Slecht nieuws waar 940 bij betrokken is
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder praat ik mijn actie ook niet goed is volledig tegen de regels maar dat was een domme beslissing van de vrouw in kwestie is het een domme fout.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Had jij nou niet laatst met jouw geschorste auto tóch op de openbare weg gereden? Je hebt toch ook geleerd dat dat niet mag? Hoeveel punten zou dat kosten?
BINGO! Tom, was het voor jou pas een domme fout geweest als er een kind ergens tussen twee auto`s weg fietst precies voor jou jou geschorste wagen? kun je voor je leven betalen, dit kan natuurlijk ook gebeuren in een verzekerde auto, dat is het risico van leven.....
Je word er toch helemaal blehhh van, deze controle freak maatschappij, je mag niet meer als mens functioneren, fouten maken is menselijk en zullen ook altijd gemaakt blijven worden. maar nee, er moet wel gelijk een straf voor komen. Iedereen die in een auto rijd maakt wel eens een fout en denkt pfewww dat ging net goed, bij deze mevrouw ging het dus net niet goed, heel lullig dat het zo afloopt maar vergissen blijft menselijk
- V700 register
- Nieuw lid
-
en ik weet ook dat fouten maken menselijk is maar zoals bij deze situatie had ze ook haar man kunnen roepen zodat hij naar de auto toe loopt kan zij haar voet op de rem houden, maar zij stapte uit en in mijn ogen bega je dan de meest grove fout die je kunt maken want ze heeft hem of niet goed of helemaal niet op de handrem gezet, en is het een automaat dan had ze hem of nog in D staan of in N want in de R rijdt hij de andere kant op en in de P blijft hij wel staan,
wil er ook even aan toe voegen dat mijn vader ook een soort gelijke fout heeft gemaakt wel zonder gewonden en doden maar hij stond ook op een helling naar beneden voor een parkeer garage maar die bocht was zo krap dat hij er met een Chevrolet caprice station niet normaal bij de ticket ding kon komen dus mijn vader stapt uit zonder na te denken auto in de N maar die rolde zo tegen de slagboom aan gevolg niemand kon er meer in want heel dat ding was aan gort, en wat ik hier mee probeer te zeggen is mijn vader dacht op dat moment niet na maar dat heeft deze vrouw ook niet gedaan, en ik weet ook dat achteraf lullen makkelijk is maar dit heeft ze gewoon niet slim aan gepakt.
en als ik 3 punten heb ben ik mijn RB kwijt voor een tijd of ik moet overnieuw, en in dit geval van die vrouw is het wel dood door schuld dus ze is hem een tijd kwijt of ze krijgt hem niet terug, en pesroonlijk ben ik van mening dat als iemand een aanrijding op welke manier dan ook veroorzaakt de persoon in kwestie ook een rijvaardigheids test moet doen om te laten zien dat ze het wel kunnen.
Maar goed das mijn mening.
Tom.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Dat zal dan eerst nog bewezen moeten worden verklaard, bovendien afhankelijk van onder meer de tenlastelegging.TGTF schreef : dood door schuld dus ze is hem een tijd kwijt
Tom.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Automaat in "P"; Als je een "automaat" auto met grof geweld wegsleept in z'n "P", draaid er één aangedreven wiel vooruit, de andere achteruit, afhankelijk van de belasting van het desbetreffende wiel.
Als je te lang sleept in z'n "N" doet tie dat ook (bakkie slopen, heet dat)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aan het eind van de dag is er een feestelijke opening waar iedereen aan meedoet met de fatale afloop zoals omschreven....... dus 1 groot burendrama.
Ik weet niet of de Volvo eigenaren medeforummers zijn. Gezien sommige reacties hoop ik van niet bij alle ellende die ze al hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is gewoon erg dom om de wagen "los" achter te laten en dan onopzettelijke doodslag te veroorzaken. Dat vraagt om een strafmaatregel, kennelijk net als de vrachtwagenchauffeur. Hoe lullig soms ook, maar het is haar/zijn eigen fout en verantwoordelijkheid van het ongeval met onopzettelijke doodslag dat voorkomen had kunnen worden. Gezien de situatie kreeg de chauffeur een lichte celstraf, maar toch.
Robert