Inventarisatie Groupbuy MBC van R-spec - inschrijving gesloten -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2011 10:40 #1341623
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geduld
beetje geduld als je snel wil ebay uk schrijft bas altijd.
dus niet zo moeilijk www.ebay.uk en je bent er bestellen en je weet wat je dan meer uitgeefd.
ik wacht nog wel ff,want heb een mbc op de paarse zitten.
en dus de groene moet ff wachten.
dus niet zo moeilijk www.ebay.uk en je bent er bestellen en je weet wat je dan meer uitgeefd.
ik wacht nog wel ff,want heb een mbc op de paarse zitten.
en dus de groene moet ff wachten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2011 09:03 #1341701
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onzin
Mijn tekst bevat geen gebrek aan respect noch blijkt eruit dat ik resultaten uit het verleden dyskwalificeer...niet de bedoeling en niet letterlijk gesteld. Lijkt me nogal logisch dat in geval van een bestelling v.e. product, waar dan ook, geìnformeerd wordt naar de stand van zaken door zowel de aanbiedende- als de vragende partij (-en). Ik had het al over overmacht maar zo lang helemaal niets vernemen valt op en leidt tot allerlei vragen (zie forum en zie reactie Bas zelf). Wat mij betreft een kommunikatief wak en anders niets. Ik zit niet te wachten op dit soort suggestieve teksten, Ceska. Mocht je Timen benaderen m.b.t. een MBC kan hij ongetwijfeld al je vragen beantwoorden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2011 09:36 #1341708
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Valt mee.
Zappa, nogmaals je (iedereen) mag zijn mening hier weergeven maar als ik het woord "nalatigheid" geadresseerd aan Baseman lees dan reageer ik daar (zonder enig oordeel) op. Verder niets.
En Timen staat ook gewoon op de bestellijst van Baseman .......
En Timen staat ook gewoon op de bestellijst van Baseman .......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2011 13:42 #1341722
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic defenitie
Nalatigheid..iets na-laten, iets niet doen wat verondersteld werd wel te worden gedaan. Door begrip te vragen voor Bas suggereerde je als zouden alle `bestellers` misperen maken met hun kommentaar, en die bedoeling had niemand. Misschien snap je het nu ?
Wat mij betreft einde topic..en allen een gelukkig-voorspoedig en vooral gezond 2012 gewenst !!!
Wat mij betreft einde topic..en allen een gelukkig-voorspoedig en vooral gezond 2012 gewenst !!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 16:39 #1343761
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .......pfff..
Nou, na een voor mij drukke week, qua aankoop landrover en bij behorende verzamelen van onderdelen en dweilen (want ja, inderdaad een vergiet, maar gelukkig al wel heel veel minder) heb ik het een week naast me neer gelegd.
Voor ik naar de UK ging, heb ik nog gevraagd of ik het kon ophalen bij hem, maar geen response, hij was op vakantie.Nu heb ik hem eergisteren weer gemaild en kreeg vandaag het antwoord, dat de zwarte drukmeters niet op voorraad zijn.
Deze zijn besteld en komen maandag binnen.
Omdat ik het lang zat vond duren, heb ik hem maar gebeld of ie nog iets aan de snelheid van transport kon doen.Hij heeft toegezegd, de twee dozen per airmail te verzenden, omdat dat drie dagen zou schelen.
nou ja.....is in ieder geval iets.
@Zappa: Als je hem graag ergens anders besteld, prima, be my guest. Zonder tegenbericht, ga ik ervanuit dat ik je binnenkort gewoon een mail stuur voor de afhandeling.
Voor ik naar de UK ging, heb ik nog gevraagd of ik het kon ophalen bij hem, maar geen response, hij was op vakantie.Nu heb ik hem eergisteren weer gemaild en kreeg vandaag het antwoord, dat de zwarte drukmeters niet op voorraad zijn.
Deze zijn besteld en komen maandag binnen.
Omdat ik het lang zat vond duren, heb ik hem maar gebeld of ie nog iets aan de snelheid van transport kon doen.Hij heeft toegezegd, de twee dozen per airmail te verzenden, omdat dat drie dagen zou schelen.
nou ja.....is in ieder geval iets.
@Zappa: Als je hem graag ergens anders besteld, prima, be my guest. Zonder tegenbericht, ga ik ervanuit dat ik je binnenkort gewoon een mail stuur voor de afhandeling.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2012 12:54 #1344145
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is
Goed nieuws!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2012 01:05 #1344322
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zeker
Bas, gezien je tekst voor de kerst en je tekst nu, dus de tijd die ertussen ligt zonder respons.....beschouw ik de gang van zaken als niet overtuigend. Druk, begrip gevraagd, weer druk. Ik zal dus inderdaad your guest zijn en zie ervan af.
Zappa
[modbreak: ongepaste opmerking verwijderd]
Zappa
[modbreak: ongepaste opmerking verwijderd]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2012 12:35 #1344350
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mocht er dan toch eentje overblijven...(zie hierboven)...
...dan houd ik me zoals al eerder in deze topic gezegd, gaarne aanbevolen. Geldt voor zowel MBC als metertje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2012 13:21 #1344353
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ongeduldig
Heb er inmiddels ook in laten inzetten dus t.z.t. heb ik er voor de liefhebbers eentje over.
Bas, succes met die engelsen!
Bas, succes met die engelsen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2012 20:21 #1346179
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Binnen.
Gosteren in het verkeerde topic geplaatst, toch nu maar hier...
Ze zijn binnen, hèhè......
Dus, ik ga de balans even opmaken en de mailtjes de deru uit doen, voor de afhandeling.
Aangezien er sprake is, van een inbouwdag, kunnen de MBC's dus aldaar worden ingebouwd, maar niet afgerekend.Ik zou dus hen, die hem graag daar in willen bouwen, willen verzoeken, dit ook vooraf over te maken, zonder verzendkosten.
De verzendkosten voor de losse MBC's (met slang, 2 klemmen, tie-wraps en bevestigingsoogje) komen op 2,50 euro.De verzendkosten voor een MBC met meter, op 7 euro.
De losse MBC heb ik kunnen krijgen voor 32 euro (gezien de prijs van 28 pond in de shop, tegen 1.20 wisselkoers, best schappelijk.De zwarte meter komt op 22,50De zilverkleurige komt op 17,50
Mailtjes of PB's ga ik nu schrijven.Ik maak voor ieder de mail gelijk (op de naam na), dus mogelijk staat er meer info in, dan voor jezelf noodzakelijk.
Ze zijn binnen, hèhè......
Dus, ik ga de balans even opmaken en de mailtjes de deru uit doen, voor de afhandeling.
Aangezien er sprake is, van een inbouwdag, kunnen de MBC's dus aldaar worden ingebouwd, maar niet afgerekend.Ik zou dus hen, die hem graag daar in willen bouwen, willen verzoeken, dit ook vooraf over te maken, zonder verzendkosten.
De verzendkosten voor de losse MBC's (met slang, 2 klemmen, tie-wraps en bevestigingsoogje) komen op 2,50 euro.De verzendkosten voor een MBC met meter, op 7 euro.
De losse MBC heb ik kunnen krijgen voor 32 euro (gezien de prijs van 28 pond in de shop, tegen 1.20 wisselkoers, best schappelijk.De zwarte meter komt op 22,50De zilverkleurige komt op 17,50
Mailtjes of PB's ga ik nu schrijven.Ik maak voor ieder de mail gelijk (op de naam na), dus mogelijk staat er meer info in, dan voor jezelf noodzakelijk.
Moderators: Jerry Stam