V90 gezocht (met dakrail/roofrack)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 14:14 #1176579 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik dacht, dat bij geen

Ik dacht, dat bij geen enkele Volvo Estate,  zowel 240-740-940-960-V90- 850-V70 de dakrails standaard af fabriek geleverd was.

De dakrails werd toch altijd bij de dealer pas bij aflevering gemonteerd ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 15:45 #1176586 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 960/V90 met of zonder dakrails
Vanavond bekijk en rij ik het ogenschijnlijk mooie exemplaar in Doorwerth (zie marktplaats). Die heeft dakrails, maar weer geen automaat. Wat is het leven soms zwaar...

Iemand schreef dat die dakrails ook hinderlijk kunnen zijn. Zo had ik het nog niet bekeken, maar er zit zeker wat in.

Erg nuttig deze site trouwens. Ik ben al veel wijzer geworden over allerlei onderwerpen. Ik hoop dat ik op enig moment kan melden dat ik inderdaad een 960/V90 heb gekocht. Ik houd jullie op de hoogte.

Johan

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 16:11 #1176589 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Ik dacht dat ik een estate
Ik dacht dat ik een estate met dakrails gewoon mooier vond als een estate zonder ... ik heb ze zelf niet en ik vind dat eigenlijk ook wel mooi. Hij lijkt lager en langer door het vlakke dak.
Ze komen er wel op. Binnenkort haal ik een setje op bij Ad (K). Dan kan ik meteen mijn hemeltje van een ander stofje voorzien...

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2007 16:57 #1176594 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Wat een plaatje

johannoman schreef : Vanavond bekijk en rij ik het ogenschijnlijk mooie exemplaar in Doorwerth (zie marktplaats). Die heeft dakrails, maar weer geen automaat. Wat is het leven soms zwaar... Iemand schreef dat die dakrails ook hinderlijk kunnen zijn. Zo had ik het nog niet bekeken, maar er zit zeker wat in. Erg nuttig deze site trouwens. Ik ben al veel wijzer geworden over allerlei onderwerpen. Ik hoop dat ik op enig moment kan melden dat ik inderdaad een 960/V90 heb gekocht. Ik houd jullie op de hoogte. Johan

Zo op de foto en qua beschrijving moet dit een mooie zijn. Km.stand is ook erg aantrekkelijk. Ik heb zelf ook een handgeschakelde en rijdt erg goed. Automaat is wel een mooie optie. Ben heel benieuwd naar je bevindingen. Maak je ook nog wat extra foto's?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2007 00:02 #1176657 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic V 90 Doorwerth

Vanavond gereden in de V90. Erg mooi exemplaar, met een mooi lopende motor. Foto heb ik niet, wel kort videootje, maar ik weet niet of de techniek plaatsing daarvan op deze site mogelijk maakt.

Ik kijk ik nog wel ff verder. Ik heb -hoe verwend het ook klinkt- geloof ik toch liever een antraciet grijze of een zwarte 960/V90.

Op marktplaats trof ik een zwarte uit 1998, in Malden. Wel veel km (178), maar dat moeten die blokken toch kunnen hebben lijkt me. Ik ga binnenkort maar weer een middagje ervoor uit trekken. Ik ga de antraciet grijze zonder dakrails bij Hennes in Nijmegen bekijken/rijden en combineer dat met de zwarte in Malden. 

Wordt dus vervolgd... 

Johan

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2007 00:04 #1176658 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic veel?

johannoman schreef :
Wel veel km (178),

??? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2007 09:01 #1176663 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet zo veel...

Goedemorgen,  

Nu ik het weer lees, is het inderdaad een wat vreemde tekst. Ik had mij vergist met een andere V90 1998, die bijna 300 had gelopen. Toen ik het bericht al had geplaatst, merkte ik mijn vergissing. Ik heb toen snel gewijzigd, maar heb de verdere tekst laten staan. Hierdoor is het een wat tegenstrijdig verhaal geworden...

Ben het met T-H eens dat 178 juist niet echt veel is. Ik heb inmiddels contact met de verkoper en ga volgende week rijden.

Johan 

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2007 10:27 #1176673 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic welke?
Naar welke auto ben je wezen kijken? Heb je daar een link naar de advertentie van? Of is hij al geplaatst en heb ik de link gemist?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2007 13:48 #1176705 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze

Een link lukt mij niet, maar kijk op martkplaats.nl, auto, volvo, v90, dan zie je hem staan:

blauw, vraagprijs 10.950, doorwerth (aangeduid als schadevrije)

binnenkort ga ik naar 

zwart, 1998, vraagprijs 12.500 (aangeduid als ''unieke'' v90 3.0)

Wil je hem ook, of wil je mee kijken?

Johan 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2007 13:56 #1176706 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu wel gelinkt

johannoman schreef :
Een link lukt mij niet, maar kijk op martkplaats.nl, auto, volvo, v90, dan zie je hem staan:

blauw, vraagprijs 10.950, <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...e-v90-3-0-liter.html " target="_blank">doorwerth (aangeduid als schadevrije)

binnenkort ga ik naar 

zwart, 1998, vraagprijs 12.500 (aangeduid als ''<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...e-volvo-v90-3-0.html " target="_blank">unieke'' v90 3.0)

Wil je hem ook, of wil je mee kijken?

Johan 

&#160;

Johan, Ik wil wel mee hoor. Kom je mij dan eerst even ophalen? Kun je meteen die rode zien . En denk erom alleen kijken en vooral NERGENS AANZITTEN!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC