Wie kent deze 940 turbo uit '92
- Eric Quak
- Nieuw lid
-
gr.
Eric
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik vind dat hij er op de foto's erg goed uitziet voor zijn leeftijd. Maar op foto's lijken auto's altijd iets mooier dan in het echt.EricQuak schreef : Overigens wat is nou een reele prijs voor een dergelijke auto?
Als jij de auto gezien hebt, er in gereden hebt, de verkoper in de ogen hebt gekeken, en er daarna een goed gevoel aan overgehouden, dan zou ik het doen.
Een echte prijs is heeel moeilijk, in deze categorie/leeftijd is het toch wat de gek er voor geeft. Er zijn hier altijd zat sterke verhalen van mensen die voor 500 tot 1000 Euro zogenaamd geweldige auto's hebben gekocht. Maar het kan niet anders of er zitten dan toch ook nog extra kosten aan. En Estates zijn gewilder, dus duurder, en niet-uitgewoonde Estates zijn zeldzamer dan Sedans op die leeftijd.
Een mooie Estate van 1992..... ik zou zeggen: als hij ook technisch in orde lijkt, dan is een prijs van tot ongeveer 2500 redelijk. Maar dat is mijn mening, voor wat hij waard is. En je moet wat financiele ruimte over hebben om nog een paar tegenvallers op te vangen, laten we zeggen nog eens 500 Euro hiervoor reserveren.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Los van de airco is het een redelijk uitgeruste uitvoering. Ik heb 1 1/2 jaar geleden onze 16V (van 1991) verkocht voor € 2500,- (Leer, werkende airco ) dus de prijs is denk ik wel OK, maar dat is mijn ondeskundige mening.EricQuak schreef : Er zat bij de autopapieren een certificaat van Deltamill. Die hadden 'm een tijd geleden bij- of afgevuld. Datum is me ontschoten. Wat vind jij van de auto?
gr.
Eric
Ik heb nog even gekeken, maar is nu gereserveerd ? Mocht je het zelf zijn, succes !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Quak
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rijdt de auto altijd snelweg km's dan slijt er niet veel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, die ja...Alleen heb ik 'm niet zaterdag opgehaald, maar afgelopen dinsdag. Maar koopovereenkomst had ik vorige week al ondertekend.EricQuak schreef : Was dat toevallig die auto bij Mafait in Lelystad, afgelopen zaterdag opgehaald volgens de verkoper die ik erover heb gebeld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
nou je hoeft ff niet naar de opticien..Cojones schreef : Met een flinke smak geld er boven op. of zie ik dat verkeerd?
Ik ben benieuwd wat hij gedaan heeft voor die 2000 euro.
Jammer dat zo iemand misbruik maakt van het forum.