Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb vast het guiness book of world records ingelicht over onze poging tot langstlopende groupbuy ever
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De inzet van Mathy is naar mijn mening zelfs al ver boven de 100% uitgestegen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik kom net het volgende tegen op de site van L-M-R:
Google Translate vertaalt het zo, dat ik het redelijk begrijp. Alleen met de laatste zin heeft ie moeite, al heb ik wel een idee wat er staat. Kan iemand die het Zweeds machtig is, deze zin voor me vertalen? Ik bereid me intussen voor op een lachstuip.L-M-R schreef : Add-on sidokjolar till 740/940 i ABS-plast!Passar ALLA 740/760/940 från 82-98..Tillverkad i ABS-plast med klockren passform!Väldigt enkel montering!Tack vare att vi har riktigt nära till grossistens huvudlager kan vi hålla oerhört bra leveranstid på dessa jämfört med våra konkurrenter..
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
niet zo moeilijk toch?
HAGTOP LEIZE
nära= Near (vlakbij)
Grossistens huvudlager= Grossier en hoofd lager (magazijn )
Oerhört=hoort over (beter)leveranstid = leveringstijd
konkurrenter= Concurrenten
dus. we leveren sneller dan onze concurrenten omdat we dichtbij een groothandelsmagazijn zitten.
Ik denk nu dat je je vouwen uit je broek lacht. ..
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als het goed is naar mij. Ik ben alleen bang dat ie het om financiële redenen met een monnik in sandalen met een ezelenkar heeft meegegeven. En dat noch de ezel noch de monnik kaart kan lezen of weet hou ie met een TomTom om moet gaan.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Van twee bronnen vernam ik dat er mailtjes naar mij gestuurd zijn, maar die ik nooit gezien heb. Daarnaast had ik van bepaalde personen mailtjes verwacht, die ik niet gekregen heb. En omdat ik al lang niks meer van Mikael gehoord had, heb ik die laat in de middag vandaag even een mailtje gestuurd of ie mailtjes naar mij had verstuurd waar ie nog geen antwoord op had. En warempel, Mikael reageert. Niet dat ik er veel wijzer van wordt, maar hij is ziek geweest. En volgens mij gaat ie ergens achteraan. Vraag is alleen nog even, waar ie achteraan gaat en wat we daarmee opschieten. Maar goed, hij is niet door buitenaardse wezels gekidnapt. Dat valt dus alweer me.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Even voor 13.00 uur is er een mailtje in m'n inbox gedropt. Van UPS. LMR heeft iets bij hun aangeboden (volgens de track and trace pagina vandaag, 07-10-2012). Weegt 5 kilogram. Wordt waarschijnlijk afgeleverd op 10 oktober 2012.
Het lijkt sinterklaas wel. Heb de wind ook al door de bomen horen waaien....
groetjes
Mathy (die benieuwd is of het nu goed gaat)
- V700 register
- Nieuw lid
-