Sloopactie Engelse 960-II ???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2008 18:19 #1218124
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beter optie?
Hey Mathy,
is <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...fta_ind%3D2%26fs%3D1 " target="_blank">deze niet een betere optie? Staat nog bij jou in de buurt ook!!
Als je wat gaat doen met deze auto, dan ben ik wel geinteresseerd in de koplampen, radiateur en winterbanden, als dat allemaal een beetje acceptabel is.
Groeten,
Richard
is <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...fta_ind%3D2%26fs%3D1 " target="_blank">deze niet een betere optie? Staat nog bij jou in de buurt ook!!
Als je wat gaat doen met deze auto, dan ben ik wel geinteresseerd in de koplampen, radiateur en winterbanden, als dat allemaal een beetje acceptabel is.
Groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2008 21:56 #1218151
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze auto zou ik zo willen opknappen
Beste mensen,
Ik heb zojuist de verkoper een mailtje gestuurd. Ik wil de auto misschien weer lopend maken. De Blauwe Engel moet namelijk half december door de apk, maar ik verkeer op het moment niet in de gelegenheid om er erg veel aandacht aan te schenken, en het is nogal wat werk.
Ik hoop op jullie respect tot en met maandag. Als ik dan de auto niet heb gekocht, dan kom ik ook niet meer tot een aankoop.
Ik heb zojuist de verkoper een mailtje gestuurd. Ik wil de auto misschien weer lopend maken. De Blauwe Engel moet namelijk half december door de apk, maar ik verkeer op het moment niet in de gelegenheid om er erg veel aandacht aan te schenken, en het is nogal wat werk.
Ik hoop op jullie respect tot en met maandag. Als ik dan de auto niet heb gekocht, dan kom ik ook niet meer tot een aankoop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2008 23:13 #1218159
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas
Jammer! De 960 is al verkocht!
Ik heb zojuist een mailtje gekregen van de verkoper. Ik had het wel leuk gevonden. Ook voor de leerlingen.
Ik heb zojuist een mailtje gekregen van de verkoper. Ik had het wel leuk gevonden. Ook voor de leerlingen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2008 01:11 #1218165
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet helemaal
Hallo Richard
Ik heb liever niet, dat een goeie auto gesloopt wordt. Bij een Engelse auto heb ik daar iets minder problemen mee, omdat die het stuur aan de verkeerde kant hebben zitten. Daarmee zou ik dus hier nooit rijden. (Behalve van de grens naar de sloopplek)
Groetjes
Mathy
Helmond is van hier uit een uur rijden. Grotendeels over de autobaan. Niet echt in de buurt dus.EndlessQuest schreef : is <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...fta_ind%3D2%26fs%3D1 " target="_blank">deze niet een betere optie? Staat nog bij jou in de buurt ook!!
Ik heb liever niet, dat een goeie auto gesloopt wordt. Bij een Engelse auto heb ik daar iets minder problemen mee, omdat die het stuur aan de verkeerde kant hebben zitten. Daarmee zou ik dus hier nooit rijden. (Behalve van de grens naar de sloopplek)
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2008 07:30 #1218168
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Mathy,
hij stond in
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2008 08:14 #1218169
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opletten
FF opletten op MP, de komende weken. Misschien sloopt iemand anders m. Misschien niet zo goedkoop als een v700 sloopactie. @Mathy: Hunter had op MP ook weer een paar 960 interieuren in de aanbieding, waarvan een paar met elektrische stoelverstelling (op in ieder geval de bestuurdersstoel).
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2008 23:11 #1218267
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic MP
Hallo Henk
Ik kijk dagelijks op marktplaats. Schijnbaar kijk ik niet goed. Of heeft het toch geen hoge prioriteit.
Groetjes
Mathy
Ik kijk dagelijks op marktplaats. Schijnbaar kijk ik niet goed. Of heeft het toch geen hoge prioriteit.
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam