Gastank met intank pomp gezocht. EDIT: -- RE-EDIT: -- SNAP NIET MEER Laatste eigen diagnose actie, wie helpt?
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Gasklephuis heb ik nog niet gereinigd. Bougies, bougiekoorden en bobine zijn vervangen. Verdelerkap is relatief nieuw.
Opening in flens achter turbo voor lambda is gedicht, maar moet zaterdag goed tapeind in, is eigenlijk te kort en trilt weer los.
Luchtfilter ga ik vanmiddag nog vervangen, is viezer dan ik dacht.
Groet
Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Luchtfilter is vervangen. BDP sensor ziet er netjes uit, zit vast en draad is niet beschadigd. Gisteren ook een andere LMM erin gezet.
Vanmorgen netjes lopen en zeker 60 km zonder problemen op lpg gereden. Ook de turbo laten werken en kwam heerlijk (noem het maar goed) mee in het verkeer.
In de derde file vlak voor Blaricum plots weer stotteren en geen vermogen meer. na omschakelen op benzine weer nette loop (op benzine dus).
Ik moet dus weer een afspraak maken denk ik elders, maar iemand een verklaring voor met name de onregelmatigheid van de klacht. Mogelijk dat iemand nog een leuke kant op denkt waar nog niet aan gedacht is.
Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Zoals gezegd, maar dan nog maar een keertje voor de duidelijkheid. Het stond te ruim. Ik heb dus dikkere plaatjes erin moeten leggen. Zo dik dat een klep nog steeds op 0.50 staat, dikker hadden ze niet bij Gemert.henk 940LPT schreef : Kleppen te ruim is niet zo erg, of stonden ze te krap (wel erg). Bij normale slijtage zouden ze steeds krapper komen te staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jouw storing lijkt op een slechtcontact, maar ook op een vuil in een leiding/ injector.
Succes, Rolf
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Al iets meer duidelijk?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb een tank te koop met een bijna nieuwe pomp er in.
Groet john
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
For your eyes only?