Oproep tot kuiser taal gebruik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2011 20:30 #1308386 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk hier toch op een
Ik denk hier toch op een forum te zitten waarin de meesten enige passie voelen voor hun Volvo. Wat is er mis om als ik met passie ergens over schrijf nu en dan eens een woord neer te pennen dat ik waarschijnlijk niet zou gebruiken als ik er emotieloos over schrijf?
Wat mij betreft, als je auto onverhoopt stuk gaat schrijf maar lekker dat je het een k*tbak vindt. Maar meldt ook even als je weer vrolijk rondtuft en hoe je het hebt opgelost.
De grens ligt wel bij het iemand persoonlijk aanvallen met bv "wat ben jij een l*l". Of beter gezegd die is er over. Dat is geen emotie, dat is aso gedrag. Maar dan nog, we corrigeren elkaar wel of als dat niet lukt dan hebben we nog een paar mod's achter de hand.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2011 21:05 #1308393 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ga

Alwin Braam schreef :

Tomaat schreef : wel leuk eigenlijk dat dit topic op Zondag gestart is ennuh Niels welkom in de grote boze wereld, ik ga zo wel naar de kerk is het dan weer goed?

Ik noem niet snel iemand simpel, maar hier komt wel iemand voor in aanmerking....  
Met vriendelijke groet,Alwin Braam
333.333 km, 940 Malmo Estate AUT 1996 2.3 B230FK, LPG G3

jij nou op de persoon spelen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2011 21:22 #1308394 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lol

achnaton schreef : Persoonlijk vind ik de populaire forumtaal, te denken valt aan afkortingen zoals LOL en ff, ook niet geweldig. Maar goed, dat is geen schuttingstaal en dat zal dan wel komen doordat ik een beetje moeilijk met de huidige tijd mee kom ...

<a href=" www.computerhope.com/jargon/l/lol.htm "> www.computerhope.com/jargon/l/lol.htm
Niets mis mee met LOL, en trouwens ook niet met namen voor je auto(s)
<a href=" www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nie...auto_populair__.html "> www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nie...auto_populair__.html
Verder heb ik me voorgenomen om deze topic maar niet meer te lezen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2011 21:34 #1308396 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic he
He Tomaat, hou nou eens op, je wordt vervelend. Als er al op de persoon wordt gespeeld dan heb je er om gevraagd, je bent er zelf mee begonnen.
En, ik wil ook wel een duit in het zakje doen..voilgens mij heb je te lang in het mandje en onderop gelegen.
Groet,
Wart

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2011 21:54 #1308401 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi allemaal, Volgens mij
Hoi allemaal,
Volgens mij zijn alle meningen zo'n beetje wel voorbij gekomen en we hebben er niets aan als mensen zich aan elkaar gaan storen. Dat is per definitie al off-topic.
Ik sluit daarom dit draadje.
Vragen of opmerkingen mogen altijd via PB gesteld worden.
Groet,
Támas

Moderators: Jerry Stam