ANWB

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 10:28 #1367543 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien zou je het bericht
Beste Dirk234,
Misschien zou je het bericht waar deze draad mee begint eens kunnen lezen :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 11:22 #1367549 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien
Misschien had jij de kleine lettertjes moeten lezen.
Hatsee.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 11:31 #1367550 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Tsjek
Vandaar dat ik ben overgestapt. Over de WW heb ik niets te klagen, dat zijn goede mensen, maar de ANWB organisatie er achter is puin. Het zijn in mijn ogen ook geen auto liefhebbers, laten je in je sop gaar koken als je de grens over bent en als je toevallig een liefhebber bent van oude wagens ben je de pineut. Een vriend zag z'n gekoesterde 360 de pers in gaan omdat de dagwaarde te laag was. Zelfs nadat ie 'm zelf had gerepatrieerd omdat de ANWB dat weigerde.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 12:03 #1367553 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar
Waar zit jij dan Jan? Bij de pechulp van de KNAC oid? |Van Routemobiel heb je niet meer te verwachten dan van de ANBW als je de berichten mag geloven.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
05-09-2012 12:13 #1367555 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic 360 in de pers
Dat die 360 na repatriëring de pers in gaat kan je de ANWB toch niet verantwoordelijk voor maken?
Of begrijp ik het nu verkeerd?

En kennelijk zijn de voorwaarden bij andere aanbieders van deze dienst beter?
Dat zou een leuke discussie zijn.
Maar vrees dat het vele roepen in dit draadje geen basis zal worden voor een leerzame discussie.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 12:25 #1367556 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar
Helemaal waar Wytze.
Met een ouwe auto op weg gaan die ZO slecht is dat hij het eindpunt niet haalt en verschroot moet worden. en dan de ANWB de schuld geven.
Er wordt iets te makkelijk afgegeven op de ANWB in dit geval.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 13:38 #1367562 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Niets dan lof
over de ANWB op basis van mijn 35 jarige ervaring met deze club. Altijd netjes geholpen, ook in mijn woonplaats. Laatste keer was anderhalf jaar geleden toen wij voor de eerste keer met onze Vauxhall naar een evenement van de Vauxhall Owners Club zouden gaan op zaterdagmiddag. Niet starten ( het blijven Engelse auto's  ) en ik had de diagnose al gesteld dat het iets met de ontsteking was. De man van de Wegenwacht die binnen een half uur bij mij in de loods aanwezig was haalde uit een geheim hoekje een grote ritselkist en wist de auto met een nieuwe condensator binnen een half uur weer aan de gang te helpen zodat we toch nog aan de rit konden deelnemen. Ook de keer dat de motor van mijn toenmalige 245 in 1 klap total loss liep vanwege een uitgelopen krukaslager ( ook op een zaterdagmiddag) werd ik met auto netjes naar de garage van mijn keuze op een bergingswagen gebracht.
Overal zal weleens iets mis gaan maar ik heb respect voor die jongens die overal bij nacht en ontij paraat staan voor hun leden. En ik ben altijd netjes en vriendelijk geholpen. Overigens werkt de pechhulp van de KNAC waar ik al meer dan 30 jaar lid van ben ook via de WW-organisatie van de ANWB.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 14:06 #1367563 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Euhm
Euhm, dat hele 360 de schredder in gaan verhaal snap ik ook niet. De auto was al terug. Dus? Dan ligt de keuze toch bij de eigenaar? De ANWB komt toch niet langs als een soort van magere Hein om te beslissen dat een auto geschroot moet worden?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 14:21 #1367565 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic + 1

jsnijder schreef : Overal zal weleens iets mis gaan maar ik heb respect voor die jongens die overal bij nacht en ontij paraat staan voor hun leden. En ik ben altijd netjes en vriendelijk geholpen. Overigens werkt de pechhulp van de KNAC waar ik al meer dan 30 jaar lid van ben ook via de WW-organisatie van de ANWB.

Helemaal mee eens Jan en helemaal niets aan toe te voegen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 14:30 #1367564 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb
ik uitvoerig gedaan en je ook al in het begin van een passend advies voorzien als ex-wegenwachter !
Andere radiateur uit Nederland laten komen / radiateur in Italië kopen, zelf erin zetten en klaar.
Niet achteraf zeuren van: het duurde allemaal zo lang, was te moeilijk, niet geregeld te krijgen en weet ik wat voor onzin.  Je kunt ook zelf stappen ondernemen en als het dan echt helemaal niet lukt de hulpdiensten inschakelen.

Moderators: Jerry Stam