We vallen wel eens over een d of t , maar dit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig steuteld ik betert dant ikt tikt (hoopt ikt)
(en inderdaad je hebt gelijk)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is simpel. De website is gebouwd ( gelukkig die was goed ) door een externe Websitebouwer .
Mijn opmerking over de Dees en Tees was meer als grappig bedoelt ( geluk x 2 , weer goed ) Zelfs ik heb nog wel eens moeite met de spelling .
En inderdaad kan hij wellicht beter overweg met de steekleutel dan met de pen.
Groeten
Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wij schrijven teksten die beklijven en zonder al te veel fouten geschreven worden. Foutloos is niet altijd mogelijk omdat soms de taalregels niet passen bij de doelgroep en omdat een deel van de fouten van vroeger mogelijkheden van nu zijn.
Ikzelf ga regelmatig de fout in, de minste fouten maakt mijn Lief. Als ze tenminste niet via de iPhone virtueel toetst. Ook de iPad gaat niet geweldig trouwens. (Ja, moderne werkgever!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
De meeste mensen die iets beledigends schrijven geen lid zijn.Tomaat schreef : kan er kort of breed over lullen maar je bent gewoon een domme koeiekop als je zo schrijft.
Wij van de 700 vereniging hebben respect voor elkaar en onze medemens.
Misschien kan je je een beetje aanpassen.
Groet john
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
johnvang schreef :
De meeste mensen die iets beledigends schrijven geen lid zijn.Tomaat schreef : kan er kort of breed over lullen maar je bent gewoon een domme koeiekop als je zo schrijft.
Groet john
Maar dan ook echt helemaal mee eens!
Zou hier overigens ook geen moderator op reageren? Ik ben benieuwd.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Volgens mij heb jij ook nog wel eens moeite met rekenen Fred met je ( geluk x2, weer goed )fredjdejong schreef : John
Dat is simpel. De website is gebouwd ( gelukkig die was goed ) door een externe Websitebouwer .
Mijn opmerking over de Dees en Tees was meer als grappig bedoelt ( geluk x 2 , weer goed ) Zelfs ik heb nog wel eens moeite met de spelling .
En inderdaad kan hij wellicht beter overweg met de steekleutel dan met de pen.
Groeten
Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ton schreef :
johnvang schreef :
Groet john
Maar dan ook echt helemaal mee eens!
Zou hier overigens ook geen moderator op reageren? Ik ben benieuwd.
Ik denk een logisch gevolg. Als iemand opmerkingen maakt over schrijffouten, maar zelf in alle teksten bijzonder veel fouten maakt, is een reactie te verwachten. Iets met "wie kaatst".
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik laat liever iemand aan/onder mijn tank sleutelen die weet hoe en wat een Hardie scheijf is, hoe die te vervangen en en passant ook nog even een crucas vervangt dan dat hij foutloos de ene regel na de andere uit de pc tovert.
En gelukkig zijn er dan meer van de eerste dan van de tweede groep binnen deze club. En jullie mogen me best uitlachen met mijn 10 linkerduimen hoor, als het maar leuk blijft
Geniet van het leven, het duurt vaak minder lang dan een volvo weg kan roesten!