V90 gezocht (met dakrail/roofrack)
- V700 register
- Nieuw lid
-
johannoman schreef :
Euh Bart... ijskoningin?
Dat was de bijnaam die Eric Bakker voor onze auto heeft bedacht. Hij was op 'spionagetocht' toen ik haar net gekocht had. Het is een zilvergrijze auto, hij zag de auto op een mooie winterdag en heeft haar toen IJskoningin gedoopt. Zie hier: www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/9410
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat bijnamenspectacel belooft wat, als ik besluit om de zwarte V90 te kopen. Black beauty, zwarte weduwe, Monuta-station... Misschien toch maar de grijze?
Johan
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
....samen overleven...
(en zo is het draadje weer eens ontspoord)
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
johannoman schreef : Wel een sierlijke benaming, passend bij de statige V90-lijnen.
Dat bijnamenspectacel belooft wat, als ik besluit om de zwarte V90 te kopen. Black beauty, zwarte weduwe, Monuta-station... ?
Boquito misschien?
Leuk trouwens dat Bart die oude draad hierboven opduikelde over de IJskoningin.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem van Strik lidnr 328 schreef : Gezien de verrassingen waar mijn "loop of sloop" V90 me zo af en toe voor stelt, denk ik direct aan "Blue wonder"...
Willem, je maakt me wel aan het schrikken over je 'loop of sloop V90'. Heb jij nou een maandagochtendmodel of zijn de V90's toch minder betrouwbaar dan ik dacht? In het laatste geval ga ik toch maar es op zoek naar een Volkswagensite (liever niet eigenlijk...)
Johan
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
De prijs was ernaar, en ik heb de gok genomen: auto heeft een oude schade, verkeerd type gasinstallatie en het benzine-gassysteem is niet storingsvrij. De gok heeft wel positief uitgepakt, maar een perfect exemplaar viel natuurlijk niet te verwachten voor 4500 euro. Desalniettemin heb ik er sindsdien al 13000 kilometer zonder bijzonder onderhoud mee afgelegd.
In de prijsklasse waarin jij zoekt, zou dat soort dingen helemaal niet voor mogen komen, een goede V90 of 960 is een perfecte auto (zoals ook de 960 van mijn moeder bewijst). Geen reden tot paniek dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De keuring van de zwarte heeft inmiddels plaatsgevonden. Ik zal later inhoudelijk berichten. Eerst maar kortsluiten en mogelijk afkaarten met de eigenaar...
Johan