Vadis4Mac, wie doet er mee?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2009 00:22 #1259017 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic En ...
Hallo Victor
Als je een programma had, dat zelf die verwijzingen maakt, op basis van de html-bestanden met info en draadmodellen, is er dan wel een bijpassend schilletje te maken (of ergens anders van de plank te plukken)?
groetjes
Mathy   (die een computer heeft waarop je nog een cassetterecorder aan kunt sluiten.  Met een DVD-lezer, twee CD-ROM spelers, twee harde schijven een een ZIP drive eraan.  En de computer daar ook al vanaf heeft opgestart!)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2009 10:48 #1259055 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Biltema ...
Alles kan. Maar daar gaat zoveel tijd in zitten, dat het echt niet rendabel is. En dat alleen maar maar omdat sommige Mac-eraars weigeren Windows in een virtuele pc te installeren. Ook met de grootste en mooiste Volvo heb je soms een aanhanger nodig om vuilnis naar de stort te rijden...

Mathy schreef : Mathy   (die een computer heeft waarop je nog een cassetterecorder aan kunt sluiten.  Met een DVD-lezer, twee CD-ROM spelers, twee harde schijven een een ZIP drive eraan.  En de computer daar ook al vanaf heeft opgestart!)

Bij Biltema kun je wel een modernere computer bestellen ;-)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2009 12:48 #1259065 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Uitdaging
Hallo Victor

jeex schreef : Bij Biltema kun je wel een modernere computer bestellen ;-)

Daar zit weinig uitdaging in.  Behalve dat je met Windows moet worstelen en die uitdaging ga ik niet meer aan.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2009 01:07 #1259164 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Freaking

Mathy schreef : Hallo Victor

jeex schreef : Bij Biltema kun je wel een modernere computer bestellen ;-)

Daar zit weinig uitdaging in.  Behalve dat je met Windows moet worstelen en die uitdaging ga ik niet meer aan.
groetjes
Mathy

Mathy geloof me, de nieuwe Windows 7 is freaking goed, daar hoef jij echt niet mee te worstelen.Enne... een Mac joh... is toch allemaal veel te duur, ik bouw 3 supersnellen pc's voor het geld welke 1 Mac kost. Alhoewel... die nieuwe met dat bioscoopscherm dat hebben ze nu eens goed gedaan en ook leuk geprijst, ik zou bijna overstappen, bijna hoor...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-01-2010 04:57 #1259268 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Gratis bijlage?
Hallo Rob
Windows?  Is dat niet zo'n pakket software dat je gratis bij je ..... eh ..... hoe heette dat ook alweer .... O ja "virusscanner" .. kreeg?  Maar wat moet je met een virusscanner, ik ga liever naar de doktor als ik denk dat ik wat opgelopen heb.
groetjes
Mathy

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
01-01-2010 12:23 #1259288 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic windows 7
zoals ik melde in een andere topic draait mijn pc nu ook op WINDOWS 7 ULTIMATE (org. versie).
had XP op die pc en omdat ik met een laptop werkte met vista (een ramp) heb ik dit niet op mijn pc gezet.
wel heb ik nog een tijdje XP met vista transfomation pack (VTP) gewerkt was ook nog wel leuk,
maar windows 7 is echt een verandering en het vista probleem WEET U HET ZEKER............WEET U HET HEEL ZEKER....... WEET U HET ECHT HEEEEL ZEKER DAT U DEZE ...WILT VERWIJDEREN.
is gelukkig gewoon uit te schakelen. de pc is sneller geworden, zelfs sneller als XP.
dus van mijn kant een echte aanrader.
Billy heeft zich deze keer wel overtroffen met dit besturings systeem.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2011 20:54 #1311596 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Vadis>Ubuntu>VirtualBox
Uitendelijk heb ik nu Vadis werkend op Ubuntu in VirtualBox met daarin XP geinstalleerd.
Het is nog niet optimaal, in die zin dat ik vanuit VirtualBox niet kan printen, maar ik ben er nu achter dat ik een andere versie moet hebben wil ik usb binnen VirtualBox kunnen gebruiken.
Maar, Vadis is te raadplegen op een computer met een Linux versie als besturingssysteem en volgens mij moet het op die manier op een Mac ook kunnen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2011 23:28 #1311613 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mac, linux mint, windows, VADIS
Beste mensen,
Sinds ruim een jaar in het bezit van een iMac, geweldig apparaat. Ik moest wel de hele 20+ jaar PC historie (met name voor mijn vrouw) beschikbaar hebben, Heb toen de WinXP omgeving gemigreerd naar de Mac m.b.v VMware fusion (ook goed spul). Had ik gelijk de VADIS onder handbereik.
Ik heb ook een oud laptopje draaien met Linx mint, hierop virtual box gezet en een kale WinXP SP3 installatie uitgevoerd (net als Ton). VADIS draait prima hierop. Printen zou imho geen probleem moeten zijn om dat ik een draadloze netwerk printer heb staan, ik het dit nog niet getest. Dit is gewoon een prettige oplossing voor op bank.
Uit de posts hierboven maak ik op dat er een uitdrukkelijke wens bestaat voor een Mac VADIS editie, zolang dit nog geen realiteit is zou ik zeggen; gooi het kind niet met het badwater weg en maak gebruik (of probeer gebruik te maken) van deze mogelijkheden. In ieder geval heb je dan wel een werkende VADIS to je beschikking ;-).
Groet, Rob

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-04-2011 23:36 #1311614 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Webbassed
Ik heb niet het gehele topic doorgelezen, maar als Vadis gewoon een 'database' is, zou het toch ook aanpasbaar/bruikbaar moeten zijn voor een web-based versie...
Dan werkt het op ALLE systemen, en het is nog eens overal bereikbaar ook....
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2011 23:51 #1311615 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Soms
Tja Gerben ik denk soms ook wel eens zo maar je zit met het geen dat de versies eigenlijk illegaal zijn gezien wij geen dealer's zijn, mischien dat ze een oogje toe knijpen als je er een smak geld tegen aan gooid zodat alleen de Betalende leden er gebruik van mogen maken met hun eigen inlog code, maar wettelijk gezien mag het niet vanwege al die rechten die er op zitten.
En vaak is het zo dat iets makkelijk lijkt aan te passen voor gebruik maar dat dachten wij van Drupal ook maar helaas hahaha.

Tom.

Moderators: Jerry Stam