet.nl">h.j.dalhuisen@planet.nl
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes ( een Groot Meester Timen)
Beantwoord door V700 register in topic Hierzo!
Wij zijn het "gat in de markt"maar ik moet afmetingen hebben. en nog mooier en tekening.
<a href="mailto:h.j.dalhuisen@planet.nl">h.j.dalhuisen@planet.nl
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes ( een Groot Meester Timen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2007 00:55 #1175920
door V700 register
Stopt het verhaal nu? Ik heb hier en daar positieve verhalen gelezen over zo'n veerpootbrug en ben dus wel geinteresseerd in een eventueel gezamenlijke actie.
Het 'gat in de markt' heeft zich aangediend, het wachten is op de "mannen van de tekentafel" begrijp ik. Of is zo'n ding ook als origineel accessoire te verkrijgen bij dealers van de 'white-list' ?
Rob K.
Beantwoord door V700 register in topic Wordt vervolgd?
Stopt het verhaal nu? Ik heb hier en daar positieve verhalen gelezen over zo'n veerpootbrug en ben dus wel geinteresseerd in een eventueel gezamenlijke actie.
Het 'gat in de markt' heeft zich aangediend, het wachten is op de "mannen van de tekentafel" begrijp ik. Of is zo'n ding ook als origineel accessoire te verkrijgen bij dealers van de 'white-list' ?
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2007 08:29 #1175928
door V700 register
<a href=" www.ipdusa.com/Volvo-940960/Suspension-&...races/p-136-472-352/ " target="_blank">ipd verkoopt er een:
Maar ik vind 'm er niet uitzien, zo fragiel. De zelfgemaakte onderaan deze thread ziet er beter uit.
Meer <a href=" www.cherryturbos.com/700.html " target="_blank">info hier:
Daar komen ze vandaan.
Janis
[edit moderator: links aangepast]
Beantwoord door V700 register in topic IPD
<a href=" www.ipdusa.com/Volvo-940960/Suspension-&...races/p-136-472-352/ " target="_blank">ipd verkoopt er een:
Maar ik vind 'm er niet uitzien, zo fragiel. De zelfgemaakte onderaan deze thread ziet er beter uit.
Meer <a href=" www.cherryturbos.com/700.html " target="_blank">info hier:
Daar komen ze vandaan.
Janis
[edit moderator: links aangepast]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2007 18:30 #1186976
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nooit gezien
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2007 20:13 #1186974
door A. Remy
hej hej,
ik ben deze thread begonnen in de hoop iets te vinden voor onze "bricks". Zie dat het nu al een paar maanden stil is rond dit onderwerp. Zijn er die stieken achter de schermen verdergewerkt hebben hieraan?
Kom op, laten we hier weer nieuw leven in blazen.
Oh ja, op <a href=" www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=7...rder=asc&start=0 "> www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=7...rder=asc&start=0 staan ook een aantal detailfoto's van de eerder door Mathy genoemde strutbrace. Misschien een hulp bij de fabricatie.
Wolwo
Beantwoord door A. Remy in topic ben er mee begonnen
hej hej,
ik ben deze thread begonnen in de hoop iets te vinden voor onze "bricks". Zie dat het nu al een paar maanden stil is rond dit onderwerp. Zijn er die stieken achter de schermen verdergewerkt hebben hieraan?
Kom op, laten we hier weer nieuw leven in blazen.
Oh ja, op <a href=" www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=7...rder=asc&start=0 "> www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=7...rder=asc&start=0 staan ook een aantal detailfoto's van de eerder door Mathy genoemde strutbrace. Misschien een hulp bij de fabricatie.
Wolwo
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-01-2008 22:21 #1188616
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic wat denken jullie hier van?
hej hej,
Op www.schweden-tuning.com/ staat een "Domstrebe" te koop voor 189 euro. Dit zeggen ze er over:Domstrebe 740/940 Diese längenverstellbare Domstrebe trägt zu einer höheren Verwindungssteifigkeit, beserem Kurvenverhalten und einer präziseren Lenkreaktion des Fahrzeugs bei. Die Strebe und die verstellbaren Endstücke sind aus eloxiertem Aluminium. Die Verstrebungshalterung ist mit Laser geschnitten, aus einer 4mm dicken Stahlplatte und schwarz pulverschichtet.
Bij Produkte ga je naar Volvo 700/ 900 en dan Fahrwerkstechnik en uiteindelijk Domstrebe 740/940
Ben wel niet zeker dat de foto gelijkend is.
Groepsaankoop? Wie is de Duitse taal machtig? Wolwo
Op www.schweden-tuning.com/ staat een "Domstrebe" te koop voor 189 euro. Dit zeggen ze er over:Domstrebe 740/940 Diese längenverstellbare Domstrebe trägt zu einer höheren Verwindungssteifigkeit, beserem Kurvenverhalten und einer präziseren Lenkreaktion des Fahrzeugs bei. Die Strebe und die verstellbaren Endstücke sind aus eloxiertem Aluminium. Die Verstrebungshalterung ist mit Laser geschnitten, aus einer 4mm dicken Stahlplatte und schwarz pulverschichtet.
Bij Produkte ga je naar Volvo 700/ 900 en dan Fahrwerkstechnik en uiteindelijk Domstrebe 740/940
Ben wel niet zeker dat de foto gelijkend is.
Groepsaankoop? Wie is de Duitse taal machtig? Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2008 13:51 #1188665
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik snap het niet.
Op mijn 850 heb ik voor 70 euro er 1 gekocht bij europeantuning. Nu ook gezocht naar 1 op de 940 maar ze zijn allemaal het dubbele.
Is het zo anders dan een 940.

bas
Is het zo anders dan een 940.

bas
Moderators: Jerry Stam