Groupbuy L-M-R (side skirts, etc.) - Aangekomen en compleet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dit meldt track en trace van UPS tot nog toe:<table border="0"><tbody><tr align="right"><td>Vestiging</td><td></td><td></td><td align="center">Datum</td><td></td><td colspan="3">Lokale tijd</td><td></td><td align="left">Activiteit</td></tr><tr align="right"><td>Sweden</td><td></td><td></td><td>07/10/2012</td><td></td><td align="right">6</td><td align="left">:55</td><td></td><td></td><td align="left">Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS</td></tr><tr align="right"><td>Molndal, Sweden</td><td></td><td></td><td>08/10/2012</td><td></td><td>18</td><td align="left">:29</td><td></td><td></td><td align="left">Herkomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>08/10/2012</td><td></td><td>18</td><td align="left">:29</td><td></td><td></td><td align="left">Exportscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>08/10/2012</td><td></td><td>23</td><td align="left">:00</td><td></td><td></td><td align="left">Vertrekscan</td></tr><tr align="right"><td>Glostrup, Denmark</td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>3</td><td align="left">:45</td><td></td><td></td><td align="left">Aankomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>4</td><td align="left">:44</td><td></td><td></td><td align="left">Wordt afgeleverd</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>8</td><td align="left">:30</td><td></td><td></td><td align="left">Vertrekscan</td></tr><tr align="right"><td>Langenhagen, Germany</td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>17</td><td align="left">:21</td><td></td><td></td><td align="left">Aankomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>09/10/2012</td><td></td><td>21</td><td align="left">:31</td><td></td><td></td><td align="left">Vertrekscan</td></tr><tr align="right"><td>Herne-Boernig, Germany</td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>0</td><td align="left">:29</td><td></td><td></td><td align="left">Aankomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>3</td><td align="left">:46</td><td></td><td></td><td align="left">Vertrekscan</td></tr><tr align="right"><td>Eindhoven, Netherlands</td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>5</td><td align="left">:30</td><td></td><td></td><td align="left">Aankomstscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>5</td><td align="left">:47</td><td></td><td></td><td align="left">Wordt afgeleverd</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>6</td><td align="left">:14</td><td></td><td></td><td align="left">Importscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>18</td><td align="left">:41</td><td></td><td></td><td align="left">De klant was niet beschikbaar bij de 1ste poging. Er wordt een 2de poging gedaan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>10/10/2012</td><td></td><td>21</td><td align="left">:06</td><td></td><td></td><td align="left">Importscan</td></tr><tr align="right"><td>Eindhoven, Netherlands</td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>2</td><td align="left">:41</td><td></td><td></td><td align="left">Importscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>2</td><td align="left">:44</td><td></td><td></td><td align="left">Bestemmingsscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>2</td><td align="left">:44</td><td></td><td></td><td align="left">Exportscan</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>2</td><td align="left">:45</td><td></td><td></td><td align="left">Wordt afgeleverd</td></tr><tr align="right"><td></td><td></td><td></td><td>11/10/2012</td><td></td><td>15</td><td align="left">:27</td><td></td><td></td><td align="left">Afgeleverd</td></tr></tbody></table>
Ik heb de lijst maar even omgedraaid. Bij UPS begint ie aan de onderkant en dat vind ik niet zo handig.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens track en trace van UPS is ie om 18.41 uur hier aan de deur geweest. M'n ouders zaten in de woonkamer (met uitzicht op de straat) en hebben niemand gezien. En ik kan nergens achterhalen op welk adres ze denken dat ze moeten zijn. Morgen ondernemen ze een nieuwe poging. Hopelijk heb ik van te voren even tijd om naar de klantenservice te bellen...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik ben toevallig vanavond nog even op en neer naar Geleen geweest. Omdat ik anders morgenvroeg de auto waarschijnlijk niet meer aan de praat had gekregen, zonder hem aan te duwen. Op en neer naar het werk is in totaal een kilometer of 9. En da's wat kort om de accu op peil te houden. Vooral als je erbij telt, dat het 's nachts toch wat kouder wordt...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
kan het dat ik je net om 10:00 heb gespot in Heerlen voor het verkeerslicht op de schakelweg, afslaand naar rechts (richting het theater?). De 945 had in elk geval dezelfde kleur als die van jou en er zat ook een verenigingslogo in de gril. Daarna zat hij achter de bus (waar ik in zat
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat zou best wel eens kunnen. Rond die tijd ben ik inderdaad daar geweest. Achter me zat meen ik een auto van de politie of de marechaussee met "OvD" op de kap.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je het nummer je zending op track and trace hebt zou je het afleveradres moeten kunnen zienMathy schreef : Hallo Volvisti
Volgens track en trace van UPS is ie om 18.41 uur hier aan de deur geweest. M'n ouders zaten in de woonkamer (met uitzicht op de straat) en hebben niemand gezien. En ik kan nergens achterhalen op welk adres ze denken dat ze moeten zijn. Morgen ondernemen ze een nieuwe poging. Hopelijk heb ik van te voren even tijd om naar de klantenservice te bellen...
groetjes
Mathy
<a href=" www.ups.com/content/nl/nl/index.jsx "> www.ups.com/content/nl/nl/index.jsx
Maar dat wist je al natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt! Dan heb ik jou gespot!Mathy schreef : Hallo Mark
Dat zou best wel eens kunnen. Rond die tijd ben ik inderdaad daar geweest. Achter me zat meen ik een auto van de politie of de marechaussee met "OvD" op de kap.
groetjes
Mathy
ps volgens mij is je stadslicht aan de bestuurderskant kapot.
- V700 register
- Nieuw lid
-