(On-Hold) Interessecheck: Groupbuy MBC, manual boost controllers.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2009 12:33 #1237555 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht ik al niet.

Wouter1973 schreef : Ik wil daarmee absoluut niets afdoen aan het prima alternatief van de groupbuy!

Dat dacht ik al niet.
Die blauwe uit de eerste posting is gewoon een ruk ding, klopt.Die van R-spec, ziet er op de foto zeer geschikt uit, de communicatie met de verkoper verloopt tenminste alweer in volledige spellingfoutloze zinnen, dus dat schept ook al weer een beetje vertrouwen en daarnaast is het (helaas) een professionele tuner en verkoper van de spullen ervoor.Dus.....ik heb goede hoop, nu de price-quote even afwachten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2009 16:52 #1237648 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelukt!

Baseman schreef : Met deze groupbuy, heb ik er 1 op het oog, R-spec, die 32 pond gaat kosten, maar ik wil proberen er nog 5 af te krijgen.

En het lijkt gelukt.Voor 26 rond ligt ie bij mij op de mat.Voor 2 euro 20 is ie te verzenden binnen nederland.
Totaal lijkt het grapje nu te komen op:26 pond is 30,05 euro, verzending binnen nederland op basis van gewicht 2,20, samen dus 32,25.Dan komt er nog een envelopje bij, afgerond op 32,75 euro (wijzigingen in wisselkoersen voorbehouden.)
Ik heb een tweede topic gestart, met de nieuwe versie erin, reageren op dit topic heb ik uitgezet.Reageren in het nieuwe topic, <a href="/node/25837" target="_blank">kan hier.</a>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC