We vallen wel eens over een d of t , maar dit
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan juist die jonge mensen te mogen motiveren vind ik zo mooi! En ja ook jongeren die zo'n tekst kunnen schrijven als in de advertentie hoor. Ook een jongen, begonnen op nivo 1 en nu zo graag ook nivo 2 wil halen.
Dus tja, ik mag dan graag zoeken naar dingen die ze kunnen om daardoor hun zwakkere punten te compenseren.
Laten we elkaar helpen waar we kunnen toch.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk maar eens goed:
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook zo'n lekkere, van hetzelfde bedrijf is deze:
www.autobedrijf-luchtmeijer.nl/index.php...tid=46&Itemid=73
Schuurfonst dav ???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo te zien is het ook geen Daf maar een Dav zoals ze schrijven.Dirk342 schreef : , maar toch zakt me broek hier helemaal vanaf als ik iemand zichzelf zo zie presenteren.
Ook zo'n lekkere, van hetzelfde bedrijf is deze:
www.autobedrijf-luchtmeijer.nl/index.php...tid=46&Itemid=73
Schuurfonst dav ???
Volgens mij valt ie nog net niet uit elkaar.
- Frits Lidnr. 795
- 740GLE sedan 1986 / 780 Bertone V6 1987 Automaat / 940 Limited Edition sedan 1997 Automaat
- En een Fiets
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb je de adverteerder wel eens de hand kunnen/mogen schudden...? Wie weet, je kunt er verstelt van staan.
Ik verkocht een paar jaar geleden een aanhanger. De koper, een zeer beschaafde goed uitziende man, klikte zijn nummerbord op zijn kop op de achterlaadklep. Het kwartje viel bij mij (gelukkig) meteen. Heb alleen gevraagd of de kentekenplaat er onderweg niet kon afvallen. Na controle..., "nee hoor, klemt prima".
Mensen, mensen, ieder in zijn waarde laten, dat is een grote kunst.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jee schreef :
Gemaild was beter geweest.A_A schreef : Ik heb ze maar even een verbeterde tekst gemailed
Rest van de advertenties zag er beter uit.
Of nog beter: geë-maild
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Bovendien heb ik een toetsenbord wat nogal een een steekje laat vallen, als je snel typt. (goedkoop ding van de markt..)
Maar wat ik van school-verlaters lees............onbegrijpelijk dat die ooit mee hebben kunnen doen aan een examen.
Blijken ze nog een diploma te hebben ook!
Ik erger me kapot!
Maar goed, ik wordt ook een ouwe Lul.........(52)
Mijn Vader ergerd(-e) zich aan het feit dat ik niet kan hoofd-rekenen.
Vlgs. hem komt dat doordat mijn generatie verziekt is door de TEL-MACHINE!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helemaal mee eens en ook ik maak geregeld dezelfde D of DT fout, maar toch.... We zijn van dezelfde generatie en als ik om me heen kijk (ook naar mijn eigen blagen) vind ik het toch wel schreinend hoor. De jongste van 15 kan geen 1 fatsoenlijke zin schrijven zonder taalfouten, beide meiden (23 en 26) kunnen absoluut niet hoofdrekenen (want was niet meer nodig) en dan lopen ze nog te prutsen bij kassa's enzo met wisselgeld.struis schreef : Een "D" of een "T", daar ga ik zelf ook nog wel een mee in de fout.
Bovendien heb ik een toetsenbord wat nogal een een steekje laat vallen, als je snel typt. (goedkoop ding van de markt..)
Maar wat ik van school-verlaters lees............onbegrijpelijk dat die ooit mee hebben kunnen doen aan een examen.
Blijken ze nog een diploma te hebben ook!
Ik erger me kapot!
Maar goed, ik wordt ook een ouwe Lul.........(52)
Mijn Vader ergerd(-e) zich aan het feit dat ik niet kan hoofd-rekenen.
Vlgs. hem komt dat doordat mijn generatie verziekt is door de TEL-MACHINE!
De oudste van 28 kan idd ook niet hoofdrekenen en je ziet dat de scholen daar meer tijd aan besteden want dat kan de jongste dan weer beter, maar vervolgens verslonsen ze het schrijven / de taal.
Hetzelfde geld voor Aardrijkskunde, wie heeft vroeger niet provincies, hoofdsteden, etc. uit zijn kop moeten rammen. Ik reed van de week met de jongste over de dijk van Lelystad naar Enkhuizen en hij was er heilig van overtuigd dat dit de Afsluitdijk was..... Ik bedoel maar