LPG inbouwen: kleppen smeer systeem?

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
01-11-2012 22:00 #1372092 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Tja dat weet ik ook niet natuurlijk.
Maar dat het kan staat niet ter discussie.
Vreemd dat de verkoper zich verdedigd met een verhaal van de monteur.
Maar stuur JG eens een pb met de vraag hier op te reageren.
Dat mag van zijn baas want die verwijst immers naar JG of een collega van hem. Een echte meerprijs is er ook niet.
En als het met de verkoper niet lukt moet je gewoon verder shoppen. Het is niet anders. Als de klant niet geholpen wordt dan......
Vraag eens aan anderen die ook een 77 liter tank hebben om wat fototjes van hun tank inbouw.
Je kunt de verkoper er ook op wijzen dat JG hem zo mijn foto's kan laten zien op zijn PC op het werk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2012 23:58 #1372097 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik wil de suggestie niet
Ik wil de suggestie niet wekken dat het bij Schouten niet kan alleen is er duidelijk aangegeven dat de rand van de reservewielbak verfrommelt wordt. Het blijft dus mijn keuze alleen het is voor mij (leek) lastig in te schatten hoe groot de beschadiging is door de inbouw van 77 ltr. Het advies van Schouten is om voor 59 ltr te gaan. Ik denk dat ze geen gedoe achteraf willen hebben van mensen die reclameren dat hun auto beschadigd is.  Ik zal er nog eens een telefoontje aan wagen.

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
02-11-2012 01:19 #1372100 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic In dit draadje:
In dit draadje: <a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/46448 "> www.volvo700vereniging.nl/node/46448

Heb ik helemaal onderaan drie foto's geplaatst waarop je kunt zien dat er wat vervorming is aangebracht in het plaatwerk. Het is niet netjes gebeurd bij deze wagen. Maar de vraag is of het schadelijk is als je kijkt naar alle andere gaten die gemaakt worden en bouten en schroeven die overal in de wagen geplaatst worden. Daarbij is het onder de vloer en ziet niemand het,

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC