Inventarisatie Groupbuy MBC van R-spec - inschrijving gesloten -

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2011 09:45 #1338832 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarom
heb je die MBC er al weer uit gegooid? Kan altijd leerzaam zijn ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2011 10:28 #1338834 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic MBC eraf
Ging ie te hard Andre?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2011 21:54 #1338902 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic metertje
Is ook een heel mooi metertje!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2011 23:01 #1338907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als die bestelling na al die
Als die bestelling na al die tijd toch nog in behandeling moet worden genomen, wil ik er wel een mbc'tje aan toevoegen. Plus eenvoudige drukmeter. Het zou maar net die ene zijn waardoor bestelling goedkoper wordt ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2011 22:48 #1339958 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het duurt even
Ik begrijp niet veel meer van deze groupbuy, eind augustus gestart maar nog niets gebeurd sindsdien.
Ik ben erg benieuwd wanneer we de mbc'tjes geleverd krijgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2011 00:22 #1339960 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Komen
Het komt vanzelf goed mensen, bij de persoon waar ze besteld worden heeft er ook geen 1000 op voorraad liggen, met de moderne tijd gaat alles op bestelling, dus hier wordt bv 100 MBC's besteld bij pietje,  Pietje besteld het weer bij een groothandel tegen een leuk prijsje, prijsje wordt door gegeven aan de persoon die de Groupbuy regelt, deze  geeft de prijs aan waardoor er mensen kunnen afhaken of juist niet, het is dus niet zomaar geregeld.
het is niet zo vandaag besteld in de groupbuy morgen geleverd, dit alles gebeurt ook allemaal op vrijwillige basis dus in prive tijd, dit mag van mij ook wel gemeld worden, aangezien sommige denken dat alles zomaar geregeld is terwijl er heel veel geregeld en beantwoord moet worden voordat er ook maar 1 ding geregeld is.

Om nog maar een voorbeeld te nemen een wel bekende sleuteldag, dat begint ongeveer een week of 10(of nog eerder) van te voren, afspraak maken bij gast bedrijf over de datum of wanneer het wel schikt, dan hier melden en in de agenda plaatsen, dan tussendoor het agenda item nog eens aanhalen en omhoog plaatsen zodat iedereen op de hoogte is,  drukste moment is wanneer de inschrijving sluit, alle onderdeel nummers opzoeken en door geven en wie welke onderdelen besteld heeft, planning maken en zoveel mogelijk rekening met iedereen houden zodat iedereen tevreden is(wat we helaas niet voor iedereen kunnen regelen maar zeker een over na denken en een poging doen ), al met al zo'n sleuteldag organiseren zit ongeveer een uurtje of 12 werk in zonder de sleuteldag zelf mee gerekend te hebben, dit alles is prive tijd en op vrijwillige basis, zo ook deze en alle andere groupbuy's, dus dat het even duurt neem het voor lief er komt vanzelf informatie naar je toe wanneer die er is.
En Bas kennende heeft hij het erg druk momenteel dus geef hem de tijd die nodig is voor de MBC te regelen.

Tom.
(p.s. die veel respect heeft voor mensen die belangeloos een groupbuy opzetten en er veel tijd in stoppen zonder er maar iets aan te verdienen.)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2011 23:14 #1340200 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeker
Respect hoor, alleen ongeduldig. We blijven jongens hè.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2011 00:13 #1340212 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic balen
Vreemd relaas.....week na week na week hoort niemand blijkbaar iets en ik permitteer me de vrijheid om dat te kwalificeren als nalatigheid .. met 1 nadrukkelijke uitzondering en dat is er een van evidente overmacht. Daarvan is menigeen niets gebleken, na diverse berichten uitgesmeerd over een lange periode. Met ongeduld.....gebrek aan respect- of begrip heeft het niets te maken en is een vacuum volstrekt onnodig.
Had ik tevoren geweten dat dit zo zou verlopen had ik zaken gedaan met Timen uiteraard. Enfin, besteld is besteld en dat is ok een feit.

Zappa(Martin)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2011 13:49 #1340241 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic afblazen?

TGTF schreef : .....
het is niet zo vandaag besteld in de groupbuy morgen geleverd, dit alles gebeurt ook allemaal op vrijwillige basis dus in prive tijd, dit mag van mij ook wel gemeld worden, aangezien sommige denken dat alles zomaar geregeld is terwijl er heel veel geregeld en beantwoord moet worden voordat er ook maar 1 ding geregeld is.
.....
En Bas kennende heeft hij het erg druk momenteel dus geef hem de tijd die nodig is voor de MBC te regelen.
----
(p.s. die veel respect heeft voor mensen die belangeloos een groupbuy opzetten en er veel tijd in stoppen zonder er maar iets aan te verdienen.)

Ik heb ook alle respect en begrip voor het werk en de situatie van Bas maar wellicht is de leverancier gewoon onbetrouwbaar? Zo langzamerhand wordt het wellicht tijd om de groupbuy te annuleren en een andere leverancier te zoeken.

JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 -Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar865.000 enzovoorts...

• Jeffrey van Loo
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-12-2011 16:38 #1338940 door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic Vraag via PB gesteld
Goedemorgen,
Via een PB-tje, vorige week, aan Baseman had ik gevraagd of ik een MBC plus metertje kon kopen. (hier heb ik geen reactie op ontvangen dus misschien is er iets mis gegaan?)Deze Groupbuy was ik nog niet tegengekomen. Als er weer een groupbuy komt wil ik ook wel graag meedoen. Zo niet, dan weet ik nu waar ik dit zelf vandaan kan halen. Graag hoor ik of ik ook de luxe heb dat de bestelling voor me gedaan wordt of dat ik zelf in actie moet komen.
*** inmiddel voorzien*** (maar ik zat toch al niet in de Groupbuy)

Moderators: Jerry Stam