(On-Hold) Interessecheck: Groupbuy MBC, manual boost controllers.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Omdat er personen op het forum her en der aangaven, dat ze ernaar op zoek waren, wil ik graag even weten of er interesse voor is, alvorens ik er 10 laat overvliegen...
Dus, deze is het:
Uiteraard zit er ongeveer een cm of 30 slang bij, 4 tie-wraps en wat er op de foto staat.Het is een Ball-spring type, dus geen bleedvalve.De MBC wordt gemonteerd in de motorruimte, bij voorkeur dicht in de buurt bij de wastegate-actuator.De MBC zorgt ervoor, dat de actuator pas bij hogere druk opengaat, ten opzichte van de normale situatie.
Als alles meezit en de douanekosten meevallen, zou het voor 17,50 op je deurmat moeten kunnen liggen.
Post even een reactie als je interesse hebt.
Ik krijg er dinsdag vast twee, ter test, dus als iemand zich hiervoor wil aanmelden, kan dat ook...
<u>Disclaimer:</u>Voor de inregeling van de turbodruk is een metertje niet strikt noodzakelijk, echter wel raadzaam.Te hoge druk kan blijvende motorschade tot gevolg hebben.Iedere verantwoordelijkheid hiervoor, wijs ik van de hand. Installatie en gebruik, voor eigen risico, van de koper dus.Dit is ook wat er in de handleiding van (elke) MBC vermeld staat.
Geintresseerden (vermelding hieronder verplicht u tot niets)
- <a href="/privatemsg/new/4802">SanderJB</a> <li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/3156">Endlessquest</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/6208">Chilm</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/2260">Solexpaul</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/5440">Mart</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/831">Vaan</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/6806">Wannabee 940 rijder</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/user/5323" title="Gebruikersprofiel bekijken.">nickgrootendorst</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/723">jdutman</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/923">WP001</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/3953">jachtgroen</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/6458">whitehorse</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/750">Siang Phoa</a><li class="privatemsg_write_to_author"><a href="/privatemsg/new/1241">FransS</a>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Ik heb geen idee wat de winst is om iets dergelijks te installeren aan de turbo. Link met info <a href=" www.jimwolftechnology.com/wolfpdf/JWTMAN...LLERINSTRUCTIONS.PDF "> www.jimwolftechnology.com/wolfpdf/JWTMAN...LLERINSTRUCTIONS.PDF is toch datgene hoe het geinstalleerd moet worden? Even nieuwsgierig omdat ik niet bekend ben met een dergelijke oplossing.
Groeten
Jeen
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Heb zeker interesse, vooral als de installatie goed zelf gedaan kan worden.
groet,Sander
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

De MBC wordt geleverd worden met handleiding, A4met bijbehorende plaatjes.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Mocht je nog een 'tester' nodig hebben, ik meld me graag voor die tweede MBC.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Dat risico en inschattingsvermogen laat ik over aan de koper.Ik heb een turbodrukmeter in mijn dashboard, dus geen last van.Mr.Borrie schreef : ook rekening houden met de limieten van het inctiesysteem en het gevaar om zonder meter te doen. je kan je blok te arm stellen door te hoge boost en dan ben je aan een motorwissel toe.
Ik zal het in de tekst erbij zetten.