Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-10-2012 21:00 #1369857 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -
Goed nieuws! :-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2012 19:48 #1370008 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic UPS
Hallo Volvisti
Dit meldt track en trace van UPS tot nog toe:<table border="0"><tbody><tr align="right"><td>Vestiging</td><td></td><td></td><td align="center">Datum</td><td></td><td colspan="3">Lokale tijd</td><td></td><td align="left">Activiteit</td></tr><tr align="right"><td>Sweden</td><td></td><td></td><td>07/10/2012</td><td></td><td align="right">6</td><td align="left">:55</td><td></td><td></td><td align="left">Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS</td></tr><tr align="right"><td>Molndal, Sweden</td><td></td><td></td><td>08/10/2012</td><td></td><td>18</td><td align="left">:29</td><td></td><td></td><td align="left">Herkomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>08/10/2012</td><td></td><td>18</td><td align="left">:29</td><td></td><td></td><td align="left">Exportscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>08/10/2012</td><td></td><td>23</td><td align="left">:00</td><td></td><td></td><td align="left">Vertrekscan</td></tr><tr align="right"><td>Glostrup, Denmark</td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>3</td><td align="left">:45</td><td></td><td></td><td align="left">Aankomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>4</td><td align="left">:44</td><td></td><td></td><td align="left">Wordt afgeleverd</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>8</td><td align="left">:30</td><td></td><td></td><td align="left">Vertrekscan</td></tr><tr align="right"><td>Langenhagen, Germany</td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>17</td><td align="left">:21</td><td></td><td></td><td align="left">Aankomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>21</td><td align="left">:31</td><td></td><td></td><td align="left">Vertrekscan</td></tr><tr align="right"><td>Herne-Boernig, Germany</td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>0</td><td align="left">:29</td><td></td><td></td><td align="left">Aankomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>3</td><td align="left">:46</td><td></td><td></td><td align="left">Vertrekscan</td></tr><tr align="right"><td>Eindhoven, Netherlands</td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>5</td><td align="left">:30</td><td></td><td></td><td align="left">Aankomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>5</td><td align="left">:47</td><td></td><td></td><td align="left">Wordt afgeleverd</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>6</td><td align="left">:14</td><td></td><td></td><td align="left">Importscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>18</td><td align="left">:41</td><td></td><td></td><td align="left">De klant was niet beschikbaar bij de 1ste poging. Er wordt een 2de poging gedaan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>21</td><td align="left">:06</td><td></td><td></td><td align="left">Importscan</td></tr><tr align="right"><td>Eindhoven, Netherlands</td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>2</td><td align="left">:41</td><td></td><td></td><td align="left">Importscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>2</td><td align="left">:44</td><td></td><td></td><td align="left">Bestemmingsscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>2</td><td align="left">:44</td><td></td><td></td><td align="left">Exportscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>2</td><td align="left">:45</td><td></td><td></td><td align="left">Wordt afgeleverd</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>15</td><td align="left">:27</td><td></td><td></td><td align="left">Afgeleverd</td></tr></tbody></table> 
Ik heb de lijst maar even omgedraaid.  Bij UPS begint ie aan de onderkant en dat vind ik niet zo handig.
groetjes
Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-10-2012 20:11 #1370112 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dat geloof je toch niet!
Hallo Volvisti
Volgens track en trace van UPS is ie om 18.41 uur hier aan de deur geweest.  M'n ouders zaten in de woonkamer (met uitzicht op de straat) en hebben niemand gezien.  En ik kan nergens achterhalen op welk adres ze denken dat ze moeten zijn.  Morgen ondernemen ze een nieuwe poging.  Hopelijk heb ik van te voren even tijd om naar de klantenservice te bellen...
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-10-2012 21:20 #1370119 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic grr
stom he, elke dag langer wachten is nu irritant terwijl het al zolang duurt.. Had me al verheugt morgen even naar Heerlen op en neer te gaan ;-)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 00:45 #1370136 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Op en neer
Hallo Mark
Ik ben toevallig vanavond nog even op en neer naar Geleen geweest.  Omdat ik anders morgenvroeg de auto waarschijnlijk niet meer aan de praat had gekregen, zonder hem aan te duwen.  Op en neer naar het werk is in totaal een kilometer of 9.  En da's wat kort om de accu op peil te houden.  Vooral als je erbij telt, dat het 's nachts toch wat kouder wordt...
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 10:19 #1370150 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gespot?
Hee Mathy,
kan het dat ik je net om 10:00 heb gespot in Heerlen voor het verkeerslicht op de schakelweg, afslaand naar rechts (richting het theater?). De 945 had in elk geval dezelfde kleur als die van jou en er zat ook een verenigingslogo in de gril. Daarna zat hij achter de bus (waar ik in zat :P).

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 10:42 #1370152 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Grappig
Hallo Mark
Dat zou best wel eens kunnen.  Rond die tijd ben ik inderdaad daar geweest.  Achter me zat meen ik een auto van de politie of de marechaussee met "OvD" op de kap.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 11:18 #1370155 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic UPS

Mathy schreef : Hallo Volvisti
Volgens track en trace van UPS is ie om 18.41 uur hier aan de deur geweest.  M'n ouders zaten in de woonkamer (met uitzicht op de straat) en hebben niemand gezien.  En ik kan nergens achterhalen op welk adres ze denken dat ze moeten zijn.  Morgen ondernemen ze een nieuwe poging.  Hopelijk heb ik van te voren even tijd om naar de klantenservice te bellen...
groetjes
Mathy

Als je het nummer je zending op track and trace hebt zou je het afleveradres moeten kunnen zien
<a href=" www.ups.com/content/nl/nl/index.jsx "> www.ups.com/content/nl/nl/index.jsx
Maar dat wist je al natuurlijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 12:41 #1370159 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt

Mathy schreef : Hallo Mark
Dat zou best wel eens kunnen.  Rond die tijd ben ik inderdaad daar geweest.  Achter me zat meen ik een auto van de politie of de marechaussee met "OvD" op de kap.
groetjes
Mathy

Klopt! Dan heb ik jou gespot!
ps volgens mij is je stadslicht aan de bestuurderskant kapot.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 16:09 #1370166 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Nou Mathy,Pakket is binnen zo te zien..Vertel ons maar of het de juiste onderdelen zijn.Dan kunnen we dit LMR hoofdstuk snel sluiten.

Moderators: Jerry Stam