Organon
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
deels ook een politieke beslissing?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Binnen de top van grote bedrijven wordt doorgaans 90% politiek(espelletjes) gespeeld... Goed of slecht te noemen, maar iedereen zit daar om zijn eigen zaakje zo goed mogelijk te regelen. Hoe meer macht en invloed, hoe groter de bonussen... Het schuiven van personeel en reorganiseren van personeel maakt daar deel van uit. Een nieuwe reorganisatie creëert weer nieuwe kansen voor lui in de top.. Hoe vaak heb ik of u dat niet meegemaakt? Daar worden heel veel spelletjes gespeeld.ruspek schreef : deels ook een politieke beslissing?
Robert
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er waren er wel meer op de hoogte, Premier Balkenende bijvoorbeeld en Barack Obama.Sterker nog, die schijnen erover gebeld te hebben.......geejee schreef : Maxim Verhagen was volgens mij eerder van het besluit op de hoogte dan "de jongens/meiden van den n.v. Organon..." En dan krijg ik toch kromme tenen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
jij faciliteert toch allerlei communicatieBaseman schreef :
Er waren er wel meer op de hoogte, Premier Balkenende bijvoorbeeld en Barack Obama.Sterker nog, die schijnen erover gebeld te hebben.......geejee schreef : Maxim Verhagen was volgens mij eerder van het besluit op de hoogte dan "de jongens/meiden van den n.v. Organon..." En dan krijg ik toch kromme tenen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn hart is bij jullie. Ik ben blij dat ik een keuze gemaakt heb, ook gaat die echt totaal niet over rozen. Het wat dat betreft 10x zo zwaar als ik gedacht had.
Maar dit heeft Organon niet verdiend, en zeker het personeel niet.
Ik wens eenieder die er betrokken bij is sterkte met de beslissingen in de toekomst. Wellicht is er nog hoop op de een of andere manier. En zo niet, in Biberach zijn er op de R&D nog heel veel openstaande vacatures. Er is op mijn afdeling zelfs nog plek voor 2 FTE die ingevuld moeten gaan worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
We schrijven anno 2012, niet bij de beesten, maar "bij de teken af!"
(dus Volvo potje wordt momenteel weinig of niet aangevuld.... )
Ik sluit me aan bij Frans, die "Tomaat", blijf positief, ga ervoor en probeer de heus wel aanwezige perspectieven die er zijn, in te zien. Kijk maar even naar "ons enfant terrible Jeroen" , perfect toch... Zoiets kan ik enorm waarderen.
- John Blummel
- Nieuw lid
-