Inventarisatie Groupbuy MBC van R-spec - inschrijving gesloten -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
model wijziging drukmeter
Het wordt de black face uitvoering met bar aanduiding.
rspec.co.uk/performance-gauges/black-fac...lack-boost-gauge-bar
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Steef
- Neen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inbouwen kan ik denk ik wel zelf, maar als er een inbouwdag komt op een datum dat ik kan, doe ik graag mee! Wel zo gezellig!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zit er nog leven in deze groupbuy??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vermoed van niet. MBC verhoogd de druk waarop de WGA wordt aangestuurd. Als jouw B200ET nu op 0.8 Bar draait, valt er naar mijn idee weinig meer op te schroeven. Een LPT kun je van 0.35 (fabriek) opschroeven naar 0.6 of 0.7, wat een aanzienlijke verbetering opleverd. LPG lijkt me niet belangrijk.mark-gb schreef : Graag nog een reacie of dit allemaal mogelijk is op een B200et op LPG?
Tussen je turbo-compressorhuis en je WGA.mark-gb schreef : Waar zet je hem tussen?
Dat metertje komt in de cabine, waar je hem kan aflezen, ter controle. Ik heb met verlopen van de ingestelde waarde, geen meldingen gezien, dus eigenlijk zou je zo'n ding bij de installatie moeten hebben, twee weekjes ter indicatie en dan kan ie er eigenlijk alweer af. De meter zelf, past precies tussen het meest linker luchtroostertje en de 'deurspiegel', zeg maar.JP Elverding schreef : De MBC begrijp ik nog wel, maar dat metertje, komt dat in de cabine of alleen onder de kap.
Nee, bij mij in ieder geval niet, want het gaat me om een zo groot mogelijk bereik, en daardoor zo laag mogelijke kosten, profiteren we allemaal van, lid of geen lid. Groupbuy, deze groupuy, staat ook volledig los van deze vereniging.thecustomizer schreef : Moet ik lid zijn van de vereniging om mee te doen met de groupbuy?
Jazeker wel....Blackberry schreef : Zit er nog leven in deze groupbuy??
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
JP Elverding schreef:
De MBC begrijp ik nog wel, maar dat metertje, komt dat in de cabine of alleen onder de kap.
Dat metertje komt in de cabine, waar je hem kan aflezen, ter controle. Ik heb met verlopen van de ingestelde waarde, geen meldingen gezien, dus eigenlijk zou je zo'n ding bij de installatie moeten hebben, twee weekjes ter indicatie en dan kan ie er eigenlijk alweer af. De meter zelf, past precies tussen het meest linker luchtroostertje en de 'deurspiegel', zeg maar.
En hoe komt dan de informatie van de MBC bij dat metertje? MBC komt volgens mij rechtsvoor in de motorruimte en het luchtroostertje zit aan de andere kant? Is dat stroom of druk?
Maar goed, ik begrijp het al, voor mij dus ook zo'n metertje.