Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt (brugtijd = vol)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk om dan forumleden te ontmoeten.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik kom wel, maar niet om te klussen. Ik wil jouw elektrische raambediening bekijken, Willem V.'s spiegels bekijken (als ie het probleem dan nog niet opgelost heeft), etc.Baseman schreef : Tevens onderstaand een lijstjevan mensen die hebben aangegevens aanwezig te willen zijn, maar nog geen forumlier hebben gestuurd (althans, dat is nog niet bij mij aangekomen)
- Mathy
- ...
Meestal kom ik bij Carlo niet tot klussen.
Maar zou ik tegen die tijd m'n dashboardkastje nog niet open hebben, dan lijkt me dat een leuke klus ...
Groetjes
Mathy (die al twee weken een draad van het werk mee wil nemen, om daarmee van achteren z'n dashboardkastje te openen.)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
In verband met het probleem in dit topic wil ik alvast brugtijd reserveren want ik zie de bui al hangen dat het niet zonder demontage van de bak op te lossen is.
<a href="/node/15748"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/15748
Het formulier gaat nu de digitale postbus van Marc in.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Zoals het er nu uit ziet, moet alles tegen die tijd helemaal geregeld zijn. Ik haal bij Bas woensdag het derde setje spiegels op, zodat ik de rest kan ombouwen. 2 van de 4 spiegelglazen zijn er al af, de rest zit nog op de auto.Mathy schreef : Ik wil jouw elektrische raambediening bekijken, Willem V.'s spiegels bekijken (als ie het probleem dan nog niet opgelost heeft), etc.
Zal zorgen dat ik nu echt die 2 grote schroevendraaiers bij me heb want dat kastje gaat open !!Mathy schreef : Maar zou ik tegen die tijd m'n dashboardkastje nog niet open hebben, dan lijkt me dat een leuke klus ...
Groetjes
Mathy (die al twee weken een draad van het werk mee wil nemen, om daarmee van achteren z'n dashboardkastje te openen.)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onderdelen bestellen (Remschijven, blokken en slangetjes Cruise Control) zeker direct via Carlo of coördineer je dat ook?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zijn wat klussen waar ik qua tijd, mijn bedenkingen bij heb, maar het restant aan brugtijd voor de 29ste, heb ik achter jouw naam gezet, maar dat houdt op bij 90 minuten.Dus als er geen afzeggingen zijn, wordt het erg krap.bodejodel schreef : Is er nog brugtijd beschikbaar?
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej Bas,Baseman schreef :
Er zijn wat klussen waar ik qua tijd, mijn bedenkingen bij heb, maar het restant aan brugtijd voor de 29ste, heb ik achter jouw naam gezet, maar dat houdt op bij 90 minuten.Dus als er geen afzeggingen zijn, wordt het erg krap.bodejodel schreef : Is er nog brugtijd beschikbaar?
Dan heb je geen tijd meer om zelf te sleutelen, hooguit om mee te sleutelen om ervoor te zorgen dat je de planning haalt
- V700 register
- Nieuw lid
-