Voorstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
welkom hier. Ziet er toch veel beter uit zo, alles in één kleur. Ik zag 'm ook al te koop op Volvolvo, en vroeg me af wat iemand bezielde. Mooie auto. Wat voor setje meters heb je er in trouwens? Is dat uit een 480 ofzo?
Edit: Trouwens, het afdekplaatje voor rond de aansteker is nog bij de dealer te betsellen voor een paar losse euro's.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Michael, dank je wel. De vorige eigenaar werd een beetje zenuwachtig van een auto in zo'n goede staat, hij heeft nu weer een 245 met wat deuken en krassen. Meters zijn idd van een 480, moet de kier erboven nog netjes dicht maken. Afdekplaatje is al besteld, samen met nog wat ander klein spul.Michael Oud schreef : Hey Remco,
welkom hier. Ziet er toch veel beter uit zo, alles in één kleur. Ik zag 'm ook al te koop op Volvolvo, en vroeg me af wat iemand bezielde. Mooie auto. Wat voor setje meters heb je er in trouwens? Is dat uit een 480 ofzo?
Edit: Trouwens, het afdekplaatje voor rond de aansteker is nog bij de dealer te betsellen voor een paar losse euro's.
Verontschuldig je nooit voor je voorkeuren TomaatTomaat schreef : vind het wel mooi dat two-tone, sorry.
Ik heb er een tijdje tegenaan gekeken maar vond het niets.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb voor de complete middenconsole van een 780 geïnformeerd, zowel in NL als DL bij de dealer, en zij konden beide als enige juist dat plaatje niet meer leveren. Daarom dat ik het niet besteld heb, anders bouwde ik mijn radio vak ook om..Michael Oud schreef : Edit: Trouwens, het afdekplaatje voor rond de aansteker is nog bij de dealer te betsellen voor een paar losse euro's.
Zie hier:3510660: € 52,- nog leverbaar, circa 2 weken levertijd.1384062: NIET MEER LEVERBAAR1356392: € 5,65 nog leverbaar, circa 2 weken levertijd.
als jij voor mij dat dopje regelt, bestel ik de rest
Mooie auto trouwens! heb hem toen ook op marktplaats gezien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij komen de nummers overeen met die van jou en is 1384062 dat middelste plaatje.
Als het goed is krijg ik deze week mijn bestelling geleverd, ik laat het hier dan wel weten.
Dat middelste plaatje lijkt me niet moeilijk te maken en kan je er zo in vast lijmen.
Zodra het bij mij af is zal ik wel wat detail foto's plaatsen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mdd schreef : Ja inderdaad, die dus. Heb je die foto uit mijn blog op het 850 forum?
Klopt
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/ 740GLE sedan/ 940GL Estate / V70 Rdesign
- Daf 66 1300cc marathon sedan
- <a href=" dafvolvo.weblog.nl/ " target="_blank"> dafvolvo.weblog.nl/
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oeps, dan heb ik mij vergist. Zal de dealer meteen mailen dat hij de andere 2 zaken mag bestellen.mdd schreef : Volgens mij komen de nummers overeen met die van jou en is 1384062 dat middelste plaatje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef : Het licht verdelertje is ook niet meer te leveren btw.
owja dat was het! Daar is dat nummer ook van wat ik postte. En ik begreep dat de oude niet past. Valt dat erg op als die er niet inzit?
- V700 register
- Nieuw lid
-