V90 gezocht (met dakrail/roofrack)
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Wat begon als een discussie over wel of geen roofrails, is nu een ondersteuning bij de zoektocht naar een 965/V90 ?
Wellicht handig om de topictitel aan te passen ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem heeft wel gelijk. Het begon met een vraag over dakrails en het is uitgemond in een afweging over de aanschaf van een volledige V90. Op een andere draad zag ik een volledig afgeleide discussie over grammatica en spelfouten. Dat moeten we niet doen.
Ik zal kijken waar ik mijn zoektocht op deze site beter kan onderbrengen. Dat betekent dat deze draad hier eindigt. Dank allemaal voor jullie input. Baidewee: Duitsland is praktisch om de hoek, maar formeel ver weg. Bovendien vind ik het al moeilijk genoeg om een 960/V90 hier in Nl te beoordelen. Daar brand ik me in D dus maar niet aan.
Johan
- V700 register
- Nieuw lid
-
johannoman schreef :
Willem heeft wel gelijk. Het begon met een vraag over dakrails en het is uitgemond in een afweging over de aanschaf van een volledige V90. Op een andere draad zag ik een volledig afgeleide discussie over grammatica en spelfouten. Dat moeten we niet doen.
Ik zal kijken waar ik mijn zoektocht op deze site beter kan onderbrengen. Dat betekent dat deze draad hier eindigt. Dank allemaal voor jullie input. Baidewee: Duitsland is praktisch om de hoek, maar formeel ver weg. Bovendien vind ik het al moeilijk genoeg om een 960/V90 hier in Nl te beoordelen. Daar brand ik me in D dus maar niet aan.
Johan
Zal ik dit draadje dan maar bij "Kletshoek" plaatsen? Kunnen we de discussie over Duitsland daar misschien voortzetten.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Covik schreef : Zal ik dit draadje dan maar bij "Kletshoek" plaatsen? Kunnen we de discussie over Duitsland daar misschien voortzetten.
Ik was je net voor met verplaatsen, en ik heb de titel zo veranderd dat de titel nu de lading dekt (denk ik). Wat mij betreft kunnen we doorgaan hier.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Dat draadjes niet "on-topic" blijven is normaal. Probeer "in real life" maar eens een half uur over een onderwerp te praten zonder af te dwalen. Ik zou dus vooral niet te snel draadjes stoppen om dan over datzelfde onderwerp in een nieuw draadje verder te gaan. Niet alleen is dat verwarrend. Maar de garantie dat het nieuwe draadje niet net zo goed binnen de kortste keren "off-topic" gaat heb je ook daar niet. Het ligt nu eenmaal in de aard van het beestje dat er van het thema afgedwaald wordt.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-

De eerder door mij genoemde zwarte V90 1998 heeft mijn serieuze belangstelling. Ik laat die binnenkort keuren en zal daarna besluiten over het vervolg. Ik heb inmiddels ook vanalles gelezen oveer de nivomats. Ik ben benieuwd hoe lang die dingen normaal gesproken meegaan. Weet iemand dat?
Johan
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Johan,
reken maar op 200000 km. Daarna is de meeste gang er wel uit bij nivomats.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen wordt de zwarte gekeurd. Ik heb speciale aandacht voor de nivomats gevraagd. Daarnaast natuurlijk voor motor/startsysteem, airco, automaat, wielophanging etc... Ben benieuwd.
Euh Bart... ijskoningin?