Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2012 16:55 #1366266
door V700 register
ik heb besloten die 'troep' weer te verkopen straks.. Tenzij LMR nog nieuwe skirts van het juiste materiaal gaat leveren (Mathy?). Heb ook al een geïntereseerde
Beantwoord door V700 register in topic -
niet..Jelmar86 schreef : Ben erg benieuwd hoe ze het met de sideskirts gaan doen..
ik heb besloten die 'troep' weer te verkopen straks.. Tenzij LMR nog nieuwe skirts van het juiste materiaal gaat leveren (Mathy?). Heb ook al een geïntereseerde
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2012 23:41 #1366299
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verstuurd
Hallo Mark, Volvisti
L-M-R zegt ze verstuurd te hebben. Maar Frank is nog op vakantie en z'n baas heeft 'm verteld dat bij die baas niks is aangekomen. Ik heb Mikael al gevraagd waar ie ze naartoe gestuurd heeft, maar heb daarop nog geen antwoord.
Het zal overigens wel aan mij liggen, maar ik vind de foto's niet duidelijk. Ik zie wel dat de spullen erop zitten, maar ik zie niet duidelijk dat ze niet passen. Wil ik Mikael overtuigen, zal ik eerst zelf duidelijk moeten zien dat het niet past en waarom het niet past.
groetjes
Mathy
L-M-R zegt ze verstuurd te hebben. Maar Frank is nog op vakantie en z'n baas heeft 'm verteld dat bij die baas niks is aangekomen. Ik heb Mikael al gevraagd waar ie ze naartoe gestuurd heeft, maar heb daarop nog geen antwoord.
Het zal overigens wel aan mij liggen, maar ik vind de foto's niet duidelijk. Ik zie wel dat de spullen erop zitten, maar ik zie niet duidelijk dat ze niet passen. Wil ik Mikael overtuigen, zal ik eerst zelf duidelijk moeten zien dat het niet past en waarom het niet past.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2012 23:45 #1366300
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik zou zeggen..
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2012 23:56 #1366302
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Overzicht
Hallo Volvisti
Op dit moment heeft Frank de extra transportkosten (de btw dus) betaald en ben ik voor bijna 75 euro de boot in gegaan, omdat iemand zich bedacht heeft. Terwijl dat artikel ook nog eens niet (in voldoende exemplaren) geleverd is. Ik heb dus ook niks over om die bijna 75 euro te vergoeden. Daarnaast hebben we, als ik er even van uit ga, dat de side skirts in ABS niet geleverd zijn (want volgens LMR zijn ze verzonden, maar niemand weet nog waar ze zijn gebleven), teveel betaald voor twee sets side skirts (type "wokkel").
Gun ons nog wat tijd om erachter te komen waar die side skirts naartoe zijn en om te kijken wat we verder nog met LMR moeten regelen (ligt er natuurlijk ook aan of die side skirts nog opduiken). Als jullie nu spullen gaan (door)verkopen, raken we straks het overzicht kwijt.
groetjes
Mathy (die net zo baalt als jullie)
Op dit moment heeft Frank de extra transportkosten (de btw dus) betaald en ben ik voor bijna 75 euro de boot in gegaan, omdat iemand zich bedacht heeft. Terwijl dat artikel ook nog eens niet (in voldoende exemplaren) geleverd is. Ik heb dus ook niks over om die bijna 75 euro te vergoeden. Daarnaast hebben we, als ik er even van uit ga, dat de side skirts in ABS niet geleverd zijn (want volgens LMR zijn ze verzonden, maar niemand weet nog waar ze zijn gebleven), teveel betaald voor twee sets side skirts (type "wokkel").
Gun ons nog wat tijd om erachter te komen waar die side skirts naartoe zijn en om te kijken wat we verder nog met LMR moeten regelen (ligt er natuurlijk ook aan of die side skirts nog opduiken). Als jullie nu spullen gaan (door)verkopen, raken we straks het overzicht kwijt.
groetjes
Mathy (die net zo baalt als jullie)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2012 00:00 #1366303
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bedankt voor de uitnodiging
Hallo Jelmar
Ik zou graag een keer langs komen, maar de afstand (en dus de brandstofkosten) houdt me momenteel nog tegen. Maar als m'n Ferrita me te ver de keel uit gaat hangen...
groetjes
Mathy
Ik zou graag een keer langs komen, maar de afstand (en dus de brandstofkosten) houdt me momenteel nog tegen. Maar als m'n Ferrita me te ver de keel uit gaat hangen...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2012 13:01 #1366331
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok
Mathy,
Als je aan het einde nog een set frontsplitters over hebt, neem ik die wel van je over.
Dan heb ik iig 2 sets skirts, en 2 sets splitters, dat achter ding versier ik dan wel weer ergens
Als je aan het einde nog een set frontsplitters over hebt, neem ik die wel van je over.
Dan heb ik iig 2 sets skirts, en 2 sets splitters, dat achter ding versier ik dan wel weer ergens
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-08-2012 15:51 #1366341
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic "Weg"
Hallo Jelmar
Er heeft zich al iemand gemeld voor die frontsplitters.
groetjes
Mathy
Er heeft zich al iemand gemeld voor die frontsplitters.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2012 20:36 #1368019
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mmmmmmmmdusssssssss
Ben erg benieuwd of we hier nog wat van gaan horen......
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2012 00:48 #1368040
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Duimschroeven
Hallo Jelmar
Ik ook. Misschien wordt het tijd om de duimschroeven al eens uit het vet te halen...
groetjes
Mathy
Ik ook. Misschien wordt het tijd om de duimschroeven al eens uit het vet te halen...
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2012 13:40 #1368349
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic We've got mail!
Hallo Volvisti
Ik heb net een mailtje mogen ontvangen van Mikael. De ABS side skirts zijn eindelijk aangekomen zegt ie. En ze worden nu ook op z'n vernieuwde site gemeld, dus het zal nu wel kloppen. Woensdag gaan ze op de post. Ik ben benieuwd.
groetjes
Mathy
Ik heb net een mailtje mogen ontvangen van Mikael. De ABS side skirts zijn eindelijk aangekomen zegt ie. En ze worden nu ook op z'n vernieuwde site gemeld, dus het zal nu wel kloppen. Woensdag gaan ze op de post. Ik ben benieuwd.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam