Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt (brugtijd = vol)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-02-2008 22:44 #1191647 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alle begin...

MSuidgeest schreef : Tom, en anderen,
Dat aanmeldformulier moet in principe naar de secretaris, per brief of per mail. Zo is er bij het bestuur ook een indruk hoeveel mensen er naar een sleuteldag komen. Deze heer stuurt vervolgens de formulieren door naar de coordinator. En de coordinator ...u weet wel.
Alleen is het natuurlijk niet zo dat de secretaris continu zijn computer in de gaten houdt om formulieren door te mailen. Dat mooie lijstje die Bas aan het maken is, loopt dus per definitie enkele dagen achter.
Met de groeten van de regio-coordinator van Flevoland en Noord-Holland.

ok, duidelijk. Voor mij de eerste keer... En zoals je weet: "alle begin is moeilijk!"  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2008 15:36 #1191679 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen.

voltomvo schreef : Je hebt het ongetwijfeld ontzettend druk, maar ben wel benieuwd of mijn formuliertje al bij je is binnengekomen. Laat even weten svp, dan ik ik het evt. nog een keer mailen. Dank & groetz,

Het laatste bericht wat door de secretaris doorgestuurd werd, dateert van 21-2-2008, rond het middaguur.De secretaris heeft het dus denk ik drukker dan ik.
Ik neem aan dat als je het formulier hebt verzonden, deze bij de volgende "lichting" die van de secretaris naar mij komt, zal meekomen, waarna ik de lijst zal bijwerken.
Als je na mijn aanpassing nog steeds je eigen naam niet ziet in bovenstaand lijstje, stuur dan het formulier nogmaals naar de secretaris.Ik verwacht wel dat het goed komt, don't worry.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2008 11:26 #1191813 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Niet de enige
Dan ben je niet de enige. Voor jou de eerste keer sleuteldag, de eerste keer aanmelden...
Voor Bas de eerste keer van het organiseren van de sleuteldag: hij is nog maar pas regiocoordinator.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2008 18:43 #1191861 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijgewerkt.
Lijstje in de eerste posting is weer bijgewerkt.
Wellicht ten overvloede: Onderaan het lijstje met inschrijvers, staat aangegeven hoeveel brugtijd er is ingedeeld en hoeveel er dus nog rest.
Carlo blijkt, zoals altijd, weer een populaire sleuteldag te zijn (nou ja, Carlo zelf niet, maar de sleuteldag bij hem wel)
Denkt eenieder ook aan de benodigde onderdelen, die bijtijds bij Carlo besteld dienen te worden, om de klussen uit te voeren?Ik zag  voorwielrubbers langskomen, nivomaten, klepstelplaatsje (en dus ook de pakking!).
Olie en filters zal ik zelf nog even over bellen, aan de lijstjes te zien gaat er bijna een vat doorheen.....;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2008 20:00 #1191881 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onderdelen bestellen

Baseman schreef : Lijstje in de eerste posting is weer bijgewerkt.
Wellicht ten overvloede: Onderaan het lijstje met inschrijvers, staat aangegeven hoeveel brugtijd er is ingedeeld en hoeveel er dus nog rest.
Carlo blijkt, zoals altijd, weer een populaire sleuteldag te zijn (nou ja, Carlo zelf niet, maar de sleuteldag bij hem wel)
Denkt eenieder ook aan de benodigde onderdelen, die bijtijds bij Carlo besteld dienen te worden, om de klussen uit te voeren?Ik zag  voorwielrubbers langskomen, nivomaten, klepstelplaatsje (en dus ook de pakking!).
Olie en filters zal ik zelf nog even over bellen, aan de lijstjes te zien gaat er bijna een vat doorheen.....;-)

Ik ben er ook zo eentje met nivomaten, maar heb reeds contact gehad met Carlo, hij heeft mij dispensatie verleend, mag dus mijn zelf meegebrachte exemplaren monteren. Groetz, Tom

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2008 20:41 #1191884 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Olie bestellen?
Voor mij ook de eerste sleuteldag van de vereniging, maar moet ik olie voor de versnellingsbak bestellen of is dat voldoende aanwezig ?
Arthur Scholten  / 881

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2008 21:15 #1191887 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus..........

Baseman schreef : Olie en filters zal ik zelf nog even over bellen, aan de lijstjes te zien gaat er bijna een vat doorheen.....;-) 

.........dat doe ik nog even, ik heb tenslotte een overzicht wie wat gaat doen. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2008 17:09 #1192259 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dr. Vinyl
Ik heb gelezen dat Dr. Vinyl ook weleens op een sleuteldag aanwezig is geweest. Is dat nu toevalig ook bij Carlo Schmidt ook zo of zoiets misschien ook te organiseren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2008 11:45 #1192313 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic overzicht

Baseman schreef :

Baseman schreef :

.........dat doe ik nog even, ik heb tenslotte een overzicht wie wat gaat doen. 

ik gooi hierbij het overzicht enigszins in de war, de nivomaten die op mijn aanmeldformulier staan, zijn inmiddels vervangen, ga dus eens kijken of het mogelijk is om de automaat te spoelen en van nieuwe olie te voorzien. Tevens ga ik even kijken naar de standkachel. Geen idee hoeveel brugtijd ik nodig ga hebben voor de bak, maar ik stond erop voor een uur, dus wellicht kunnen we dat aanhouden? Suggesties zijn overigens welkom. Ik zal een nieuw aanmeldformulier mailen. Groetz, Tom

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2008 11:57 #1192314 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ongewijzigd.
Ik zal het uurtje laten staan, dat heeft de rest ook aangegeven, nodig te hebben voor een automaatflush.
Of het noodzakelijk is een nieuw formulier te sturen weet ik niet (ik weet het nu, wat mij betreft in orde).Maar als het niet teveel moeite is, stuur hem dan voor de zekerheid nogmaals, met de juiste plannen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC