Belastingplan 2014 voor oldtimers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Peter Borghs
- Junior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De 265 is van 1980, dus volgens mij viel deze in 2005 al in de regeling van de 25 jaar en ouder. Maar ook toen stond de auto gestald en dus geschorst. Maar daar krijg je dan weer geen vrijstelling voor.
Allemaal geldklopperij dus.
Ik ga het schrijven van vorige week in ieder geval goed bewaren en als ze de wet/leeftijd veranderen op 1-1-2014 en naar 40 jaar gaan, dit schrijven heel vaak insturen dat ik het niet met die wijziging eens zal zijn. Mij een beetje blij maken met een dode mus
Oh nee, een levende ekster, genaamd "staat" die elke glimmende euro graag wil jatten...
Maar dat wordt niemand blij van
- V700 register
- Nieuw lid
-
Postzegel en kopieerkosten betaal ik graag voor je als dit een probleem mocht zijn want hij zoekt nog zoveel mogelijk van deze brieven gedateerd in 2013 !
Bedankt voor je medewerking alvast !
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Peter Borghs
- Junior lid
-
www.bovagkrant.nl/klassiekers/item/30345...sthash.x7kERcSL.dpuf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat laatste is natuurlijk waar, maar iedereen een potje op zijn politicolimburgs liberaal-conservatief voorliegen is natuurlijk niet acceptabel.Godspeed schreef : BOVAG blijft onverkort achter de plannen van staatssecretaris Weekers
Dat meldt BOVAG-woordvoerder Tom Huyskens desgevraagd. ‘De actuele importcijfers doen helemaal niet ter zake.’ www.bovagkrant.nl/klassiekers/item/30345...sthash.x7kERcSL.dpuf
En de rechtsongelijkheid (en weer niet in het voordeel van ons) die onstaat tussen 30 jaar elders en 40 jaar hier blijft.
de complexitieit, de discrepantie aan opbrengsten gepland en werkelijk, De milieueffecten
Maar de Bovag wil er zich niet meer aan branden. Door wie worden die betaald? en voor wie lobbyen ze eigenlijk.
En wie zegt nou wat, Huyskens of van Embden?
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
De Bovag, ANWB en al dat soort spul zijn allemaal meelopers en willen 'ons' doen geloven dat ze iets voor ons doen.....duh...(kots icoontje)
Het was milieu dit en milieu dat. In 2014 moet er weer gewoon HSB worden betaald naar gewicht vd auto en maakt uitstoot geen reet meer uit. Waarom moeten LPG en DIESEL dan wel de volle mep betalen(26-40jr)?? Waarom is dan het milieu weer wel belangrijk bij oldtimers?? De uitstoot maakt toch niks uit!!!Echt, ze kunnen nog geen dag hetzelfde beweren zonder te liegen. Wouter Embden zet dat mooi uiteen met eerlijke cijfers. Het gaat ze om euro's binnen te harken(zoveel mogelijk wel te verstaan) maar het gaat ze ontzettend tegenvallen als ze de huidige plannen doorzetten. Maarja, het zijn onkundige kortetermijn denkers die alleen aan zichzelf denken en het baantje wat ze na de politiek weer op slinkse wijze bemachtigen.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-