Gerrit zoekt (en heeft gevonden) estate automaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom een Volvo! Heb reeds een 480ES van eind 86 en een 480 GTturbo van 95 gehad en een Volvo340cvt van 86 voor de lol van de vario. Kleine auto's maar ik zoek nu dus een grote met absoluut een automaat, cruise control, airco, stoelverwarming en een trekhaak voor de fietsendrager.
Zelf vind ik onderstaande erg mooi maar een beetje prijzig met deze km stand.
<a href=" link.marktplaats.nl/761430786 "> link.marktplaats.nl/761430786
En ik heb er diverse op internet in Werkhoven zien staan, is deze handelaar bekend hier?
Hopelijk kan het forum mij verder helpen.
Gerrit
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar voor de km stand hoef je je niet af te laten schrikken, als de motor goed is kun je er rustig nog 2 a 300.000 km bij opzetten met regulier onderhoud wat je tijdens sleuteldagen(dien je wel lid te worden van de vereniging) goed zelf kan doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja, mooie auto, dat wel!
Ligt er ook aan hoe handig je bent, als je zoekt heb je voor het bedrag van de afleverkosten ook een 945 op gas. Dan zul je wel wat werk er aan hebben.
Diesel rijden moet je kunnen als je een 945 wil hebben. Ik zou het niet kunnen, dwz een volvo diesel moet je rustig warm rijden. Nu rij ik wel 40000 per jaar maar, rustig warm rijden lukt mij niet zo goed
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uh, ja. Bedankt voor de correctie. 1 liter diesel is bijna net zo duur als 2 liter LPG. Op 2 liter LPG kom je wel wat verder dan op 1 liter diesel. Ook uit oogpunt van onderhoud lijkt een diesel me minder handig. Veel zijn er niet meer, goede diesels zijn zeldzaam en hetzelfde geldt voor goede ruildelen (bijv. cilinderkoppen, die nog wel eens willen scheuren). Een LPG installatie heeft soms ook wat aandacht nodig (zeker als die al 5-10 jaar, of langer, in de auto zit) maar voor de motorblokken zelf zijn genoeg delen te vinden tegen een lage prijs.EndlessQuest schreef : Ik denk dat je bedoelt dat je met een liter diesel niet 2 keer zo ver komt als met een liter lpg?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Diesel is helaas gewoon te duur zeker met het verbruik van een diesel automaat, volgens mij mag je blij zijn met 1 op 12 en dan nog die wegenbelasting, nee dus. Hoewel ik een diesel wel mooi vind lopen, kom uit de scheepvaart dus hou wel van diesel geluid en wat minder toeren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" link.marktplaats.nl/652778157 "> link.marktplaats.nl/652778157
- V700 register
- Nieuw lid
-