Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt (brugtijd = vol)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2008 19:22 #1193768 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderdelen
Ik kom ook maar zal weinig sleutelen, vnl eens snuffelen in de onderdelenvoorraad van Carlo.. Naar het zich laat aanzien is de 780 weer rijdend, gisteren de benzinepomp schoon gemaakt, filter vervangen en een ingescheurde benzineslang gerepareerd (!).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2008 19:30 #1193770 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kom ook langs
Ik heb met Carlo afgesproken dat ik op de sleuteldag mijn V90 weer kom ophalen. Ik heb met Carlo afgesproken dat hij de auto in week 13 zal nakijken en mijn lijstje zal nalopen wat nog onder garantie valt.
Leuk om dan forumleden te ontmoeten.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2008 19:42 #1193777 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kijken, kletsen en koffiedrinken
Hallo Bas

Baseman schreef : Tevens onderstaand een lijstjevan mensen die hebben aangegevens aanwezig te willen zijn, maar nog geen forumlier hebben gestuurd (althans, dat is nog niet bij mij aangekomen)

• Mathy
  • ...

Ik kom wel, maar niet om te klussen.   Ik wil jouw elektrische raambediening bekijken, Willem V.'s spiegels bekijken (als ie het probleem dan nog niet opgelost heeft), etc.
Meestal kom ik bij Carlo niet tot klussen.
Maar zou ik tegen die tijd m'n dashboardkastje nog niet open hebben, dan lijkt me dat een leuke klus ...
Groetjes
Mathy   (die al twee weken een draad van het werk mee wil nemen, om daarmee van achteren z'n dashboardkastje te openen.)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2008 20:40 #1193788 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic brugtijd!
Is er nog brugtijd beschikbaar?
In verband met het probleem in dit topic wil ik alvast brugtijd reserveren want ik zie de bui al hangen dat het niet zonder demontage van de bak op te lossen is.
<a href="/node/15748"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/15748
Het formulier gaat nu de digitale postbus van Marc in.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2008 21:57 #1193803 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Gaat helemaal goedkomen

Mathy schreef : Ik wil jouw elektrische raambediening bekijken, Willem V.'s spiegels bekijken (als ie het probleem dan nog niet opgelost heeft), etc.

Zoals het er nu uit ziet, moet alles tegen die tijd helemaal geregeld zijn. Ik haal bij Bas woensdag het derde setje spiegels op, zodat ik de rest kan ombouwen. 2 van de 4 spiegelglazen zijn er al af, de rest zit nog op de auto.

Mathy schreef : Maar zou ik tegen die tijd m'n dashboardkastje nog niet open hebben, dan lijkt me dat een leuke klus ...

Groetjes
Mathy (die al twee weken een draad van het werk mee wil nemen, om daarmee van achteren z'n dashboardkastje te openen.)

Zal zorgen dat ik nu echt die 2 grote schroevendraaiers bij me heb want dat kastje gaat open !!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-03-2008 22:47 #1193827 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Uitdaging
Hallo Willem

Willem V. schreef : Zal zorgen dat ik nu echt die 2 grote schroevendraaiers bij me heb

want dat kastje gaat open !!

Dan zorg ik dat ik voor die tijd het kastje "van achteren" open heb.  Want ik wil toch weten of "mijn" geweldloze manier werkt. 
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2008 11:13 #1193863 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onderdelen bestellen
Hej hej
 Onderdelen bestellen (Remschijven, blokken en slangetjes Cruise Control) zeker direct via Carlo of coördineer je dat ook? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2008 13:22 #1193888 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ai.

bodejodel schreef : Is er nog brugtijd beschikbaar?

Er zijn wat klussen waar ik qua tijd, mijn bedenkingen bij heb, maar het restant aan brugtijd voor de 29ste, heb ik achter jouw naam gezet, maar dat houdt op bij 90 minuten.Dus als er geen afzeggingen zijn, wordt het erg krap.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2008 22:35 #1193970 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Politiepet al opgezocht ?

Baseman schreef :

bodejodel schreef : Is er nog brugtijd beschikbaar?

Er zijn wat klussen waar ik qua tijd, mijn bedenkingen bij heb, maar het restant aan brugtijd voor de 29ste, heb ik achter jouw naam gezet, maar dat houdt op bij 90 minuten.Dus als er geen afzeggingen zijn, wordt het erg krap.

Hej Bas,
Dan heb je geen tijd meer om zelf te sleutelen, hooguit om mee te sleutelen om ervoor te zorgen dat je de planning haalt

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2008 00:58 #1194006 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bas ik kom voor de koffie,
Bas ik kom voor de koffie, vandaar geen formulier ingestuurd, wel ver van uit Amsterdam, maar mij is ingefluisterd dat koffie drinken in Gemert ''bij een Carlo geloof ik'' erg gezzelig kan zijn !!
Gr Bart.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC