Sloopactie Engelse 960-II ???
- V700 register
- Nieuw lid
-
ok oranje-leuk! Misschien dat je dan ook nog een rechter koplampglas over hebt als je de engelse set in z'n geheel wil (indien goede straal)?EndlessQuest schreef : Ik bedoel dus als de koplampen "engels" zijn, dan hoef ik ze niet.
Overigens, Martijn, ik heb eventueel nog wel oranje sidemarkers voor je liggen, als deze slooptactie niet doorgaat.
Groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Martijn's bericht roept herinneringen op aan m'n vorige sloopactie. Dus bij deze even een opmerking:
Als je aangeeft interesse te hebben in een bepaald onderdeel, zorg dan dat je dat artikel zo omschrijft, dat ik weet wat je er per se bij wilt hebben. Eventueel voorzien van duidelijke foto's, waarop je eventueel met pijltjes of cirkeltjes aangeeft waar het om gaat. Wie bijv. een stuur bestelt en naderhand meent dat de schakelaar voor de richtingaanwijzer daar ook bij hoort, maar dat van te voren niet duidelijk heeft aangegeven, heeft pech.
Sorry als ik wat bot overkom, maar iets dergelijks heb ik de vorige keer meermaals meegemaakt. Ondanks dat ik meermaals aangegeven heb, dat duidelijk aangegeven dient te worden, wat je wilt hebben en wat daar volgens jou bij hoort.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij zit er onder een 965-II een multilink achteras. En dus andere niveaumats, die onder een 940 niet passen.
Groetjes
Mathy
[edit: da's 80 pond enkele reis neem ik aan?]
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je doet in principe hetzelfde als Wytze.
Niks mis mee overigens, maar mijn advies is om dit gewoon zakelijk te houden.
Ik wil best met je mee rijden en mee helpen overigens, om m op te halen, maar ik heb geen belang bij de auto, noch heb ik er plek voor helaas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanaf 1 december weet ik nog wel enkele parkeerplekjes.....Jeroen schreef : ............noch heb ik er plek voor helaas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Denk niet dat het met onze volvo mag, 1600kg max volgens mij.
Bas

- V700 register
- Nieuw lid
-