Video crash PV544 'de slechtste chauffeur van NL'

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 19:49 #1354817 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Dit staat in de tvgids.nl :De eerste aflevering begint net als de laatste aflevering van het vorige seizoen met een ongeluk.Nouw.. hiep hiep hoera.. wees er trots op.. te belachelijk voor woorden.Lijkt wel of ze het er voor doen  ( ja )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 21:36 #1354832 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet
Dat is nou juist het probleem, dit is maar een topje van de ijsberg, en deze mensen rijden zoals ze normaal ook rijden, afgezien van die angsthaas die eigenlijk nooit meer een auto van binnen ziet.
Ze laten dus op de openbare weg alleen zien wat deze mensen in het dagelijks leven ook doen.
Dat maakt het zo raar, en inderdaad te belachelijk voor woorden, dat mensen die zo rijden een rijbewijs hebben gekregen.
Ik ben wel benieuwd naar hun rijschool, voorzover die nog bestaat.
Mooi zou ook zijn dat de politie komt en ze hun rijbewijs écht afneemt op basis van artikel 5.
En dan opnieuw examen doen voordat ze het weer terugkrijgen. Maar dan krijg je niemand meer voor het programma natuurlijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 22:00 #1354835 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij
is het allemaal gespeeld. Als ik bijvoorbeeld die kerel was van die katterug zou ik niet zo coulant reageren. Niet dat ik kwaad zou worden maar het lijkt er op of hij mee in het complot zit. En kijk naar het hele acteerwerk / gedrag van iedereen en de camera opnamen. Het is niet echt.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 22:25 #1354841 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic APK
Die Swift (zwart...Apeldoorn...) was ook heel erg gehavend en die Kattenrug veel minder. Zo hard is zo'n oude Zweed toch ook niet? Swiftje had trouwens APK tot 1998...

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 22:49 #1354844 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic APK?
Waar haal je dat dan vandaan? Het is een belachelijk format, maar de makers zouden toch niet iemand in een onverzekerde auto laten rijden over de openbare weg?Door zulke programma's ga je toch nadenken of het niet zinvol is om, om de zoveel jaar opnieuw een test te moeten afleggen of je je rijbewijs nog wel waard bent.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 22:52 #1354846 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Kenteken van de Swift
Kenteken van de Swift ingevuld. Auto is nu gedemonteerd en eind maart van eigenaar gewisseld. Toch APK 1998. Zowel via iPhone app als vwe.nl.
Dat van die Kattenrug is helaas geen grap; verzekering heeft 'm totallos verklaard :-(.
www.tctubantia.nl/regio/10749968/Grote-s....T4SFbqNQQ30.twitter

• Neen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 22:57 #1354847 door Neen
Beantwoord door Neen in topic Ongeluk
Die crash was wel 'echt', de katterug is total loss. De krant hier schreef dat die man zijn eigen auto moest terugkopen van de verzekering om hem weer te repareren. Raar dat BNN dit soort rijgedrag voor een programma filmt op de openbare weg, misschien is het toch beter om op het vliegveld te blijven.
EDIT Ik zie dat het dit al is gepost  kan het niet verwijderen.
Groet, Bram

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 23:48 #1354856 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic verzekering
sinds 01-01-2012 mag je het wrak niet meer behouden. Een slimme uitsluiting die negatief uitpakt voor de echte liefhebber. Nu is mijn Amazon getaxeerd op € 14.000 , maar deze 544 kwam net uit een jarenlange restauratie en was nog niet getaxeerd.
Uit ervaring weet ik, dat restauratie en spuiten op basis van een niet te rotte koets, dit ongeveer het bedrag is waar je rekening mee dient te houden, in dit geval komt daar nog het richten bij, en het vervangen van de verbogen sierstrips en dergelijken. Sneu, errug sneu. Total loss is een makkie, ga maar Priepmuis rijden....
In de afgelopen 20 jaar heb ik deelgenomen aan diverse toertochten en rallies, als ik de afgelegde afstand van alle deelnemers aan de diverse evenemeten bij elkaar optel kom ik makkelijk ver over het miljoen, en heb ik drie keer gehoord van blikschade. We hebben blijkbaar mazzel gehad.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2012 22:35 #1354916 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik geloof het nog steeds niet
Het is volgens mij gewoon gespeeld. Kijk naar de mensen hoe ze reageren in de film. Veel te "koel". En dat het in de krant komt: geweldige kijkcijfers toch? Gespeeld. Hoe heeft die man er 13 jaar over kunnen doen om de Volvo te restaureren? Dat is absurt lang en niet reeël en hoe hij reageert in de situatie. Ik had de politie gebeld. Bij een ongeluk reageert men heel anders. Het is fake die opname. Nep. Een omroepzender wil zich bovendien hiermee niet in krediet stellen. Goed acteerwerk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2012 22:39 #1354919 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als
je met zulke schoenen aan een auto bestuurd,dan vraag je toch om moeilijkheden,
gelijk rijbewijs invorderen en NOOIT meer terug geven is mijn mening,ook niet na al
die testen op dat circuit zij zal het NOOIT leren dat auto rijden.

Groeten Ted.

Moderators: Jerry Stam