Organon

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2011 18:28 #1321746 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ahum....

JP Elverding schreef : Maar Bas, ik hoop dat jij nog lang bij Organon jouw kennis en kunde mag uitdragen. Zo niet, dan heel veel sterkte voor jou en je gezin!

Ja, dank je, dat hoopte ik ook, maar het bedrijf heeft anders beslist en per 1 november ben ik officieel werkeloos.
Jammer, ik had het op zich, qua werkplek prima naar mijn zin, alhoewel de bedrijfsmentaliteit sinds de laatste overname, naar mijn mening, te wensen over liet.
Hoe dan ook:Time for a career change?Extern en weer laten inhuren?Sabatical?
Who knows.Vanavond effe naar martinus, daarna er thuis maar es een borrel op pakken, morgen vrij en vrijdag zie ik wel, maar denk toch weer even naar Oss.
Thanks voor alle support, overigens, zou ik bijna vergeten, niet omdat het me niks doet, maar meer omdat ik met mijn hoofd bij andere dingen ben.Nogmaals, bedankt dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2011 20:25 #1321763 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lees deze draad nu pas, maar
lees deze draad nu pas, maar sterkte Bas. Dat is geen leuk nieuws, ik hoop dat je snel wat anders kunt vinden!
Ik werk zelf bij EenVandaag en we hebben regelmatig bericht over Organon. Er werken bij jullie een aantal mensen die keihard werken om te redden wat er te redden valt, dat is me inmiddels al wel duidelijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2011 21:59 #1321773 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ***!

Baseman schreef : per 1 november ben ik officieel werkeloos.

Dat is zo'n bericht waarop een reactie met louter nette taal bijna onmogelijk is.
Sterkte Bas.
Ik denk eigenlijk dat je nog beter af bent ook. Je hebt nu in elk geval zekerheid, kunt lekker afscheid nemen van een waardeloze werkgever en verder met hoop (en kans!) op iets beters. Ieder einde is een nieuw begin - blèèh, maar toch is het zo.
Veel succes met het vervolg, als ik iets tegenkom waarvan ik denk dat het in je straatje past hoor je het zeker.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2011 22:08 #1321775 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn topic
Mijn topic neemt blijkbaar een wending die ik toch niet heb willen oproepen.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2011 00:21 #1321794 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Succes.
Sterkte Bas en veel succes met het vinden van een nieuwe werkkring. En bedenk dat je er altijd sterker uitkomt, ook al zie je dat nu wellicht niet zo.
Ik spreek uit ervaring. In 1995 kreeg ook ik een dergelijk bericht te horen van mijn werkgever. Was voor mij de motor om vier maanden later mijn eigen bedrijf op te starten, ondanks dat ik direct een andere goede baan in loondienst had. En hoewel het hebben van een eigen bedrijf ook niet altijd even makkelijk is, heb ik daar nog nooit een seconde spijt van gehad, ondanks dat de huidige crisis ook mij volop getroffen heeft. Mijn scheepsmakelaardij ligt al ruim 2 jaar voor 80% stil en gelukkig heb ik voor de crisis nog een nieuw bedrijf er naast opgestart ( ik voorzag gelukkig dat er zwaar weer op komst was) en dat bedrijf helpt mij en mijn compagnon's en medewerkers nu deze moeilijke tijden door.
Dus denk breed, je hebt je leeftijd nog mee en ik ben er van overtuigd dat het met jou wel goed gaat komen. Desondanks is het akelig nieuws, maar weet in ieder geval dat ik met je meeleef.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2011 00:27 #1321795 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja.....
Ik heb hetzelfde vorig jaar doorgemaakt. Er vervelende tijd, maar ook een tijd van bezinning. Ook ik heb de stap gemaakt naar een oude wens om zelfstandig te worden.
Hopelijk kun je je ei nog steeds kwijt in de hulpvaardigheid bij het sleutelen aan de club bolides. Ongewild tijd genoeg. Aan de andere kant: geniet van de vrijheid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2011 08:24 #1321812 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha

krots4 schreef : Mijn topic neemt blijkbaar een wending die ik toch niet heb willen oproepen.

Nou, troost je met de gedachte, dat ik jou niets kwalijk neem hoor, tenzij je zelf die strategie van Merck bedacht hebt, maar dan had ik jouw naam al wel eerder geweten....;-)
Thanks voor de overige opmerkingen, fijn te weten dat er zo wordt meegeleeft.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2011 18:18 #1321987 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Plan
Ook al een bedrijfsplan ingediend om te kunnen doorstarten?
.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2011 23:19 #1322026 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Levenswetenschapspark
Hallo Bas
Er komt zo te horen een life-science park.  Daar zullen ze toch ook wel ICT nodig hebben?  Vraag is dan of je daar in loondienst gaat werken of dat als eigen baas gaat doen.
Sterkte in ieder geval.
groetjes
Mathy

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2011 10:57 #1322040 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic It sucks
Bas,
That sucks.
Binnen de groep bij ons is er wel wat te doen op het gebied van videoconferencing, maar dan is de standplaats meestal Antwerpen ...........
Succes met zoeken naar een andere job.

Moderators: Jerry Stam