Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt (brugtijd = vol)

• Robert Geurts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2008 10:51 #1194129 door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic Zojuist ook mijn formulier ingestuurd
Beetje laat, maar ik wil wel graag komen. Mijn handrem doet het niet meer en het lijkt erop dat er onder de auto wat kaduuk is. Ik hoop dat er nog een gaatje is om 30 minuten op de brug te kunnen.
Tot de 29e!
Robert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2008 12:58 #1194142 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic ik citeer

ldoensen schreef : Ik zal er ook zijn, waarschijnlijk niet om zelf te sleutelen maar meer om de helpende hand uit te steken

(in geval van )

Nou Bas, ik heb net maar ff een formulier ingestuurd(voor het eerst ) om je boekhouding kloppend te maken voor je eerste sleuteldag als coordinator  

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2008 14:31 #1194152 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Mooi!

Baseman schreef : Er zijn wat klussen waar ik qua tijd, mijn bedenkingen bij heb, maar het restant aan brugtijd voor de 29ste, heb ik achter jouw naam gezet, maar dat houdt op bij 90 minuten.Dus als er geen afzeggingen zijn, wordt het erg krap.

Dat is mooi! Het lijkt er wel op dat het betreffende probleem op straat op te lossen is, dus misschien kom ik alleen voor de koffie en het meesleutelen.Vrijdag ga ik een poging wagen want momenteel waai ik onder de auto vandaan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 10:40 #1194192 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bas,   Kun je mij van de
Bas,

Kun je mij van de lijst afhalen, tot mijn spijt kan ik er niet bij zijn, men heeft besloten om mijn rooster om te gooien en dat betekend dat ik moet werken de 29e,

groeten, Co. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 10:58 #1194193 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spijtig.
Erg spijtig Co, ik had je graag weer even gesproken.
Ik haal je van het lijstje, werk ze de 29ste, bedankt voor het melden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2008 14:28 #1194205 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zorg ik deels voor.

Jeroen schreef : Hej hej
Onderdelen bestellen (Remschijven, blokken en slangetjes Cruise Control) zeker direct via Carlo of coördineer je dat ook?

Ik zorg ervoor dat Carlo op de hoogte is van de voorgenomen klussen (samenvatting van de formulieren komt ook zijn kant op) Carlo zal inschatten wat er dan nodig is en als iets onduidelijk is, neemt hij contact met mij op, of met de sleutelaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2008 17:42 #1194367 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik kom ook voor de koffie
Ik kom ook voor de koffie en hulp want te sleutelen heb ik niets

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2008 11:50 #1194434 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beperkt.

bodejodel schreef :

Baseman schreef : Er zijn wat klussen waar ik qua tijd, mijn bedenkingen bij heb, maar het restant aan brugtijd voor de 29ste, heb ik achter jouw naam gezet, maar dat houdt op bij 90 minuten.Dus als er geen afzeggingen zijn, wordt het erg krap.

Dat is mooi! Het lijkt er wel op dat het betreffende probleem op straat op te lossen is, dus misschien kom ik alleen voor de koffie en het meesleutelen.Vrijdag ga ik een poging wagen want momenteel waai ik onder de auto vandaan.

Ik las ergens dat je er op rekende dat er nog tijd op de brug over was?De 90 minuten die je aankaartte, gaat niet lukken, maar 60 minuten heb ik nog overals reserve. Echter, de hele bak eronderuit halen gaat je niet lukken in die tijd, maar dat realiseer je je zelf denk ik ook wel.
Ik heb overigens de planning <a href="/node/15832" target="_blank">in het clubhuis gezet</a>, zodat je iedereen beetje weet waar ie aan toe is.
JonhvG: Je kunt daar nog niet bij denk ik, maar ik had je op 1430 - 1600 ingepland.Rechten zal ik Johan even over mailen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC