Vadis4Mac, wie doet er mee?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Helaas nog niet. Ik heb nog niemand kunnen vinden die genoeg kennis in huis heeft van database systemen op zowel de Mac als de PC om een en ander om te zetten.Alwin Braam schreef : Is er nu al een versie voor Mac OSX intussen?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik denk dat een online versie teveel de aandacht van Volvo Cars in Zweden zou trekken. En dan zou je dus eerst toestemming van Volvo moeten vragen. Persoonlijk lijkt mij Vadis4Mac een leuker project.Eliasbom schreef : Ik denk alleen dat het verstandiger is te werken aan een online implementatie van de Vadis.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben Mac'er en programmeur en heb (vanaf komende woensdag, jippie) een Volvo 940. Maar mmm, wat is Vadis? Kortom, gooi effe een paar relevante links voor jouw idee hier op het forum en ik kijk ernaar.
Vrgr
Victor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat is vadis, hoe leg ik dat uit?
Het is gewoon een grote Dbase in mijn ogen, waarin je elk onderdeel en detail en storing van alle volvo's tot 2006 terug kunt vinden.
Als je me een mail stuurt op mijn mail adres, mag je wel een back-up van me hebben, want het werkt schijnbaar alleen onder Windows, alle versie's, maar nou willen ze dat graag ombouwen voor een mac -als ik het goed verwoord- ik heb zelf ook een mac, maar ook windows.
Als je dat kunt omtoveren, zou je er vermoedelijk veel mensen een plezier mee doen.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Wanneer ik Vadis volledig installeer, zie ik alleen een uitgebreide file structuur in de folder INFO voor data opslag in de vorm van html files.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
<a href="/node/2620" target="_blank">Hier</a> staat het belangrijkste. Ik zal later vandaag nog eens kijken, maar denk dat het belangrijkste wel gezegd is in dat draadje. Helaas bezoekt DeafVeejay2 ons forum niet meer vanwege een aanvaring met de vorige admin.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-