Inventarisatie Groupbuy MBC van R-spec - inschrijving gesloten -
- Neen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag 1 mbc voor mij en mochten er nog metertjes over zijn mag er daar nog zo'n metertje bij ook.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Zijn er nu nog over, had eerder al mijn interesse laten blijken toen er blijkbaar enkelen afgehaakt hadden.wolwo schreef :
Heb je er nu nog op overschot Bas? Zo ja, dan hou ik me graag aanbevolen (voor zover het effect heeft op een B230FK).Baseman schreef : Ik heb een ieder die interesse had, een bericht gestuurd.
Helaas, volgens mij ook aan twee personen, die geen interesse meer hadden.Deze personen, kunnen het bericht negeren.
Graag tot hoors
Wolwo
Graag info daarover.
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heeft er iemand een email adres of een telefoon nummer van de topic starter?
Ik zou graag eens contact met hem opnemen want het gaat toch wel heeeeeeel erg lang duren allemaal nu he???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de meter en MBC voor je ingepakt en zal hem maandag in Oss op de post doen, tracenummer is dan die avond eventueel beschikbaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Baseman schreef : Ik heb je PB ontvangen en ik verkeerde in de veronderstelling, dat ik alles had verzonden, op twee die op een inbouwdag zouden komen na.Ook de reden, dat ik aan dit draadje geen aandacht meer schonk.
Ik heb de meter en MBC voor je ingepakt en zal hem maandag in Oss op de post doen, tracenummer is dan die avond eventueel beschikbaar.
Thnx bas,
Geen pb gezien op 1 of andere manier
maar fijn dat het geregeld is
- V700 register
- Nieuw lid
-
ziet er goed uit, vriendelijk dank