Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt (brugtijd = vol)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is snel.............Baseman schreef : Maar als het niet teveel moeite is, stuur hem dan voor de zekerheid nogmaals, met de juiste plannen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dattikduzzalbezigwas..., met het formuliertje. Moet ik de benodigde olie ook bestellen, of is op deze dagen in ruime mate voorhanden?Baseman schreef :
Dat is snel.............Baseman schreef : Maar als het niet teveel moeite is, stuur hem dan voor de zekerheid nogmaals, met de juiste plannen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er is nog 90 minuten brugtijd niet ingedeeld, voor de mensen die nog plannen hebben, zou ik er niet te lang mee wachte.
Tevens onderstaand een lijstjevan mensen die hebben aangegevens aanwezig te willen zijn, maar nog geen forumlier hebben gestuurd (althans, dat is nog niet bij mij aangekomen)
- Mathy
- hlambrechts
- jhuijsmans (onder voorbehoud)
- snoek38
- robertm
- ldoensen
- Willem V.
- John B.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb nog een schema in excel dat ik altijd gebruik, bijvoorbeeld voor Hooftman, ook zo'n drukke dag. Interesse, stuur dan even een pb
tje, dan mail ik het je
- V700 register
- Nieuw lid
-
PB met mailadres komt eraan. Thnx.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Komen doe ik wel, maar aan klussen zal ik niet toe komen.Baseman schreef : Nog 6 dagen en dan sluit de inschrijvinstermijn.
Er is nog 90 minuten brugtijd niet ingedeeld, voor de mensen die nog plannen hebben, zou ik er niet te lang mee wachte.
Tevens onderstaand een lijstjevan mensen die hebben aangegevens aanwezig te willen zijn, maar nog geen forumlier hebben gestuurd (althans, dat is nog niet bij mij aangekomen)
- Mathy
- hlambrechts
- jhuijsmans (onder voorbehoud)
- snoek38
- robertm
- ldoensen
- Willem V.
- John B.
Moet ik een formulier insturen? Zo gebeurd hoor.Even datum veranderen van m'n vorig formulier en klaar.
Groeten.HGedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zie trouwens dat niemand zich via de reactieknop onder het agendaitem aanmeld. Hij is wel 147 keer gelezen. Waarschijnlijk neemt dit draadje deze functie over?
Groet,
Tamas