Gastank met intank pomp gezocht. EDIT: -- RE-EDIT: -- SNAP NIET MEER Laatste eigen diagnose actie, wie helpt?
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Voor onder de vloer van mijn 940 estate uit 97 ben ik dus op zoek naar een tank met intankpomp.
Mijn pomp produceert ondertussen een zodanig geluid dat je de neiging krijgt met hem te gaan converseren.
Het liefst dus een relatief jonge tank, die van mij is rond de vier ton oud.Ik moet nog even uitzoeken welk type pomp erin zit, maar contactgegevens van goede adressen zijn altijd welkom.
Heeft iemand nog een jonge LPG sloper, dan wil ik daar natuurlijk ook graag over nadenken.
Edit:
Vandaag middels wat puzzelwerk met schoonouders enzo de auto bij een aangeraden gasboer laten bezorgen.Word ik opgebeld, dat de pomp goed loopt, geen abnormale stroomwaardes laat zien en netjes in twee standen loopt.
Darn en relaxed tegelijk. Geen 250 euro kwijt. Wel een slecht lopend lpg systeem.
Nogmaals even een beschrijving. Hij loopt wel op benzine, maar accelereren is geen optie.120 km/h vasthouden is zelfs moeizaam. Waar begin ik met zoeken. Ik heb tegenwoordig een multimeter dus doormeten op aangegeven plaatsen is mogelijk.

Dank alvast weer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Oude er uit en andere gereviseerde er weer in?
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
groeten, Chris
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Heeft mij prima geholpen. Wytze heeft het telefoonnummer.
Piet
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Het enige bezwaar tegen revisie is dat ik me vaak afvraag hoe ver gaat revisie?Bijvoorbeeld bij een niet nader te noemen gebroeders autorecycler in leiden heet schoonblazen en nieuwe koolborstels in de dynamo al reviseren.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Ik zal vanavond zijn nummer eens opsnorren.
Tientallen binnen de vereiniging hebben hem reeds geconsulteerd bij Vialle LPI problemen en pompdefecten. Ik heb er ook al twee keer een andere pomp gehaald en die hebben de tijd dat ik in die wagens gereden heb overleefd, de laatste zelfs 5 jaar en ik denk wel 200000 km..
Hij haalt ze volledig uit elkaar en bouwt ze met nieuwe lagers etc weer op.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Ik pas mijn handelen aan op basis van eerdere ervaringen. Jou toch niet onbekend Wytze, dacht ik.
Het standaard vertrouwen wordt gehandhaaft als er een gedegen verhaal achter zit. Elk ander verhaal is een reden voor gezonde scepsisch in mijn ogen.
Dit verhaal handhaaft dan ook het standaard startvertrouwen en ga ik zeker meenemen. Graag ontvang ik de contactgegevens van je.
Groeten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gaat de revisie verder dan vervanging van de uitgelopen lagers?Ook het filter dus en zo en de smeerringen?Wytze schreef : Hij haalt ze volledig uit elkaar en bouwt ze met nieuwe lagers etc weer op.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Anders ga je er samen met Peter heen. Hij verblijft achter Eindhoven van jouw af gerekend. Ik ben er van overtuigd dat je dat heeeeeeeeeeel leuk gaat vinden en ook bijzonderrrrr leerzaam.
in ieder geval op het <a href=" www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=51&t=80780 ">saab forum zijn ze er goed over te spreken.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm