Postma en z'n 965 [ terug van spuiter nu met (gsm) foto]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Plaats maar alvast een advertentie met kleurnummer erbij
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kwam <a href=" auto-onderdelen.marktplaats.nl/volvo-ond...;fta_ind=15&fs=1 " target="_blank">deze net op Marktplaats tegen, volgens mij in jouw kleur!Postma schreef : ...Op zoek naar een ander voorscherm dus,...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank je wel. Zal de man even mailen.André Swart schreef :
Kwam <a href=" auto-onderdelen.marktplaats.nl/volvo-ond...;fta_ind=15&fs=1 " target="_blank">deze net op Marktplaats tegen, volgens mij in jouw kleur!Postma schreef : ...Op zoek naar een ander voorscherm dus,...
Als ik mij niet vergis heb ik deze kleur: 412 Verdigris / Tropic Green metallic
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou goed kunnen idd dat je me hebt gezien. Woon in Terwispel dus ben aangewezen op de G'dyk.zesnegennul schreef : Kwam je slee van de week tegen ter hoogte van Krom. Ik zat tegen de zon in te turen dus zag het te laat anders had ik wel vriendelijk gewoven.Groet Cees die dezelfde kleur heeft als jij lijkt me
En als het een beetje mee zit haal ik zaterdag het nieuwe scherm op. Zijn we weer voor een paar tientjes klaar,...
(Mocht er iemand zijn die nog een onderdeel naar N of Z moet hebben dan kan dat uiteraard).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Net terug van het zuiden des lands. Kon precies op een tankje gas op en neer. 1 op 7,2. Had gehoopt dat ik een spatbord zou scoren,... Helaas! Er zat roest op de randen en beginnende roest op andere plekken. Daar schiet ik dus niet veel mee op. Nog wel een buitenspiegel van de man overgenomen. Al met al een desillusie dus. Dus wie nog een rechter voorspatbord in de kleur 412 Tropical green heeft liggen,... Eindelijk wel weer eens een langer ritje kunnen maken in de 965! Daar wordt ik dan altijd wel weer blij van!
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Vol...=200&powerunit=2
Als ik dit zo zie heeft mijn 965 een heel gemiddeld verbruik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat hebben ze gedaan:
- Beide bumpers (commentaar spuiter: alles is zwaar aan die auto's zelf's de bumpers
- Spatschern RV
- Spatscherm LA
- Beide spiegelkappen
- Diepe kras in deur RV
Om kleur en glansverschillen zoveel mogelijk te voorkomen ook de auto rondom laten polijsten/ poetsen.