Sloopactie Engelse 960-II ???

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 22:48 #1217002 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ok

EndlessQuest schreef : Ik bedoel dus als de koplampen "engels" zijn, dan hoef ik ze niet.
Overigens, Martijn, ik heb eventueel nog wel oranje sidemarkers voor je liggen, als deze slooptactie niet doorgaat.
Groeten,

Richard

ok oranje-leuk! Misschien dat je dan ook nog een rechter koplampglas over hebt als je de engelse set in z'n geheel wil (indien goede straal)?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 22:49 #1217003 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Duidelijkheid
Hallo Volvisti
Martijn's bericht roept herinneringen op aan m'n vorige sloopactie. Dus bij deze even een opmerking:
Als je aangeeft interesse te hebben in een bepaald onderdeel, zorg dan dat je dat artikel zo omschrijft, dat ik weet wat je er per se bij wilt hebben. Eventueel voorzien van duidelijke foto's, waarop je eventueel met pijltjes of cirkeltjes aangeeft waar het om gaat. Wie bijv. een stuur bestelt en naderhand meent dat de schakelaar voor de richtingaanwijzer daar ook bij hoort, maar dat van te voren niet duidelijk heeft aangegeven, heeft pech.
Sorry als ik wat bot overkom, maar iets dergelijks heb ik de vorige keer meermaals meegemaakt. Ondanks dat ik meermaals aangegeven heb, dat duidelijk aangegeven dient te worden, wat je wilt hebben en wat daar volgens jou bij hoort.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 22:58 #1217005 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zou met aanhanger en ferry gaan
Hoi Mathy, leuke actie alleen denk ik dat het nog wel wat begrotelijk wordt. Ik zou ook met een aanhanger of auto-ambulance gaan en de 960 als schroot meenemen. Overtocht Duinkerken-Dover kost je ongeveer 80 pond met een aanhanger of caravan. Van de zomer zelf gedaan met de caravan, bij ons in de rij bij Duinkerek stonden 3 handelaren met grote lege aanhangers dus die doen dat vaker... Voordeel van de aanhanger is ook dat je de sloper nog kunt vervoeren na demontage of tijdens de demontage. U wilt de portieren? Dan brengen we die langs dan mag u ze er zelf afschroeven voor de deur, zullen de buren leuk vinden ;-)Maar je moet zo'n aanhanger huren, je moet naar Duinkerken rijden en van Dover naar Canterbury (is niet zo ver inderdaad ongeveer 100 km). En weer terug. Maar positief is dat als de auto als oud ijzer wordt meegenomen over de grens je er geen belastingen ofzo over betaalt. GB is onderdeel van de EU immers, vrij verkeer van goederen.Anyway, ik heb zelf geen plaats op de oprit voor een sloper dus daarbij kan ik je niet helpen. Maar als er nivomats onder zitten dan kan ik die wel goed gebruiken, die van mij worden wat minder. Succes met het avontuur! Oja de ferry betaal je voor de auto, je kunt dus rustig met 3 man extra gaan zonder meerkosten da's wel weer gezellig, misschien wel in clubverband?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 23:05 #1217009 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Past niet
Hallo Maarten
Volgens mij zit er onder een 965-II een multilink achteras. En dus andere niveaumats, die onder een 940 niet passen.
Groetjes
Mathy
[edit: da's 80 pond enkele reis neem ik aan?] 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 23:13 #1217011 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prijs is retour
Jammer van die nivomats. Nee de prijs is retour, als je een beetje incourante vetrektijd neemt. In de dure uren is het ongeveer 55 pond per enkele reis dus 110 pond retour. Kijk maar op www.norfolkline.nl/ferry/GetQuote.aspx

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 23:14 #1217012 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zaken
Zorg voor een stallingsplek, en ga m halen, verkoop de onderdelen, tegen een bargain price.
Je doet in principe hetzelfde als Wytze.
Niks mis mee overigens, maar mijn advies is om dit gewoon zakelijk te houden.
Ik wil best met je mee rijden en mee helpen overigens, om m op te halen, maar ik heb geen belang bij de auto, noch heb ik er plek voor helaas.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 23:20 #1217015 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ohnee?

Jeroen schreef : ............noch heb ik er plek voor helaas.

Vanaf 1 december weet ik nog wel enkele parkeerplekjes.....;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 23:49 #1217020 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wij van de liefhebbers
wij van de liefhebbers hebben nog wel een plekje over.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 23:49 #1217021 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Let op met het rijden van
Let op met het rijden van een aanhangwagen waar deze wagen op gaat, vergt ook een BE rijbewijs. Maar ook een wagen die meer dan min 2000kg mag trekken.
Denk niet dat het met onze volvo mag, 1600kg max volgens mij.
 Bas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 23:53 #1217024 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achterklep
Mits het doorgaat, en de achterklep in kleur 130 is (zilvergrijs, kan t op de foto's slecht zien) heb ik interesse in de achterklep.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC