Probleem bij warm weer in de file: stotteren/bokken

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 07:44 #1277934 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Redelijk
Redelijk, het vergt wat soldeerwerk waarvan je ongeveer de helft kunt voorbereiden. Maar reken, als je het netjes wilt doen, voor het stukje dat je niet kunt voorbereiden wel een hele avond.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2010 23:12 #1278097 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo, dat was dat
Vandaag is er bij mij een nieuwe pomp in gegaan; en wat rijdt ie weer heerlijk! Mocht je na het vervangen van het relais (onder documentatie vind je een schema'tje hoe je het nieuwe relais zou kunnen aansluiten) nog steeds problemen hebben ga dan toch eens naar een goed aangeschreven gasboer om je pomp te laten doormeten. Als ie moet worden vervangen en je wilt wat meer info zodat het voor een leukere prijs kan, neem dan even via pb contact met me op.
Succes
Bas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2010 17:45 #1278222 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knippen & plakken..

henk 940LPT schreef : Redelijk, het vergt wat soldeerwerk waarvan je ongeveer de helft kunt voorbereiden. Maar reken, als je het netjes wilt doen, voor het stukje dat je niet kunt voorbereiden wel een hele avond.

Da's dus losknippen en opnieuw vastsolderen?
En trouwens nog een vraagje: afgelopen donderdag was het af en toe ook weer raak. Door even snel heen en weer te schakelen tussen gas en benzine was het probleem weer voor een paar minuten uit de wereld. Of komt dit omdat de motor bij overschakelen naar gas eerst nog een tijdje op benzine rijdt?Of maakt het relais door de omschakeling weer even contact?
Hieronder trouwens een opname van mijn relais. Het nummer is niet meer goed te lezen, mijn dochter kon er nog 195 uit halen.
@Mobaen/Bas: dank voor het aanbod,mocht het daar op uitdraaien dan weet ik je te vinden.
.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC