Video crash PV544 'de slechtste chauffeur van NL'
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ook een vriendin die in het begin zo reed. Heb er toen ook wat van gezegd, maar dat werkt bij zulke mensen niet. Ik heb me toen alleen voorgenomen nooit meer bij haar in te stappen. De 2de dag dat ze haar auto had kreeg ik 'gelukkig' al een sms met de tekst 'ik had een auto..' In haar geval was het maar een paal waar ze na 25 rondjes over het marktplein tegenaan reed. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat iemand zijn auto in puin reed...TGTF schreef :
Alleen 1 ding snap ik niet van haar vriendin, waarom heeft die niet gewaarschuwd dat ze te hard reed? naja zal wel aan mij liggen,
Verder ben ik het met volvoviking eens, zulke mensen maken ook brokken als het programma er niet was.. Ik vind alleen dat men naar aanleiding van deze beelden ook zou moeten kunnen ingrijpen, en alle deelnemers gewoon het pasje moet laten inleveren en nooit meer op examen moeten kunnen gaan. Sommige mensen (en vooral de maatschappij) zijn gewoon beter af zonder rijbewijs.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar de opmerking van Ruben waar hij mee afsloot, vond ik erger: dat het zo makkelijk was om deelnemers te krijgen voor dit programma, daar schrok hij zelf van.
- V700 register
- Nieuw lid
-
600 meter rond om het ongelijk staan namelijk 4 grote middelbare scholen, een groot revalidatie centrum. Het was dus heel goed mogelijk dat er kinderen of gehandicapten uit deze weg had kunnen komen.
Een aantal jaren geleden zelf ook zoiets mee gemaakt, maar ik zat toen in een MAN truck van 18 ton. De bestuurder van de citroen bx kwam ook met ongeveer 70 km per uur aan gereden. Hij had haast omdat hij al 5 min te laat was om zijn kind van school te halen. Het ongeluk gebeurde in een 30 km zone, 300 meter van school.
O ja er staat: 70 Rijden waar je 30 mag op een voorrangsweg.... Het is gewoon een gelijkwaardige kruizing. 15 jaar geleden was het een voorrangsweg
(een bx stuitert terug als hij tegen reserve wiel van de MAN aan rijd,bestuurder had alleen blauwe plekken en gekrenkte ego )
Groeten Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je komt vanalles tegen op de weg, waarvan je je afvraagt hoe die ooit een rijbewijs hebben kunnen krijgen. Ik heb ooit met eigen ogen mogen aanschouwen hoe twee mannen in een niet al te grote auto (ik meen een Fiesta) een trekker met oplegger op de autobahn inhaalden. Schijnbaar waren ze het niet helemaal eens met iets dat de chauffeur gedaan had en dat lieten ze hem merken ook. Want toen ze voor hem reden, gingen ze zo hard in de remmen, dat het autootje met de achterwielen van de grond kwam. Niet heel ver, maar toch... Volgens mij was er geen schade of letsel, maar dat had ook anders af kunnen lopen. Maar wie dit soort domme dingen in z'n hoofd haalt als het eens niet helemaal gaat zoals ie wil, die hoort z'n roze papiertje/stukje plastic in te leveren en zou zich eens goed door moeten laten lichten.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je zo slecht rijdt dat anderen niet op je kunnen anticiperen dan wordt het tijd om het bezit van je rijbewijs te heroverwegen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-