Inventarisatie Groupbuy MBC van R-spec - inschrijving gesloten -
- Neen
- Nieuw lid
-
Heb je de bestelling al gedaan?
groeten,
Bram de Jong
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, maar had wat extra's besteld, dus kon er nog net bij.Lijstje is aangepast, excuses voor de misser.thecustomizer schreef : Heb je de bestelling al gedaan?
- Neen
- Nieuw lid
-
Bram de Jong
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoeveel tijd ben je eigenlijk kwijt met de inbouw? Lijkt me heel simpel dus ja, dan zal het wel een paar uur duren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nope, helaas.Ideeen wel, maar nog niet concreet, hangt af van prijs en levertijd/momentIk wilde twee inbouwmomenten proberen te doen, op twee verschillende plaatsen in het land.De voorkeur gaat dan weer uit naar de hal in Oss (maar dat moet ik nog met Willem afstemmen) en in de omgeving van Rotterdam.JP Elverding schreef : Al enig idee wanner en waar dat is? Scheelt misschien weer een hoop inpak en postkantoortijd.
Als je heel snel bent, 3 minuten.Als je minder snel bent een half uurJP Elverding schreef : Hoeveel tijd ben je eigenlijk kwijt met de inbouw? Lijkt me heel simpel dus ja, dan zal het wel een paar uur duren
Als je ook extra gaten in je luchtfilter gaat zagen, een uurtje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
..besteld?
Al iets bekend over een locatie...?
...kan haast niet wachten. Krijg een beetje het ouderwetse sinterklaas gevoel...
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Misschien is het handig dit tegelijk op de inbouw dag te doen en gezamenlijk wat meters in te kopen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar is aan gedacht, dus dat komt wel goed.Adrian schreef : Vele vacuumslangen zullen aan vervanging toe zijn.
Misschien is het handig dit tegelijk op de inbouw dag te doen en gezamenlijk wat meters in te kopen.
Het wachten is nu op de afhandeling, de quote was binnen, heb hem met wat wijzigingen weer terugestuurd en wacht op antwoord.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik kom sowieso niet naar die inbouwdag, is er een mogelijkheid om een metertje zwart silicone mee te laten sturen?
arjen