Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt (brugtijd = vol)
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bevalt goed de sleuteldagen
tankontluchting en vlotter staan op het programma daar heb ik geen brug bij nodig
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tevens staat onderaan de posting de hoeveelheid (beschikbare) brugtijd vermeld, dan kan je als je je nog moet inschrijven even kijken hoe het ervoor staat.
Vergeet niet eventuele onderdelen bij Carlo te bestellen ruim vooraf aan de sleuteldag en houd in gedachten dat het monteren van eigen meegebrachte onderdelen niet is toegestaan. (tenzij uitdrukkelijk met Carlo besproken, omdat het gevraagde niet leverbaar is.)Een en ander staat bovenaan op het inschrijfformulier weergegeven.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
HandigBaseman schreef : Omdat het draadje in de kletshoek staat heb ik de forumnamen vernoemd, geen volledige namenlijst.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gaat hard dus om teleurstelling te voorkomen, wees op tijd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi, ik zie mijn naam er niet bij staan? Ook niet bij de nog te ontvangen aanmeldformulieren; terwijl ik mij reeds heb aangemeld, EN een aanmeldformulier heb gemaild (d.d. gisteren). Wellicht moet er nog iets worden bijgewerkt? Voor alle zekerheid: ik wil mijn BLACK PEARL voorzien van nieuwe nivomats, ik heb reeds met Carlo contact gehad, hij schat de werktijd op de brug in op ca. 30 min, verder wil ik de onderzijde even goed (laten) inspecteren en - indien nodig - een actieplan opstellen, hetgeen de totaal door mij te verzoeken brugtijd op ca. 1 uur brengt. Carlo is overigens akkoord met het monteren van de door mijzelf meegebrachte nivomats. Waarvoor dank overigens. Groetz, TomBaseman schreef : Ik heb de eerste posting weer bijgewerkt, totaal is er 720 minuten brugtijd vergeven.Houd hiermee rekening, als de aanmelding nog moet binnenkomen en je een brug wil gaan gebruiken.
Het gaat hard dus om teleurstelling te voorkomen, wees op tijd.
ps.:
mocht er geen aanmeldformulier zijn binnengekomen, kan iemand mij dan even laten weten? Dan mail ik het nogmaals. T.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb er van de secretaris drie mogen ontvangen, gisterenavond meen ik, ik vond ze vanmorgen in de mailbox.Mogelijk moet Marc het formulier nog even doorsturen.voltomvo schreef : EN een aanmeldformulier heb gemaild (d.d. gisteren).
Ik zal je erbij zetten en wacht nog even op het formulier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ok, tnx!Baseman schreef :
Ik heb er van de secretaris drie mogen ontvangen, gisterenavond meen ik, ik vond ze vanmorgen in de mailbox.Mogelijk moet Marc het formulier nog even doorsturen.voltomvo schreef : EN een aanmeldformulier heb gemaild (d.d. gisteren).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt het ongetwijfeld ontzettend druk, maar ben wel benieuwd of mijn formuliertje al bij je is binnengekomen. Laat even weten svp, dan ik ik het evt. nog een keer mailen. Dank & groetz,Baseman schreef :
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat aanmeldformulier moet in principe naar de secretaris, per brief of per mail. Zo is er bij het bestuur ook een indruk hoeveel mensen er naar een sleuteldag komen. Deze heer stuurt vervolgens de formulieren door naar de coordinator. En de coordinator ...u weet wel.
Alleen is het natuurlijk niet zo dat de secretaris continu zijn computer in de gaten houdt om formulieren door te mailen. Dat mooie lijstje die Bas aan het maken is, loopt dus per definitie enkele dagen achter.
Met de groeten van de regio-coordinator van Flevoland en Noord-Holland.