Gerrit zoekt (en heeft gevonden) estate automaat

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2014 19:38 #1399997 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja

Gekke Gerritje schreef : Kent iemand deze handelaar??
<a href=" link.marktplaats.nl/652778157 "> link.marktplaats.nl/652778157


Noemde zich eerst ook iets met LPG in de naam.

Heleboel auto's en veel ervaring om het netjes te zeggen.
Als zij zeggen dat de auto zeker 800.000 km kan halen, is daar niets van gelogen, dat hebben ze eerder afgelezen bij de inkoop.

Die oude troep, kan je net zo goed particulier kopen, begrijp de voorkeur niet voor dit type autobedrijf.
Überhaupt niet in deze categorie, het voegt behalve een winstdeel niets toe.
Blijft geluk hebben.




Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2014 20:26 #1400001 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tanx, kijk zelf ook liever
Tanx, kijk zelf ook liever bij een particulier en dan wel een liefhebber maar dat zie je en hoor je snel genoeg.
 
Vind zo'n 960 toch ook wel mooi zeg, vooral met open dak!!
<a href=" www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239114234 "> www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239114234
 
Nette auto op lpg voor de prijs maar ken de zaak helaas niet vanuit mijn 480 geschiedenis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2014 22:39 #1400005 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic handelaar
Ja, die ken ik. Ik heb mijn 940 gle bij hem gekocht. What you see is what you get.... Het is Jan vd Kamp en ik heb geen slechte ervaring. Hij werkt samen met Verkerk die veel met 940 g3 doet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2014 23:46 #1400008 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok, maar Verkerk is weer een
Ok, maar Verkerk is weer een naam waar ik liever uit de buurt blijf met een oude Volvo, en dan spreek ik wel uit ervaring.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2014 00:05 #1400009 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic uit de buurt van...?
 
Dus ook uit de buurt van alle Gerritsen, Jan(s)sen(s), Pietersen,...?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2014 00:52 #1400010 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als die ook bij Volvo
Als die ook bij Volvo Verkerk werken, mij best hoor.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2014 11:03 #1400018 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verkerk
Nee, het gaat niet om Volvo Verkerk maar om een andere Verkerk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2014 12:46 #1400020 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok, dat scheelt. Misschien
Ok, dat scheelt.
Misschien gewoon eens kijken, is niet ver weg en dan heb ik een beetje een uitgangspunt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2014 13:52 #1400021 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zit er trouwens veel
Zit er trouwens veel praktijk verschil in het verbruik tussen de 4 en de 6 cilinder bij een rustige rijstijl?
En welke motor kan het beste tegen lpg?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2014 14:06 #1400023 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Denk het wel
4 cilinder handbak kan 1 op 8, of beter, halen op LPG. 6 cilinders, meestal automaat, halen vaak niet beter dan 1 op 7 en eerder wat ongunstiger. Veel koude/korte stadsritjes zijn funest voor het verbruik bij de automaten (ook bij de 940 overigens). Beide motoren kunnen denk ik goed tegen LPG. Wellicht zijn de 4 cilinders wat robuuster maar kleppenstellen is nodig. Bij de 6 cilinders is kleppenstellen niet nodig ivm de hydraulisch klepstoters. Bij de keuze tussen de 4 en 6 cilinders moet je denk ik een goede afweging maken. Enerzijds de 940: Robuuster en eenvoudiger, goedkoper te onderhouden maar minder verfijnd. Anderzijds de 960: Meer verfijnd/nog meer comfort, maar heeft goed onderhoud nodig wat duurder is. Achterstallig onderhoud inhalen is bij een 940 nog te doen (maar je kunt dan ook in de prijzen vallen), bij een 960 is de kans groot dat het je flink wat duiten gaat kosten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD