Belastingplan 2014 voor oldtimers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben blij dat mijn dieseltje niet zo hottert en stottert!
Ja, 1985, en alleen maar aangeschaft voor het geluid en niet uit fiscale overwegingen!
Jaap
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Stationair deed Rudolph dat ook. Tot het moment dat Tom het even met 2 sleuleltjes oploste. Van ca. 850 t/m even naar 900 "toertjes" gezet... En niks meer "eh..., en uh..", gewoon rustig eentonig "doorratelen" is het nu. Kan Frans een voorbeeld aannemen, scheelt aanzienlijk in spreektijd... .
- Peter Borghs
- Junior lid
-
Agenda Financiën
8 oktober 2013 Openbaar
Tijd: 13:15 -13:30 uur
Plaats: Y3 - Petitie Statenpassage
Soort: Petitie
Voortouwcommissie: Financiën
Aanbieding petitie Stichting Autobelangen inzake afschaffing MRB vrijstelling voor oldtimers
Agendapunten:
1. Aanbieding petitie m.b.t. afschaffing MRB vrijstelling voor oldtimers
Verzoek Stichting Autobelangen tot aanbieding petitie m.b.t. afschaffing MRB vrijstelling voor oldtimers
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- V700 register
- Nieuw lid
-
oudevolvo schreef : Vandaag weer een omvangrijke blogpost update over het MRB dossier oldtimers naar aanleiding van het wetgevingsoverleg belastingplan 2014http://www.oudevolvo.nl/blog/2013/09/27/weekers-informeert-kamer-onvolledig-import-aldus-autobelangen/#wetgevingsoverleg
Weer mooi samengevat , ik heb de hoop voor mijn diesel van 32 jaar opgegeven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen belangrijke dag, twee afspraken in de Eerste Kamer. Met VVD en SGP.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die zouden volgens een stukje tekst wat ik heb gelezen , zo te zien nog in ieder geval tot december 2014 kunnen doorrijden voor de max van 120 .
Schijnt dat de schorsing voor jan , febr , dec dan pas in dec 2014 ingaat, wel die 120 voor 2014 betalen .
Dus voor de komende maanden januari, februari 2014 schijnt de auto dan niet van de openbare weg te hoeven .
Nog even dat stukje tekst opzoek .
- Peter Borghs
- Junior lid
-
Gezien de grote waarschijnlijkheid dat de Tweede Kamer de amendementen en moties afkeurt, willen wij samen met u de kans grijpen om de Kamerleden nogmaals uit te leggen waarom deze maatregel zo onrechtvaardig is en vooral hoe hard u getroffen wordt. Daarom verzoeken wij iedereen om een email te sturen naar alle Kamerleden van VVD, PvdA, D66, ChristenUnie en D66. Vertel uw persoonlijke verhaal en vooral hoe zwaar u getroffen wordt door deze maatregel. maar houd het wel netjes en respectvol! Om het u gemakkelijk te maken hebben wij op onze website een pagina gemaakt met daarin de e-mailadressen van al deze Kamerleden: www.vrijstellingoldtimer.nl/139 . U kunt daar alle e-mailadressen selecteren en door middel van kopiëren/plakken naar uw e-mailprogramma transporteren. Als laatste staat ook ons adres erbij, zodat wij de mails ook krijgen. Wij hebben expres geen opzet voor een e-mail gemaakt, zodat de Kamerleden allemaal verschillende, zeer persoonlijk getinte e-mailtjes krijgen.
- Peter Borghs
- Junior lid
-