welke opvolger zal ik kiezen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
prijzen liggen zo rond de 1500 euro.
Weet niet of een 850 de "ouderwetse" kwaliteit heeft. Ik vind het in ieder geval mooie auto's. Ook een 5-cilinder klinkt zo mooi. grrrr.
bijv. deze: <a href=" www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wkgsyalync23 "> www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wkgsyalync23
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Ik heb zelf een 855TDI en een 744GLE, maar de TDI trekt met volle belasting en dakkoffer (maar zonder caravan) zonder krimp en snelheidheidsverlies op cruise control de bergen door. Zo sterk dat je er bijna misselijk van wordt (door de bochten).
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zijn dat de onderdelen die duurder zijn, de uren dat ze in de werkplaats bezig zijn?
Of gewoonweg dat er meer storingen zijn? Onderhoudsinterval lijkt me nl. verder uit elkaar te liggen dan bij een 940.
Tja een v70 D5 is echt nog (heel lang) dromen
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=156323776 "> suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=156323776
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zoek ivm gebruikskosten wel een lpg-g3.
Zolang er meer dan 1 euro per liter verschil zit kies ik voor lpg!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En in de 740 dus , waarbij de sedan dan ook nog de multilink achterwielophanging had. sdijkstra hier op het forum heeft er geloof ik zoeen.henk 940LPT schreef : De B204GT en B204FT zijn oa in de 780 geleverd, en voor bepaalde markten ook in de 760/960 dacht ik.
Deze blokken (en bijbehorende onderdelen) zijn in Nederland zeldzaam zijn en het onderhoud is dus mogelijk wat minder goedkoop/simpel is dan bij een 'huis-tuin-en-keuken' B230FK.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-