Slecht nieuws waar 940 bij betrokken is

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 16:00 #1310816 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Helemaal dat was ik, maar mijn andere volvo reed achter mij en mijn moeder reedt voor mij met een auto en ik ben wel geteld 1 iemand tegen gekomen die de hond aan het uitlaten was en dat was in het dorp langs een groot veld waar de persoon op liep,  verder alleen binnendoor gereden over boeren wegen dus de weggetjes waar je niet harder wilt rijden dan 50 anders lig je zo in een sloot, daarbij kwam ook nog als ik de auto daar niet had weg gehaald had ik nu een auto minder gehad(dan hadden er ook nog wel andere dingen met die beste boer gebeurd maar dat terzijde......) en heb in mijn verhaal ook gemeld dat het niet de veiligste oplossing was maja het was of rijden of auto kwijt en dan kies ik voor rijden, in dit ongelukje van oeps vergeten mijn tas zeg ik das wel de domste en meest achterlijkste fout die je kan maken, in dit geval is de man gestorven door een hand tas.

Verder praat ik mijn actie ook niet goed is volledig tegen de regels maar dat was een domme beslissing van de vrouw in kwestie is het een domme fout.

Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 16:07 #1310817 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mensen zijn altijd zo goed
Mensen zijn altijd zo goed in het goedpraten van eigen fouten en het wijzen op fouten van een ander.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 16:08 #1310819 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja
nou ik wil het goed praten want ik geef toch ook toe dat het geen slimme actie is!!!!!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 16:52 #1310824 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De vrouw had een pasje nodig
De vrouw had een pasje nodig om een slagboom te openen. Ze dacht dat ze dat pasje in haar tas had. Was helaas niet zo en ze stapte uit om haar nabij staande man het pasje te vragen en  vergat daarbij de auto op de handrem te zetten. Diep triest voor alle betrokkenen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 17:34 #1310829 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jakie bakkie blehhh

EndlessQuest schreef : Had jij nou niet laatst met jouw geschorste auto tóch op de openbare weg gereden? Je hebt toch ook geleerd dat dat niet mag? Hoeveel punten zou dat kosten?

BINGO! Tom,  was het voor jou pas een domme fout geweest als er een kind ergens tussen twee auto`s weg fietst precies voor jou jou geschorste wagen? kun je voor je leven betalen, dit kan natuurlijk ook gebeuren in een verzekerde auto, dat is het risico van leven.....

Je word er toch helemaal blehhh van, deze controle freak maatschappij, je mag niet meer als mens functioneren, fouten maken is menselijk en zullen ook altijd gemaakt blijven worden. maar nee, er moet wel gelijk een straf voor komen.  Iedereen die in een auto rijd maakt wel eens een fout en denkt pfewww dat ging net goed, bij deze mevrouw ging het dus net niet goed, heel lullig dat het zo afloopt maar vergissen blijft menselijk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 18:00 #1310830 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eens
Ben het ook helemaal met je eens Niels, het is ook het meest domme wat je kunt doen maar het was voor mij de keuze of mn auto houden en gaan rijden of mn auto op de schroothoop en heb het ook op een laat tijdstip gedaan was nachtwerk bijna anders had ik hem eerst bij mij voor de deur neer gezet en dan de dag er op transport regelen maja het was laat op de avond en het is goed gegaan daar ben ik mij ook van bewust.

en ik weet ook dat fouten maken menselijk is maar zoals bij deze situatie had ze ook haar man kunnen roepen zodat hij naar de auto toe loopt kan zij haar voet op de rem houden, maar zij stapte uit en in mijn ogen bega je dan de meest grove fout die je kunt maken want ze heeft hem of niet goed of helemaal niet op de handrem gezet, en is het een automaat dan had ze hem of nog in D staan of in N want in de R rijdt hij de andere kant op en in de P blijft hij wel staan,
wil er ook even aan toe voegen dat mijn vader ook een soort gelijke fout heeft gemaakt wel zonder gewonden en doden maar hij stond ook op een helling naar beneden voor een parkeer garage maar die bocht was zo krap dat hij er met een Chevrolet caprice station niet normaal bij de ticket ding kon komen dus mijn vader stapt uit zonder na te denken auto in de N maar die rolde zo tegen de slagboom aan gevolg niemand kon er meer in want heel dat ding was aan gort, en wat ik hier mee probeer te zeggen is mijn vader dacht op dat moment niet na maar dat heeft deze vrouw ook niet gedaan, en ik weet ook dat achteraf lullen makkelijk is maar dit heeft ze gewoon niet slim aan gepakt.
en als ik 3 punten heb ben ik mijn RB kwijt voor een tijd of ik moet overnieuw, en in dit geval van die vrouw is het wel dood door schuld dus ze is hem een tijd kwijt of ze krijgt hem niet terug, en pesroonlijk ben ik van mening dat als iemand een aanrijding op welke manier dan ook veroorzaakt de persoon in kwestie ook een rijvaardigheids test moet doen om te laten zien dat ze het wel kunnen.
Maar goed das mijn mening.

Tom.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 18:06 #1310831 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic onschuldig tot het tegendeel is bewezen

TGTF schreef : dood door schuld dus ze is hem een tijd kwijt
Tom.

Dat zal dan eerst nog bewezen moeten worden verklaard, bovendien afhankelijk van onder meer de tenlastelegging.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 18:13 #1310832 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Lullig...
Zulke dingen gebeuren, ja maar als, ja maar dan, tis nu eenmaal gebeurd..........
Automaat in "P"; Als je een "automaat" auto met grof geweld wegsleept in z'n "P", draaid er één aangedreven wiel vooruit, de andere achteruit, afhankelijk van de belasting van het desbetreffende wiel.
Als je te lang sleept in z'n "N" doet tie dat ook (bakkie slopen, heet dat)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 18:40 #1310834 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De bewoners van de flats
De bewoners van de flats boven de parkeergarage houden elk voorjaar een gezamelijke schoonmaakdag en iedereen doet mee. Dat is ook wel nodig omdat het na de winter een klerezooi in de kelder  is. Gezamelijk de schouders eronder waar vind je dat nog.
Aan het eind van de dag is er een feestelijke opening waar iedereen aan meedoet  met de fatale afloop zoals omschreven....... dus 1 groot burendrama.
Ik weet niet of de Volvo eigenaren medeforummers zijn. Gezien sommige reacties hoop ik van niet bij alle ellende die ze al hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2011 19:11 #1310839 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Domme doos idd...
Heel tragisch ongeval, maar ze zal misschien de cel in moeten. Ik ben het hiermee wel eens! Zo was er van de week in het nieuws een ongeval met een vrachtwagen hier in België waarbij een dame om het leven kwam. Politieonderzoek heeft uitgewezen dat de chauffeur de fietser hàd kunnen zien in de spiegel! Hij kreeg 2 maanden cel met 1 maand voorwaardelijk en 2 of 3 duizend euro boete. Dat laatste weet ik niet meer. Heel vervelend, voor beide partijen. Het kan zo maar gebeuren in een fractie van een seconde. Je kunt maar net even in de andere spiegel gekeken hebben.
Het is gewoon erg dom om de wagen "los" achter te laten en dan onopzettelijke doodslag te veroorzaken. Dat vraagt om een strafmaatregel, kennelijk net als de vrachtwagenchauffeur. Hoe lullig soms ook, maar het is haar/zijn eigen fout en verantwoordelijkheid van het ongeval met onopzettelijke doodslag dat voorkomen had kunnen worden. Gezien de situatie kreeg de chauffeur een lichte celstraf, maar toch.
Robert

Moderators: Jerry Stam