Organon

• Leon Steyns (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2011 23:17 #1306260 door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic Klinkt goed!
Ik heb even een PB gestuurd... ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2011 07:46 #1306273 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zeer vervelend wat er bij
zeer vervelend wat er bij Organon gebeurd.
deels ook een politieke beslissing?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2011 16:08 #1306317 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja!!

ruspek schreef : deels ook een politieke beslissing?

Binnen de top van grote bedrijven wordt doorgaans 90% politiek(espelletjes) gespeeld... Goed of slecht te noemen, maar iedereen zit daar om zijn eigen zaakje zo goed mogelijk te regelen. Hoe meer macht en invloed, hoe groter de bonussen... Het schuiven van personeel en reorganiseren van personeel maakt daar deel van uit. Een nieuwe reorganisatie creëert weer nieuwe kansen voor lui in de top.. Hoe vaak heb ik of u dat niet meegemaakt? Daar worden heel veel spelletjes gespeeld.
Robert

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2011 18:47 #1306339 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic op de hoogte
Maxim Verhagen was volgens mij eerder van het besluit op de hoogte dan "de jongens/meiden van den n.v. Organon..." En dan krijg ik toch kromme tenen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2011 18:49 #1306340 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep.

geejee schreef : Maxim Verhagen was volgens mij eerder van het besluit op de hoogte dan "de jongens/meiden van den n.v. Organon..." En dan krijg ik toch kromme tenen...

Er waren er wel meer op de hoogte, Premier Balkenende bijvoorbeeld en Barack Obama.Sterker nog, die schijnen erover gebeld te hebben.......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2011 02:07 #1306408 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ;-)

Baseman schreef :

geejee schreef : Maxim Verhagen was volgens mij eerder van het besluit op de hoogte dan "de jongens/meiden van den n.v. Organon..." En dan krijg ik toch kromme tenen...

Er waren er wel meer op de hoogte, Premier Balkenende bijvoorbeeld en Barack Obama.Sterker nog, die schijnen erover gebeld te hebben.......

jij faciliteert toch allerlei communicatie ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2011 15:33 #1306488 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic droef
Als (helaas) oud-organees doet het me enorm zeer dat dit gebeurt. Ik heb voor iedereen daar hoop gehad dat het goed zou kunnen komen, maar afgelopen woensdag bleek een inktzwarte dag uit de late geschiedenis van dit 87 jarige bedrijf.
Mijn hart is bij jullie. Ik ben blij dat ik een keuze gemaakt heb, ook gaat die echt totaal niet over rozen. Het wat dat betreft 10x zo zwaar als ik gedacht had.
Maar dit heeft Organon niet verdiend, en zeker het personeel niet.
Ik wens eenieder die er betrokken bij is sterkte met de beslissingen in de toekomst. Wellicht is er nog hoop op de een of andere manier. En zo niet, in Biberach zijn er op de R&D nog heel veel openstaande vacatures. Er is op mijn afdeling zelfs nog plek voor 2 FTE die ingevuld moeten gaan worden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2011 16:43 #1306500 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Na
31 jaar, 9 reorganisaties en 5 direktiewissels ging de zaak waar ik werkte failliet door mismanagement, zit ook al weer 10 maanden zonder, heb 'iets' minder te besteden maar ach er is niemand dood, komt wel weer een keer goed. Positief blijven!!

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2011 18:11 #1306525 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic heb ik er ook nog een...
Na het oplopen van een bedrijfsongeval, met gevolg een gerelateerde opgelopen bacteriele ziekte, die inmiddels (elders in Nederland) door een uitspraak van de Hoge Raad erkent is als een beroepsziekte, word ik momenteel, nota bene 35 jaar werkzaam bij eenzelfde overheids werkgever (gemeentelijk), gekort tot 75%. Deze korting loopt binnenkort op tot 70% en kan leiden tot ontslag. (W.I.A. aanvraag) De vakbond beperkt zich (tot heden) tot het schrijven van bezwaarschriften. Echter mijn werkgever, de overheid, weigert steevast erkenning dat er sprake is van arbeidsongeschiktheid in en door de dienst. (In dit geval betreft het dus mijn leidinggevende/afdelingshoofd, dat is dus duidelijk.)
We schrijven anno 2012, niet bij de beesten, maar "bij de teken af!"
(dus Volvo potje wordt momenteel weinig of niet aangevuld....  )
Ik sluit me aan bij Frans, die "Tomaat", blijf positief, ga ervoor en probeer de heus wel aanwezige perspectieven die er zijn, in te zien. Kijk maar even naar "ons enfant terrible Jeroen"  , perfect toch... Zoiets kan ik enorm waarderen.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2011 18:54 #1306541 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic jaarwisseling gemist?

geejee schreef : We schrijven anno 2012, niet bij de beesten, maar "bij de teken af!"

Moderators: Jerry Stam