Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 20:21 #1370175 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic UPS was here
Hallo Volvisti
@Jeroen: Nee, daar stond niks, behalve m'n woonplaats.  Maar in het mailtje met de link naar de track en trace pagina stond het verzendadres natuurlijk wel. 
@Frank: Hoe zie jij dat?
@Mark: Aan de voorkant dus?  Hmm, zijn nog niet zo oud.  Zal vanavond de rekening eens opzoeken.
@Allemaal: Het spul is inderdaad binnen.  Ik heb het maar gelijk even bekeken, het is kompleet.
@Jelmar: Wil jij de glasvezelversie houden of omruilen tegen de ABS versie?  En is de glasvezelversie nog "maagdelijk" of heb je er al iets mee gedaan?
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 22:05 #1370187 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ehhh?
Omruilen? We zouden de abs versie erbij krijgen....
Eerst vraag ik of ik alleen het verschil aan euro's terug kan krijgen (uit de zak van LMR), en nu moet ik de sideskirts 'ff' om komen ruilen in limburg?

Volg ik het nu echt niet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 22:21 #1370188 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Heb een mail van UPS -LMR gekregen dat het pakket bij jouw niet was afgeleverd wegens niemand thuis.En daarna de mail gekregen dat het bezorgt is.Mooi hé.. Niets is meer een geheim tegenwoordig..Ik weet waar je huis woont !!!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 23:44 #1370202 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Duh!
Hallo Frank
Duh!  Had ik ook zelf op kunnen komen. 
groetjes
Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2012 00:01 #1370203 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Of of
Hallo Jelmar

Jelmar86 schreef : Omruilen? We zouden de abs versie erbij krijgen.... Eerst vraag ik of ik alleen het verschil aan euro's terug kan krijgen (uit de zak van LMR), en nu moet ik de sideskirts 'ff' om komen ruilen in limburg? Volg ik het nu echt niet?

"Omruilen in Limburg" is niet nodig, daar verzinnen we wel wat op.  Kom je naar de VKB?  Zondag?  En anders via de forumtaxi.
Mijn bedoeling is altijd geweest óf je houdt de glasvezelversie en krijgt een deel van je geld terug óf je ruilt hem om voor de ABS versie.  Wat ik dan overhoud, óf de glasvezelversie óf de ABS-versie, wordt dan verkocht om i.i.g. de kosten die nog openstaan (bijv. de BTW over de transportkosten.  Frank heeft die moeten betalen, maar zodra de overgebleven sideskirts verkocht zijn, krijgt ie dat geld van mij) te dekken.  Ik heb van het begin af aan geprobeerd daar duidelijk in te zijn.  Mocht dat niet het geval zijn, dan bied ik daarvoor hier gelijk m'n excuses aan.  Maar het zou toch een beetje vreemd zijn, als Mark en jij twee sets side skirts voor in totaal heel weinig krijgen en Frank op een kostenpost van ik meen 75 euro blijft zitten?
Zodra de overgebleven sets side skirt verkocht zijn, ga ik kijken of er nog ergens gaten in de financiele plaatje zitten.  Die worden dan eerst gedekt.  Blijft er dan nog wat over, dan wordt dat naar ratio verdeelt over de deelnemers van deze groupbuy.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 21:30 #1371668 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oneensch.
Heb je een pb gestuurd Mathy.
Je verhaal klopt voor geen kanten, maar ik ga er geen energie insteken.
Zal het verhaaltje kort houden.

Misschien kloppen mijn feiten niet?

- er zijn 'gratis' nieuwe sideskirts naar 'ons' verstuurd. (2 sets a €160/170?)

- er staat €75 'open' bij Frank.

Volgens mij is het laatste op de voorgaande pagina's besproken, en hebben meerdere mensen aangeboden het openstaande bedrag te betalen, waaronder ondergetekende.
Dit is afgewezen door Frank.

Nu worden de openstaande kosten gedekt door mark & ondergetekende waar een extra set skirts voor zijn gekomen, als goedmakertje van LMR.
Als er dan wat over is, wordt dat verdeeld over iedereen?
Ik volg je echt niet mathy.

Mark & ik hadden procentueel gezien het grootste aandeel in de groupbuy.
Of vergis ik mij wederom.

Nu 'krijgen' wij van LMR dus de beloofde sideskirts nageleverd, ipv omruilen.
En nu moeten wij die afstaan aan de groupbuy?
Dat mark daarvoor kiest omdat hij de glasvezel versie troep vond is zijn keuze.
Ik heb meer auto's waar ik het onder had kunnen prakken.

Mijn verhaal gaat alleen op als de bovengenoemde feiten kloppen, zoniet, dan klopt het van geen kanten.

Hoe dan ook, doe ermee wat je wilt, verdeel het zoals jij denkt dat goed is.
Ik heb er echt geen zin meer in.
Zie ook pb.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2012 23:37 #1371692 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic side skirts
Hallo Jelmar
Ik had al op je PB gereageerd, voor ik bovenstaande las.  Maar dat ter zijde.
Er hebben 12 mensen meegedaan aan de groupbuy.  Eentje daarvan heeft zich teruggetrokken, maar gelukkig heeft zich ook iemand uit de groupbuy aangeboden, de spullen die "de afmelder" besteld had, over te nemen.
Van die 12 mensen, hebben er 5 goederen besteld (en gekregen) voor een bedrag tussen 300 en 400 euro.  Jij hebt het grootste bedrag uitgegeven, "Anoniem 5" volgt echter met nog geen 50 cent verschil.  Ik heb een euro of 6 minder uitgegeven dan "Anoniem 5".  Frank volgt op een afstand van 40 euro en Mark sluit de rij (van 5) op een afstand van nog geen 30 euro.  Het aandeel van de eerste drie ligt rond de 17 procent, Frank ligt op 16 procent en Mark iets onder de 14 procent.  (De percentages heb ik een tijdje geleden moeten berekenen i.v.m. de verdeling van de transportkosten)

Je schreef : Dat mark daarvoor kiest omdat hij de glasvezel versie troep vond is zijn keuze.

In eerste instantie heb jij je ook verre van positief uitgelaten over de glasvezelversie.  Zie je bericht hierboven van Zat, 2012/06/30 - 15:03.

Je schreef : Ik heb meer auto's waar ik het onder had kunnen prakken.

Dus zo slecht vind je de side skirts nu ook weer niet.  Dan had je ook gewoon akkoord kunnen gaan met de glasvezelversie.  Maar wat ik nu opmaak uit je reactie, is dat twee sets side skirts wilt hebben voor de prijs van één set.  Als zakenman snap je toch ook dat dat niet kan?  Bij een groupbuy heb je samen voordelen van de gezamelijke inkoop.  Ook als er door omstandigheden iets over blijft.  Maar uiteraard is dat voordeel naar verhouding met wat je uitgegeven hebt.
Ik zie trouwens in m'n spreadsheet dat we voor de ABS versie geen cent meer betaald hebben dan we voor de glasvezelversie zouden hebben uitgegeven.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2012 00:18 #1371701 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas..
Er gaat dus toch weer meer energie in zitten als de bedoeling is.

Mathy, het gene wat ik nu mis in jouw verhaal is antwoord of mijn bovengenoemde feiten kloppen.
Jammer.

Ik ben niet terug gekomen over de pasvorm van de skirts, anders had ik de term 'prakken' niet gebruikt.
Ik heb nergens gezegd dat ik perse de abs versie moest hebben?
De abs versie zal mijns inziens geen extreem veel betere pasvorm hebben.

Zakenman? Groupbuy?
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Want dan lust ik er ook nog eentje...

Als L-M-R gratis (?!) de abs skirts aanbied als goedmaker voor de glasvezel versie, waarom moeten die dan verkocht en de winst verdeeld worden? Staat dat ergens? Is dat afgesproken?
Ook wordt het mij niet gevraagd of ik misschien interesse heb in de 2e set tegen een leuke prijs.

Nu spreek ik voor mezelf, als er door LMR besloten was een nieuwe versie van bijv. De 960/v70r bumper op te sturen , had ik persoonlijk die aan de persoon gegund wie hem in eerste instantie had besteld. En als die mij niks gekost had, had de ontvanger hem ook voor niks gekregen.
Waarom zou dat oneerlijk zijn?
I forgot, this is the volvo 700 vereniging.

Weet je wat Mathy, geef die paar centen die ik evt. zou krijgen maar aan Frank.
Als dank voor het snelle regelen van het transport.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2012 01:01 #1371707 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Feiten
Hallo Jelmar

Je schreef : Misschien kloppen mijn feiten niet? - er zijn 'gratis' nieuwe sideskirts naar 'ons' verstuurd. (2 sets a €160/170?) - er staat €75 'open' bij Frank.

Ja, er staat nog een rekening open bij Frank.  Ik meende 75 euro, maar 19% van 275 euro is 52,25 euro.  Maar dat ga ik bij Frank nog navragen.
En voor de tweede zending (de missende spoilerhoekjesset en twee sets side skirts type "Wokkel" in ABS) hebben we inderdaad niks extra betaald.  Wat de sets precies kosten weet ik even niet.
We hebben de ABS versie besteld en daar hebben we dus recht op.  Ik heb die besteld als onderdeel van de groupbuy.  Dus als die door LMR nageleverd worden, dan leveren ze die aan ons allemaal en niet aan een van de deelnemers van de groupbuy.  Jij hebt de ABS versie besteld en die kun je ook krijgen.  Maar alleen als je de glasvezelversie inlevert.  Dat is namelijk een extraatje dat we bij de groupbuy cadeau gekregen hebben.  Behoort dus aan alle deelnemers van de groupbuy toe.  Uiteraard naar verhouding van wat je besteed hebt.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2013 23:39 #1379291 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic belangstelling
Mathy,
Ik heb iemand gesproken die belangstelling heeft voor spoilers van deze firma, Heb jij nog voorraad?
en zo nee, zou jij kunnen aanraden om dan direct bij LMR te bestellen? Of toch maar liever niet, gezien het gepruts met leveringen en termijnen en alle andere zaken.

Moderators: Jerry Stam