Krabben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je AB module kan het vermogen van de kachel aan ? Vaak is het amperage beperkt tot een 5-10 A, met een flinke kachel kom je daar wel aan toe.alexvanbemmel schreef : Ik heb gewoon een simpel bouwmarkt ventilatorkacheltje en zo'n oranje tuinverlengsnoer gebruikt. Ik vond in de schuur nog een mooie klik-aan-klik-uit afstandbedieningsetje voor eletrische apparaten en daarmee heb ik heel blits de kachel aangedaan vanachter mijn kopje thee
.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href="/node/29513" title="Shoppen bij Biltema.SE, wie gaat er mee?"> www.volvo700vereniging.nl/node/29513
- V700 register
- Nieuw lid
-
de schakelaar kan 1000watt maximaal (bijna 4,4A) hebben dus dat gaat prima, stekker zit in de schuur en die heeft dan weer zijn eigen groep. Kacheltje is beveiligd tegen omvallen, althans hij gaat uit als hij kantelt/omvalt dus dat zit ook wel snor. Ik ga morgen een thermometer in de auto plaatsen zodat ik de thermostaat van het kacheltje een beetje op een normale temperatuur kan zetten, bijvoorbeeld dat ie afslaat bij 20 graden oid.henk 940LPT schreef : Je AB module kan het vermogen van de kachel aan ? Vaak is het amperage beperkt tot een 5-10 A, met een flinke kachel kom je daar wel aan toe.
- V700 register
- Nieuw lid
-
alexvanbemmel schreef : vanochtend dus even het kacheltje in de auto aangezet en na 15 minuten waren de ramen helemaal ijsvrij én ze besloegen ook niet toen ik wegreed. Ik heb gewoon een simpel bouwmarkt ventilatorkacheltje en zo'n oranje tuinverlengsnoer gebruikt. Ik vond in de schuur nog een mooie klik-aan-klik-uit afstandbedieningsetje voor eletrische apparaten en daarmee heb ik heel blits de kachel aangedaan vanachter mijn kopje thee
. Kwartiertje later dus auto open doen, stekker los en terug over de schutting slingeren en wegrijden maar.
Voorlopig weet ik hoe ik ijsvrij op pas ga.
Stomme vraag misschien, maar hoe leg je die stroomkabel naar binnen?
Dan kun je dus makkelijk 's avonds al de boel klaarzetten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Idealiter moet ik natuurlijk een stekker aansluiting hebben. Ik heb al wat gekeken op het net maar nog niet echt gevonden wat ik mooi vind. <a href=" www.licht-geluid.nl/shop/BVModules/Produ...f3-a5f0-db3a7885e4c1 " target="_blank">Deze zou op zich wel netjes zijn en die zou ik bijvoorbeeld rechts naast de trekhaak kunnen plaatsen, valt het minste op en zit niet in de weg. Dan www.licht-geluid.nl/shop/BVModules/Produ...px?productid=HL90302 " target="_blank">deze erin met stevige kabel (neopreen/rubber) naar de schuur en hopsa, klaar ben ik. In de auto kan ik een mooi inbouwstopcontact maken in een paneel in de kofferruimte. Alles netjes afwerken/isoleren zodat het ook nog veilig is....hmm dit lijkt mij een leuk klusje.

De DEFA stekker vind ik veel te duur, €85,- euro voor snoertje met twee stekkers is me wat te gortig. Iemand nog andere suggesties?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mocht de ruit bevroren zijn rijden we eerst met het hoofd uit de zijruit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe zie je dan tijdig de auto's, brommers en fietsers van rechts (je weet wel, die medeweggebruikers die soms voorrang hebben) ?flip_21 schreef : Mocht de ruit bevroren zijn rijden we eerst met het hoofd uit de zijruit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-